Groot denker, groot spreker, groot mensquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vader van Dennis is echt een grootheid.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOP. @:poepz0r
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jan voor een eend en een transformer zou gaan.
Jan had die wijven door en speelde het spelletje meequote:Op zondag 14 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:00 schreef koemleit het volgende:
Dat Jan vreemdgaat is toch geen verassing? Ze hinten daar bijna elkaar aflevering naar ook.
sta ik ook niet van te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:50 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is het echte nieuws niet dat er blijkbaar vrouwen zijn die interesse hebben in Jan Roos?
dit, veeel te veel over hunzelf, slap verhaal van Jan.quote:
Geen tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |