die kleine leukert is een vrouwtjequote:Op woensdag 22 juni 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
dacht dat andere katten bij jou zo in de buurt mauwden voor haar, maar dus hem
mja hoop alleen niet dat ze teveel ruimte claimen, wil die kleine leukert ook nog wel is in de tuin zienquote:
Ik ben nog even aan het opruimen maar wiebelt lekkerquote:
Niet om op te ruimenquote:
Oh dan jaaaaaaaahaaaaaaaquote:
quote:
vast wel!quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dadelijk wel nog even proberen of ik vandaag wel mag fall guyen
yo come onquote:
Kirby!!quote:
Iedereen zat op the dazzler te wachtenquote:
Weet je wat morgen ook begint?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht jaal verwacht ik die op een vrijdag
Geen koelkast voor schakel
Jep maar is wel betaald weer. Kan proberen weer naar twitch te streamen maar weet niet of dat nog lukt nu.quote:
Ja via hun eigen site.quote:
Vrijdags is er geen gtst meerquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht jaal verwacht ik die op een vrijdag
Geen koelkast voor schakel
quote:
maar check dat maand abo, dat is 5 euroquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Is ook weer 5 euro duurder geworden volgens mij. Ik ben tegenwoordig member, dat is volgens mij 50 euro voor een jaar. Maar ik kijk toch best vaak.
Ah er is een kenner aanwezigquote:
Ja dat zie ik nu pas. Dat is nieuw volgens mij. Maar dan kun je beter maandje doen en opzeggen jaquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar check dat maand abo, dat is 5 euro
Denk gewoon om mensen binnen te halen en als je binnen bent zullen veel het ook weer vergeten om op te zeggen enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ja daarom, ik vraag mij af wat de catch is, maar opzich 50 euro voro een jaar, 5 per maand is 60 per jaar, dus het kan wel opzich
Die 50 euro is ook een abonnement...dus dat moet ik ook opzeggen voor het einde van dat jaar anders wordt het weer afgeschreven.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ja daarom, ik vraag mij af wat de catch is, maar opzich 50 euro voro een jaar, 5 per maand is 60 per jaar, dus het kan wel opzich
Ja zo is het eigenlijk niet zo vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:
ik ben voorquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Al weer 2,5 uur aan het streamen....komt er een nieuw record?
Verwennerij zegquote:
Ik dacht gehaktdag maar verwendag klinkt beterquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht gehaktdag maar verwendag klinkt beter
Biem bam boemquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker stuiteren op de suiker
[ afbeelding ]
En suzi maar haasten..quote:
hij kreeg berichtje op telefoon, en daarna ging hij laatste plaat zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Er wordt geen nieuwe plaat gepakt....geloof dat het echt zo afgelopen is.
Ligt wel weer een nieuwe plaat op nuquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij kreeg berichtje op telefoon, en daarna ging hij laatste plaat zeggen.
dus zal wel moeten stoppen van z'n vrouw
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef engine het volgende:
Dazzler doet weer zijn gebruikelijke trucje![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef engine het volgende:
20 kijkers nog.....Dazzler gaat nergens heen
Jaquote:
Ik luister nu wel even maar denk ook niet dat ik het heel lang vol houdtquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien dat ik zo even inschakelen, ik moet even aan het idee wennen
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ik vind die met z'n rode trui wel grappig
Haha ook dat ja....airco genot waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat ze in een trui staan is niet te begrijpen![]()
en dazzler maar zwetenquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ook dat ja....airco genot waarschijnlijk.
Ja dat is ook wat waardquote:
jaa top deuntje is dat!!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
met z'n matties smsen, check ons op joetoep![]()
[ afbeelding ]
Lig er al uitquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice
dan wens ik jou maar veel plezier
Het is best een vaag spelquote:
Ja best geinig in een uptempo setquote:
Hey thungerangelaquote:
ja snap ik! was wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:52 schreef suzi1 het volgende:
ik heb die terreur afgezet, te hard. maar nu lekker dazzeleren
Wiebel kipquote:
oh oke, ik heb die mixtape nog niet geluisterd trouwens....quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:55 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het afgelopen week benoemd, maar niet onthouden
terrex zei het toen in de chat bij darkraver ofzo
jij gaat ook wel wat dingetjes af hequote:Op woensdag 22 juni 2022 21:57 schreef engine het volgende:
Hier was ik zaterdagAct of rage was weer genot
Ja nu het weer kan heb ik daar weer ineens heel veel plezier inquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij gaat ook wel wat dingetjes af he
Ook leuke muziekquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even panjabi nogwat luisteren genot
Russische poes?quote:
Wat voor geheimen heb jij dat die daar rond loopt?quote:
Onze kat deed altijd dat halsbandje af. Was geen gps tracker ofzo maar wel iets dat je je kat terug kunt vinden. Misschien mini trackerquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
o dat zal dan wel ja
ken iemand die ook zo'n gps bij zn kat had
maar na de 2e keer dat hij (wrs) afgejat was zijn ze ermee gestopt
je betaald best wel wat voor zoiets. maar je ziet heel zn route
niks eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor geheimen heb jij dat die daar rond loopt?
Nah gewoon heel klein kokertje met heel klein briefje erinquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:09 schreef engine het volgende:
Kat ook ooit uitgelaten. Dat ging tot aan het einde van de oprit...toen had hij het bandje al weer af
Ja is ook maar raarquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
1 keer zo'n tuigje bij een kat omgedaan. hij rende zo hard achterruit dat het los ging
vind t ook maar een raar iets.
Ja dit heb ik ook wel gezienquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:18 schreef suzi1 het volgende:
in italie zag ik voor het eerst dat een vrouw 2 koters had aangelijnd
Rondjes rennen rond je moederquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
ik wist echt niet wat ik zag. zou als koterzijnde gaan blaffen
22-6-22 22:22quote:
Ja nog twee maanden ofzo. Hij reist per kameel dus het duurt even.quote:
Jaquote:
Die nieuwe show van Ricky Gervais is best grappig.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
moet nog een serie bedenken om te gaan kijken op flixnet
quote:Op donderdag 23 juni 2022 00:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging gta online spelen, en ben nu bij de pro's
ik doe m'n internet verbinding eruit gooien, dan disconnect hij al die loeders die mij neerknallen en kan ik rustig centjes maken zonder dat ze het jatten
verder wel beetje saai spelquote:
Krijg hem op de laptop niet opgestart dus kan het sowieso niet streamen op dit moment.quote:
ik hou het toch even rustig vanavond, maar veel wiebel plezier gewenst natuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg hem op de laptop niet opgestart dus kan het sowieso niet streamen op dit moment.
Darkraver heeft paultje elstakquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hou het toch even rustig vanavond, maar veel wiebel plezier gewenst natuurlijk
Heb op feesboek gestaanquote:
Oh lolquote:
Smakelijkquote:
amiquote:
Geef maar doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |