quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Ik had het nog niet getypt of er verschijnt hier een poes die aandacht wil op het balkon
Eerste keer dat ze zelf door het vliegenhor liepquote:
aah haha wat leukquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste keer dat ze zelf door het vliegenhor liepDurfde ze hiervoor niet.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah haha wat leuk![]()
kwam ze even binnen kijken![]()
quote:
Ik heb een adblocker maar heb vervelende dingetjes heletijdquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Lastig fokken tussen de advertenties door
Kan er wel aan wennenquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
oei kun je er al aan wennen?
moet je 10sec per post wachten
Ja dat is gewoon fokquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:25 schreef Moonlight het volgende:
En er stond hele tijd onderaan ''Bezig'' ,moest steeds refreshen
Oh ligt dus niet aan de adblockerquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon fok![]()
Dat heb ik met abo ook wel eens.
Ja ik heb er geen verstand van dus weet ik niet. Krijg dat vaak als fok sowieso al traag is.quote:
Hmm, zal er later nog eens na kijken !quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb er geen verstand van dus weet ik niet. Krijg dat vaak als fok sowieso al traag is.
deze manquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:49 schreef engine het volgende:
Eerste hole in one gescoord in mario golf
jaa dan telt het niet hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Ohnee tweede zie ik nu ik mijn stats bekijk
Ben benieuwd wat ze er van vindtquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
mrsloveable heeft laatst ook mario golf gekocht
haha ja ze had al op de training baan gestaan geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er van vindt
Ik zag net dat ik daar al weer 50 uur in heb zitten. Het is heerlijk om zo even paar potjes online te spelen. Geen stress zoals bij fortnite ofzo....lekker rustig balletje meppen
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja ze had al op de training baan gestaan geloof ik
online kon ze niet helaas, ik zei al dat ze tegen jou moest gaan
Nice....weet je bij hoeveel procent je het verhaal uit hebt gespeeld of moet je echt 100% halen om het verhaal uit te spelen?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben intussen al op 21% van gta 5 story mode
geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nice....weet je bij hoeveel procent je het verhaal uit hebt gespeeld of moet je echt 100% halen om het verhaal uit te spelen?
Dat vind ik juist heel leukquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
wel geinig, dat online heb ik nooit geprobeerd maar ik ben niet zo van online spelen.
Dat had ik bij lego city undercover.....bleek ineens bij 25% "uitgespeeld" te zijnquote:
Ja dat probleem heb ik ook. Ben nu ook weer begonnen met fortnite maar ben de controls een beetje kwijt....ben je aan het knallen en sta je ineens met een bijl in je handenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik kan wel online, heb zo'n xbox game pass en zo. maar ik game niet zoveel, en ben dus ook niet zo goed
hahaha ja als je dan in teams moet spelen ofzo is dat wel kut voor je teamquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook. Ben nu ook weer begonnen met fortnite maar ben de controls een beetje kwijt....ben je aan het knallen en sta je ineens met een bijl in je handentotale paniek af en toe.
Nouja ik win ook zelden. Heb misschien vijf keer een potje gewonnen....de eerste was zo mooi....waren nog met drie en die andere twee zaten bovenin een toren te vechten terwijl ik verstopt zat onder in de toren. Bliezen ze een stuk toren op en vielen ze allebei doodquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog nooit fortnite gespeeld, ken het wel van filmpjes. maar als je dan ziet dat iedereen met elkaar lult op discord enzo, dan maak je nooit een kans joh als je dat niet doet
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik win ook zelden. Heb misschien vijf keer een potje gewonnen....de eerste was zo mooi....waren nog met drie en die andere twee zaten bovenin een toren te vechten terwijl ik verstopt zat onder in de toren. Bliezen ze een stuk toren op en vielen ze allebei dood
het is wel lekker vrij spel van wat ik zag, beetje vliegen enzo wel geinig, veel dingetjes die je kunt doenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:09 schreef engine het volgende:
En je moet bouwen en schieten zeg maar....dat bouwen snap ik niks van en doe ik dus ook niet. Maar toch speelt het wel lekker weg en met beetje slim spelen (schuilen) kom je toch behoorlijk vaak bij de laatste 10.
Gewoon veel spellen proberenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik heb die xbox sinds eind februari, en heb er nog maar heel beperkt aantal uren op gemaakt
Ja het is lekker simpelquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is wel lekker vrij spel van wat ik zag, beetje vliegen enzo wel geinig, veel dingetjes die je kunt doen
is die gamepass van xbox?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo'n gamepass had ik via buitenland geregeld, dus 3 jaar voor 100 euro. echt goede deal dan.
ja is van microsoft, werkt ook met pc games geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
is wel vaag trouwens, via buitenland goedkope credits kopen, die kun je dan opstapelen. en vervolgens kan je het door 1 maand iets anders te kopen allemaal omzetten. tot een max van 3 jaar.
echt een koopjequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo'n gamepass had ik via buitenland geregeld, dus 3 jaar voor 100 euro. echt goede deal dan.
niceeeeeee wist ik niet. Soort steam achtig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
beide, met gamepass heb je een soort van bibliotheek met gratis games, maar ook korting op sommige games die je wel moet aanschaffen
ja man. ik had dus eerst 3x 12 maand turkse xbox live gold gekocht. die zet je dan op je account met een turkse vpn. vervolgens 1 maand turkse game pass ultimate via de turkse vpn erop en dan vraagt hij of je die gold wil omzetten naar gamepass shit.quote:
hacking the system!quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man. ik had dus eerst 3x 12 maand turkse xbox live gold gekocht. die zet je dan op je account met een turkse vpn. vervolgens 1 maand turkse game pass ultimate via de turkse vpn erop en dan vraagt hij of je die gold wil omzetten naar gamepass shit.![]()
dat zijn leuke truukjes. had ik ook gewoon weer online gelezen hoor, schijnt al jaren te werkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hacking the system!
slimme man jij
jij geeft de gouden tipsquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zijn leuke truukjes. had ik ook gewoon weer online gelezen hoor, schijnt al jaren te werken
Al heb ik nu wel genoeg aan de playstation. Heb niet eens tijd om veel te gamen. En op de pc speel ik dan simsquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
373 games met windows pc filter. dus behoorlijk wat
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij geeft de gouden tips
maar kost wel een beetje moeite
je hoeft je niet te schamenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja dan is het de truuk om die golds via buitenland te kopen, zodat je prijs lager is
groot verschil jaquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
12 maand gold global kost 70$
12 maand gold turkie kost 29$
zo is datquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen
je bent inventief geweest
zit te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, echt de moeite om even mee te pielen
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit te kijken
kom ik opeens PEGGLE tegen (alsof ik terug ga in de tijd speelde ik vroegah)
best lowkey spelletje heel simpel maar zo verslavend. (hier zie je de gameplay)
Nee zeker 10 jaar laterquote:
owjaquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee zeker 10 jaar later
meer de 2008 tijd
of iets later dan dat
ik ga je ff krabbelenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alhoewel ik geen idee heb of dat nog bestond toen want ik was niet zo van de hyves
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga je ff krabbelen
[ afbeelding ]
Wordt nog erger als fok offline gaatquote:
ik vind serieus echt wel sneu, sociale wereld is kleiner geworden (dat was dan soort van vervanging) en hoe ouder je word en dat is gewoon echt de eenzaamheid word steeds erger...quote:
zeker waarquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind serieus echt wel sneu, sociale wereld is kleiner geworden (dat was dan soort van vervanging) en hoe ouder je word en dat is gewoon echt de eenzaamheid word steeds erger...
ja cute hequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tranentrekker op het eind, vriendinnen to the rescue
echtwel mijn hart is nu niet meer van steen door dit te zienquote:
aawhquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echtwel mijn hart is nu niet meer van steen door dit te zien
hahaquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Of je rolling stones concert gaat niet door...
jaa nou droog je tranen heb geen verdrietquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaaa ik huil mee met hyveslady![]()
Ken je ook die computervrouw van ctrl alt deletequote:
dankjewel broeder schakelquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa nou droog je tranen heb geen verdriet
zo op het eerst zegt het mij nietsquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je ook die computervrouw van ctrl alt delete
Een zogenaamde computer expertquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo op het eerst zegt het mij niets
oh nicequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een zogenaamde computer expert
LOLquote:
Die standaard beveiligingsoptie was dat iedereen je kan krabbelenquote:
Ja heerlijkquote:
had je ook gold?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die standaard beveiligingsoptie was dat iedereen je kan krabbelendaar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt
dilect? zei ze zou nou dilectquote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dilect? zei ze zou nou dilect![]()
mooi filmpje
Nee. Moest je zeker voor betalenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
had je ook gold?
kon je zien wie er lurkte op je pagina
Ja, natuurlijk. Ik had het ook niet. Voor in de influencertijd was dat HOTquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee. Moest je zeker voor betalen
Was leuk maar ik heb één dj gemist ofzo? Zouden toch drie dames komen?quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
top stream ladies night. genieten met grote g
ja in de beschrijving stond 3, daarom misschien had eentje afgezet ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Was leuk maar ik heb één dj gemist ofzo? Zouden toch drie dames komen?
Niet eens aan gedacht vandaagquote:
Ja denk het....vond 1,5 uur al lang.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja in de beschrijving stond 3, daarom misschien had eentje afgezet ofzo?
Nee nog niksquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb jullie al plannen voor het weekend met het stralende zwoele zomerweer?
Heb ik niet nodig om te zien wie me had geblokkeerdquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik had het ook niet. Voor in de influencertijd was dat HOTdie feature.
Chillaxen natuurlijk. Helaas een beetje werken erbij maar er is zeker tijd voor ontspanning. Denk dat ik het water op ga zoeken.quote:
oeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig om te zien wie me had geblokkeerd
Chillaxen sowiesoquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Chillaxen natuurlijk. Helaas een beetje werken erbij maar er is zeker tijd voor ontspanning. Denk dat ik het water op ga zoeken.
het is PERFECT BBQ weer. Zwemmen zeker met dit weer helpt je afkoelen en lekker rozig word je ervan (kan je heerlijk slapen erna).quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Chillaxen sowieso![]()
Ja wordt wel warm. Zwemmen is wel een goed idee. bbq krijg ik ook wel zin in nu ik erover nadenk.
Misschien een ov fiets pakken en dan door de duinen fietsen in Kijkduin en Scheveningenquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb jullie al plannen voor het weekend met het stralende zwoele zomerweer?
Moet je wel mee uitkijken dat je niet in de zon in slaapt valtquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is PERFECT BBQ weer. Zwemmen zeker met dit weer helpt je afkoelen en lekker rozig word je ervan (kan je heerlijk slapen erna).
Heb je zelf geen fiets? Ik heb dan weer nooit een ov fiets gehuurd.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een ov fiets pakken en dan door de duinen fietsen in Kijkduin en Scheveningen
ohhh lekker zeg, de luxe van het strand kunnen opzoeken wat een weeldequote:Op woensdag 15 juni 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een ov fiets pakken en dan door de duinen fietsen in Kijkduin en Scheveningen
quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zo denk ik even zak m&m's open trekken
zag dat ze zonkracht ook hoog gaat worden. Zonkracht 7. Mijn zus zit nu in Spanje te cremeren (hittegolf incoming)quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken dat je niet in de zon in slaapt valtmaar is wel lekker dutten na het zwemmen
Cremeren ook echtquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zag dat ze zonkracht ook hoog gaat worden. Zonkracht 7. Mijn zus zit nu in Spanje te cremeren (hittegolf incoming)ze zit daar nu net 1 dag en blijft zeker nog 2 weken daar op vakantie.
Nou ja moet wel een stukje reizen. Maar was de dag na Pinksteren voor het eerst naar Kijkduin geweest en dan echt midden in de duinen het rustig, dat beviel me welquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohhh lekker zeg, de luxe van het strand kunnen opzoeken wat een weelde
Oei ja zag wel in het nieuws dat het daar 40+ graden is. Waren ook zalen waar je kon komen afkoelen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zag dat ze zonkracht ook hoog gaat worden. Zonkracht 7. Mijn zus zit nu in Spanje te cremeren (hittegolf incoming)ze zit daar nu net 1 dag en blijft zeker nog 2 weken daar op vakantie.
Ja dat wel maar vanaf waar jij woont valt de reistijd reuze mee toch? Maar dat is wel uniek zo rustig zeker met de pinkstertijd. Timing is key en die had je goedquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja moet wel een stukje reizen. Maar was de dag na Pinksteren voor het eerst naar Kijkduin geweest en dan echt midden in de duinen het rustig, dat beviel me wel
ze zit op Mallorca dus verkoeling genoeg iigquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dan hoop ik wel dat ze aircootje heeft of zit in ze in een tent?
haha ja echtquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze zit op Mallorca dus verkoeling genoeg iignee geen tent zeker niet
die hitte dan man man man dan schroei je helemaal
Ja valt wel mee. Had juist een extra vrije dag na Pinksteren gepland waardoor het lekker rustig wasquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar vanaf waar jij woont valt de reistijd reuze mee toch? Maar dat is wel uniek zo rustig zeker met de pinkstertijd. Timing is key en die had je goed
heerlijk zegquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja valt wel mee. Had juist een extra vrije dag na Pinksteren gepland waardoor het lekker rustig was
ai ai aiquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in het post hier om 2222 topic net net
https://forum.fok.nl/topic/2628720/5/25/-22-22-topic-17.html#p205061909quote:
er staat geen toegang tot dit topicquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:24 schreef engine het volgende:
22:22:22
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2628720/5/25/-22-22-topic-17.html#p205061909
scherp!quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
is dat een verborgen forum gedeelte die je alleen met abo kunt zien?
Ja ik zag ook pas later dat het in het abo gedeelte staat.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er staat geen toegang tot dit topic
zou leuk zijn een topic van dubbele getallen of spiegelgetallenquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt inderdaad in abo forum hadden ze ook 2222 topic
quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
geheime forum van engie![]()
[ afbeelding ]
Ja tochquote:
stel het voor bij deisyy!!quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zou leuk zijn een topic van dubbele getallen of spiegelgetallen
een spiegel getal is bijv. 1221 (ik zie die vaak en ook vele andere elke dag)
Durf niet te vragenquote:
@Deisyy borrelnootje heeft een leuk spel bedachtquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Durf niet te vragennee grapje
ik maak misschien wel een topic aan een keer of iemand anders wellicht
Bedankt Schakelquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:deisyy borrelnootje heeft een leuk spel bedacht
yasss gurlquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij houden de ladder vast zodat deze niet omvalt
hey graag gedaan, slaaplekker en leuk dat je er weer even wasquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt Schakel
ik ga trouwens slapen
rustig aan jullie allemaal en vooral FIJNE WARME WEEK en keep it koel.
Dankjewel en ook jullie bedankt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey graag gedaan, slaaplekker en leuk dat je er weer even was![]()
Hou je hoofd koelquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt Schakel
ik ga trouwens slapen
rustig aan jullie allemaal en vooral FIJNE WARME WEEK en keep it koel.
Heb ik ook gezien..stukjes dan (multitaskenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk dat meestal in bed, kan daar wel goed bij in slaap vallen vaak
Ik zet het aan op m'n mobiel. Die stopt wel een keerquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dan word ik snachts wakker met oordoppies nog in enzo
Dat slaapt niet fijnquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik heb ook mobiel dan naast mij staan tegen een kussen, maar wel altijd met oordoppies
quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik keek dat ooit is via de website, en toen bleef hij dus op automatisch doorspelen staan ofzo. 6gb erdoor gejast tijdens het slipen
gelukkig unlimited bundel, maar je zal het niet hebbenquote:
hahahahaha klopt ja godquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
astro tv was ook alijd fijn als ik op de bank in slaap viel
om dan later wakker te worden met die hijgende sexreclame pfff
Ja toch een klein beetje wel.quote:
Raketjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |