Ruim 8 km volgens mijn stappentellerquote:
Mooie afstandquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ruim 8 km volgens mijn stappenteller
Wat is een autoflower?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Van het weekend weer op zoek naar plantjes voor op het balkon .
Volgend jaar ga ik maar weer pepers en autoflowers keken
Ah okquote:
Lavendelplanten. Goed voor bijenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Van het weekend weer op zoek naar plantjes voor op het balkon .
Volgend jaar ga ik maar weer pepers en autoflowers keken
Die zijn ook leuk, ik heb nu Rozemarijn en een citroenplant , en van het weekend wil ik nog andere soorten citroenplanten kopenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lavendelplanten. Goed voor bijen
Ja net lekkerquote:
Dat is wel belangrijk nuquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net lekkerEn ook veel beschut, dus niet zoveel last van die zon op mijn hoofd
Niceeeeee!! Heb je al citroenen eraan?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk, ik heb nu Rozemarijn en een citroenplant , en van het weekend wil ik nog andere soorten citroenplanten kopen
Niet zo'n plantquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niceeeeee!! Heb je al citroenen eraan?
Ook nice en ruikt lekker. Leuk hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet zo'n plantMeer de kruiden planten
Citroenmelisse
Citroengeranium
Citroenkruid
Citroentijm
Citroenverbena heb ik afgelopen weekend gekocht
Ik hou van die luchtquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook nice en ruikt lekker. Leuk hoor
Ja heerlijk zeg ik snap jequote:Op woensdag 22 juni 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van die luchtEn het is goed tegen muggen
Maar lavendel is ook een goeie , en zeker voor bijtjes![]()
En ik wil heel graag een Vijg , maar ik denk dat dat niet handig is op een balkon
Olijfboompje lijkt me ook leukquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heerlijk zeg ik snap je![]()
Olijfboompje is misschien een optie? Wel gaaf een vijgboompje.
Ik heb er een gekocht voor 15 euro. Bij de praxis. Word maar 95 cm hoog zoiets. Die met de dikke stam zijn vaak ouder en duur.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Olijfboompje lijkt me ook leuk![]()
Maar die zijn haske duur
Wat gaaf!!! Ik was pas geleden bij een intratuin in de omgeving van Nijmegen en zag daar prachtige olijfbomen , wel groot en vooral ook duurquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb er een gekocht voor 15 euro. Bij de praxis. Word maar 95 cm hoog zoiets. Die met de dikke stam zijn vaak ouder en duur.
Ja precies.. en ze kunnen de kou weerstaan tot -18. Wel bedekken in de winter de stam geloof ik. Is wel leuk hoor en geeft mediterraanse sfeer (hou ervanquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat gaaf!!! Ik was pas geleden bij een intratuin in de omgeving van Nijmegen en zag daar prachtige olijfbomen , wel groot en vooral ook duur![]()
15 euro is nog te doen.
Dat is idd wel een chille sfeerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.. en ze kunnen de kou weerstaan tot -18. Wel bedekken in de winter de stam geloof ik. Is wel leuk hoor en geeft mediterraanse sfeer (hou ervan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |