lekker hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk even of ik nog een ijsje in de vriezer heb, nu zin in
Jawel, vroeg slapenquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach gossie, dat het maar snel over mag zijn!
En ik weet wel weer waar.quote:
In mijn bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In mijn bed
Daar heb jij ook altijd plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Je bent zo jong(of zo oud) als je jezelf voelt Draakje en vind jou nooit oud overkomenquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar je moet het jongleren.
Daarvoor is het hier te laat.
Bestaat er iets dat oudleren heet? Of middelbareleeftijdleren?
ode aan @mario390quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
vieslollies gekocht.
[ afbeelding ]
nu wachten tot ze bevroren zijn
Wat een kansloos volk ....quote:
wel tochquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een kansloos volk ....
Degenen die dat geflikt hebben zullen vast trots zijn op zichzelf en zich nog eens verraden.
Of waren er buurtbewoners met bezwaren?
Echt he, er waren veel schoolreisjes daar naar toe gepland.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een kansloos volk ....
Degenen die dat geflikt hebben zullen vast trots zijn op zichzelf en zich nog eens verraden.
Of waren er buurtbewoners met bezwaren?
Dit nieuws raakt ook badeendjes.quote:
In drakenjaren ben ik net aan de pubertijd begonnenquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent zo jong(of zo oud) als je jezelf voelt Draakje en vind jou nooit oud overkomen
En in mensenjaren ben jij een oude draak.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
In drakenjaren ben ik net aan de pubertijd begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |