Verrassendquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds een deukje op mijn knie van toen ik een jaar of 30 geleden op een parkeerplaats langs de Franse autoroute ermee op de uitstekende voet van een verkeersbord ben gevallen
ja de mijne heeft een crush trauma.. is 'geplet' geweest..quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik blijf er net iets teveel last van houden qua instabiliteit en pijn bij bepaalde bewegingen, dus denk dat meniscus wat schade heeft. Geen zin om er weer mee te gaan dokteren.
Begon je liefde voor Franse auto's toen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds een deukje op mijn knie van toen ik een jaar of 30 geleden op een parkeerplaats langs de Franse autoroute ermee op de uitstekende voet van een verkeersbord ben gevallen
deuk in mn wenkbrauw omdat ik ooit tegen een radiator ben gedonderdquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een put in mn scheenbeen omdat ik die ooit gebroken heb
O, balen balliequote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou vandaag 4 uurtjes proberen maar binnen 30 min was het raak ja..
Die heb ik ook. Toen kon je tot op het bot kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
deuk in mn wenkbrauw omdat ik ooit tegen een radiator ben gedonderd
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb een litteken op mijn neus omdat vrienden er een massieve houten lamp tegenaan hebben geslagen. Ging net niet knock out.
nicequote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
deuk in mn wenkbrauw omdat ik ooit tegen een radiator ben gedonderd
ama tysonquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb een litteken op mijn neus omdat vrienden er een massieve houten lamp tegenaan hebben geslagen. Ging net niet knock out.
Litteken op mijn hoofd waar ik ‘m tegen een verkeersbord heb gestoten.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Bij mij is er een hap uit mijn scheenbeen omdat die een keer intiem contact met de onderkant van het dashboard heeft gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een put in mn scheenbeen omdat ik die ooit gebroken heb
Prima vriendenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ja hadden een weggeefwinkel en ze waren achter elkaar aan het rennen met die lamp, vraag me niet waarom en toen kreeg ik hem vol tegen mijn neus toen ze langskwamen rennen als dolle paarden.quote:
Nee heb eigenlijk geen liefde voor Franse auto'squote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begon je liefde voor Franse auto's toen?
vingers afhakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging keertje hele nacht mijn vingers knakken en toen had ik echt wekenlang last.
ohhh, dacht dat ze je voor de lol sloegen met een houten lampquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hadden een weggeefwinkel en ze waren achter elkaar aan het rennen met die lamp, vraag me niet waarom en toen kreeg ik hem vol tegen mijn neus toen ze langskwamen rennen als dolle paarden.
Neeee. Anders zou ik over twee maanden niet naar zijn huwelijk gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ohhh, dacht dat ze je voor de lol sloegen met een houten lamp
Zijn de huidige puntig?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn nieuwe knieën graag 3D printen of donatie van een 23 jarig supermodel.
Die laatste mag hier ook nog gedoneerd worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn nieuwe knieën graag 3D printen of donatie van een 23 jarig supermodel.
Die mist dan wel de knieënquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste mag hier ook nog gedoneerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop