quote:Kremlin: “Rusland zal Westen nooit meer vertrouwen”
Vier maanden na de Russische inval in Oekraïne, heeft Moskou de relaties met het Westen omschreven als langdurig beschadigd. “Ja, het zal een lange crisis worden”, zei Kremlin-woordvoerder Dmitri Peskov vannacht in een interview met de Amerikaanse nieuwszender MSNBC. “We zullen het Westen nooit meer vertrouwen.”
https://www.hln.be/buiten(...)vertrouwen~a1f5726d/
Mooi zo... dat de wereld maar beseft dat de Russen nooit te vertrouwen waren en dat ze nooit te vertrouwen zullen zijn. Sluit ze overal maar langdurig buiten, zo'n dertig jaar ofzo. Optyfenquote:
* Perrin geeft Peskov een zakdoekje om zijn tranen te drogen.quote:
Krokodillentranen kun je niet drogen met een zakdoek.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin geeft Peskov een zakdoekje om zijn tranen te drogen.
Volgens mij halen wij onze kolen voornamelijk uit Afrika en deels uit Colombia.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:45 schreef Za het volgende:
De langspeelplaat gaat door.
Inmiddels talloze EU landen welke de kolencentrales weer op volle sterkte laten draaien of dat overwegen.
Grotendeels met kolen uit Rusland.
Dat zal ze leren!
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:45 schreef Za het volgende:
De langspeelplaat gaat door.
Inmiddels talloze EU landen welke de kolencentrales weer op volle sterkte laten draaien of dat overwegen.
Grotendeels met kolen uit Rusland.
Dat zal ze leren!
quote:Uit onderzoek van Greenpeace blijkt dat de meeste steenkool voor Nederlandse kolencentrales wordt gewonnen in Zuid-Afrika, Colombia en Indonesië.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
* Perrin geeft Peskov een zakdoekje om zijn tranen te drogen.
Peskov versie:quote:Zakdoekje leggen
Niemand zeggen
Ik heb de hele nacht gewaakt
Twee paar schoenen heb ik afgemaakt
Een van stof en een van leer
Hier leg ik mijn zakdoekje neer
quote:Zakdoekje leggen
Nooit de waarheid zeggen
Sinds juli 2014 hebben we elke dag verzaakt
Toen we bijna 300 man van MH17 hebben afgemaakt
Een leugen extra en een intimiderende bedreiging meer
Hier leg ik mijn gejatte zakdoekje maar weer neer
Best maf hoe ze alles 100% weten om te draaien en daar ook heilig van overtuigd lijken te zijn.quote:
Als je altijd alleen maar loopt te liegen en de boel te flessen, ga je vanzelf geloven dat het allemaal waar is wat je zegt. We hebben het over een land met een staatsgesponsord dopingprogramma om in alle takken van sport de boel te kunnen belazeren.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best maf hoe ze alles 100% weten om te draaien en daar ook heilig van overtuigd lijken te zijn.
Alsof zij het slachtoffer zijn in dit conflict.
Het land is doordrenkt van corruptie. Waarheden verdraaien wordt er met de paplepel ingegoten. Wantrouw iedereen, want mensen met macht misbruiken je.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best maf hoe ze alles 100% weten om te draaien en daar ook heilig van overtuigd lijken te zijn.
Alsof zij het slachtoffer zijn in dit conflict.
Tja, Russen...quote:
Die uitgegrijste foto erbij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde geruchten over Poetin: ‘Mogelijk al overleden’
Wel een hele betrouwbare bron natuurlijk
Nee het is echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:27 schreef thedeedster het volgende:
Tja, Russen...
Is het nu zelfspot, of gewoon een ongelofelijk groot bord voor hun harses? Teveel Wodka maakt blijkbaar meer kapot dan je lief is.
Ligt het nou aan mij of lijkt het net alsof zijn hoofd op een ander pak is geplakt ?quote:
hahahahahatjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:49 schreef Za het volgende:
[..]
Nee het is echt.
Ze zien dit als een groot onrecht en pleiten al 14 jaar oid om op een diplomatieke wijze de situatie met Oekraïne opgelost te krijgen.
Ze zijn ook ondanks bevroren tegoeden gewoon maanden gas blijven leveren, en doen dat nog steeds naar sommige landen, ook steenkool.
Had hij laatst niet op z'n conferentie ergens gesproken? Of was dat een dubbelganger?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde geruchten over Poetin: ‘Mogelijk al overleden’
Wel een hele betrouwbare bron natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |