Die zijn ZO goed 🤘quote:
Zit te genietequote:
Nee ik ook niet tot zaterdagquote:
Je attendeerde vanmiddag.quote:
Ik 'ontdekte' ze vorig jaar , echt een toffe bandquote:
Ik kan echt kicken op basslines. Love it!quote:
Oke wat leuk ik ook👍mijn zoon is bassist vandaar ik het ook mooi vindquote:Op maandag 20 juni 2022 23:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik kan echt kicken op basslines. Love it!
Snap ik.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke wat leuk ik ook👍mijn zoon is bassist vandaar ik het ook mooi vind
Hangt vol met fenders hierquote:Op maandag 20 juni 2022 23:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik kom uit een familie van gitaristen dus niet per se bass. Wou dat ik het talent had, dan speelde ik in vele bands. Lijkt me heerlijk!
Dat zal best. Zelf weet ik niks behalve de naam Fender.quote:
Ieder zijn smaak, en zolang je het zelf maar mooi vind.. Daar gaat het tenslotte om, toch?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat zal best. Zelf weet ik niks behalve de naam Fender.Gek he?! Terwijl het dagelijkse kost was/is.
![]()
Gelukkig denk ik wel te weten wat goede muziek is...
Precies, ik word best vaak gedist als ik zeg dat ik naar hip hop luister. Meeste voorkomende reactie erop is dat ik blijkbaar naar troep luister:Pquote:Op maandag 20 juni 2022 23:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, en zolang je het zelf maar mooi vind.. Daar gaat het tenslotte om, toch?
Zeker!quote:Op maandag 20 juni 2022 23:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, en zolang je het zelf maar mooi vind.. Daar gaat het tenslotte om, toch?
He borrelquote:Op maandag 20 juni 2022 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, ik word best vaak gedist als ik zeg dat ik naar hip hop luister. Meeste voorkomende reactie erop is dat ik blijkbaar troep luister
denk ik gaan we weer wat een onzin(mag die persoon vinden natuurlijk maar doet wel beetje zeer)
Lol.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, ik word best vaak gedist als ik zeg dat ik naar hip hop luister. Meeste voorkomende reactie erop is dat ik blijkbaar troep luister
denk ik gaan we weer wat een onzin(mag die persoon vinden natuurlijk maar doet wel beetje zeer)
Dankje voor de supportquote:Op maandag 20 juni 2022 23:45 schreef PLY het volgende:
[..]
He borrelschijt wat ze vinden
als jij het maar g leuk vind. Ik draai en hou echt van alle muziek. Van jazz bleus smartlappen en noem maar op
Er bestaat nog steeds goede kwaliteit hip hop zelfs nuquote:Op maandag 20 juni 2022 23:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Lol.
Hip hop/rap kan ik ook van genieten. Niet van de shit van nu, wel van de shit van toen.
quote:
Ja dat is wel ergquote:
Vast wel en hij is nog steeds hot, denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg.Hopelijk word die snel de oude.
En een stem van een engelquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Vast wel en hij is nog steeds hot, denk ik
We hebben een fanquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En een stem van een engelde melodieking
Ja ik ben zeker fan, en vooral zijn rnb nummers (vind zijn stem daarin het meest passen en vind dat zijn sound). Zijn poppy sound wat minder maar ik hou van zijn stemquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
We hebben een fanIk vind sommige liedjes wel aardig, maar ben geen fan, zal wel te oud zijn
Klopt hoor, ik vind bijv. Love Yourself heel goed.quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik ben zeker fan, en vooral zijn rnb nummers (vind zijn stem daarin het meest passen en vind dat zijn sound). Zijn poppy sound wat minder maar ik hou van zijn stemdusja wel een FAN ja BELIEBER no shame
Je hoeft geen fan te zijn om te genieten
Weer wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |