Nou heel eerlijk liever nooit. Al zit die toko er al eeuwen. Ik kom er liever nietquote:
Om jou te lokkenquote:
Ik ken het niet ..quote:Op zondag 19 juni 2022 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk liever nooit. Al zit die toko er al eeuwen. Ik kom er liever niet
Doeiquote:Op zondag 19 juni 2022 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks moet, ik heb even wat anders dan veel op Fok zitten gekozen.
Tot volgende week
Ik ook nietquote:
Vind je niet?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
Heeft Eefje de Visser echt zo'n meeslepend iets?
Fiets er altijd langs, dat bestaat al eeuwenquote:
Morguh GGquote:
Hey Engine, al in het buitenland?quote:
Helloquote:
Dat doe je goedquote:
Morguhquote:
Hey Mrslquote:Op maandag 20 juni 2022 08:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Goodmorning
Even wat mooie beelden
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hey Dotquote:Op maandag 20 juni 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG
[..]
Hey Engine, al in het buitenland?
[..]
Hello
[..]
Dat doe je goed
[..]
Morguh
Bed and breakfastquote:Op maandag 20 juni 2022 08:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Goodmorning
Even wat mooie beelden
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hey Marcbquote:
Vervelend is dat toch ook steeds dat afwachten van hoe en watquote:Op maandag 20 juni 2022 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Nee nog niet. Heb al weer een week niks gehoord. Nu loop ik hier niks te doen
Ik ga zo maar naar huis.
Morguh Tongquote:
Meteen verse shoarma makenquote:Op maandag 20 juni 2022 09:26 schreef pullup het volgende:
Daar sta je dan met je truckie
[ afbeelding ]
Schattig hé, staan veel van dat soort filmpjes op hun twitter accountquote:
Ja best irritant.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat toch ook steeds dat afwachten van hoe en wat
Gaat steeds beter. Pijn is helemaal weg en conditie sterkt aan.quote:
O dat is fijn om te horen. Helemaal topquote:Op maandag 20 juni 2022 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Pijn is helemaal weg en conditie sterkt aan.
Niet gezien, maar zal kijken of ik het ergens vindquote:Op maandag 20 juni 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand toevallig ergens een boel concentratie zien lopen/liggen/hangen/............. ?
Nopequote:Op maandag 20 juni 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand toevallig ergens een boel concentratie zien lopen/liggen/hangen/............. ?
Die was ik ook even kwijt en was hier ook al aan het zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je al iets anders gevonden?quote:Op maandag 20 juni 2022 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Wie concentratie wil, mag wel wat bij mij op komen halenIk hoef vandaag toch niks
* Domnivoor is onderweg met een leeg bakje.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Wie concentratie wil, mag wel wat bij mij op komen halenIk hoef vandaag toch niks
Nee, nog niet!quote:
* Aoibhin verzamelt alvast watquote:Op maandag 20 juni 2022 13:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor is onderweg met een leeg bakje.
Heb je ook nog ambitie in de aanbieding?quote:Op maandag 20 juni 2022 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook nog ambitie in de aanbieding?
quote:Op maandag 20 juni 2022 14:32 schreef engine het volgende:
Als iemand nog twee eigenwijze collega's kan gebruiken..
Wat kan je daar ook al weer mee ?quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Bedrijven zat die mensen zoeken, stuur gewoon een sollicitatie uit hun naamquote:Op maandag 20 juni 2022 14:32 schreef engine het volgende:
Als iemand nog twee eigenwijze collega's kan gebruiken..
Goed ideequote:Op maandag 20 juni 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedrijven zat die mensen zoeken, stuur gewoon een sollicitatie uit hun naam
Ik heb nog wat taart over. Is dat ook goed?quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Helaasquote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Thanksquote:
Beter zonder de kokosquote:
Je hebt de arbeidsmarkt mee als het goed is.quote:
Zeker, komt vast goedquote:Op maandag 20 juni 2022 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt de arbeidsmarkt mee als het goed is.
Kan je een beetje ijzerwerken en lassen?quote:
Ik vrees dat je dat mij echt niet moet laten doenquote:Op maandag 20 juni 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je een beetje ijzerwerken en lassen?
Dan heb ik 3 banen voor je
Krijg je dan ook het salaris van die drie banen? Dan heb ik wel interessequote:Op maandag 20 juni 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je een beetje ijzerwerken en lassen?
Dan heb ik 3 banen voor je
Jammerquote:Op maandag 20 juni 2022 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dat mij echt niet moet laten doen
Ik kom hier later op terugquote:Op maandag 20 juni 2022 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg je dan ook het salaris van die drie banen? Dan heb ik wel interesse
Wat nou weer.quote:
Ik ben eindelijk verlost van je in mijn ondertitel. Duurde evenquote:
Het is eindelijk gelukt om je tekst bij UI te veranderenquote:
Ja heeft dus met je abo te maken. Zucht .... Dat wist ik niet en toen ik een vol abo had had ik ook een volle banquote:Op maandag 20 juni 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is eindelijk gelukt om je tekst bij UI te veranderen
oh dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 20 juni 2022 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heeft dus met je abo te maken. Zucht .... Dat wist ik niet en toen ik een vol abo had had ik ook een volle banMaar dit is een beetje ok
Ja precies, blijkbaar tellen alle lettertjes mee. Je onderschrift (wat ik nooit ga veranderen) en wat je onder je ui zet. Ping !!:7 Maar een lieve FA heeft me geholpenquote:Op maandag 20 juni 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oh dat wist ik helemaal niet![]()
Wel beter dat je je oorspronkelijke tekst weer hebt
Ik heb ook altijd dezelfde tekst staan , 1 keer veranderd , nooit meerquote:Op maandag 20 juni 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, blijkbaar tellen alle lettertjes mee. Je onderschrift (wat ik nooit ga veranderen) en wat je onder je ui zet. Ping !!:7 Maar een lieve FA heeft me geholpen![]()
quote:Op maandag 20 juni 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd dezelfde tekst staan , 1 keer veranderd , nooit meer
Ik heb het 1 keer veranderd , geen idee hoe het verder werktquote:
Ik weet het nuquote:Op maandag 20 juni 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer veranderd , geen idee hoe het verder werkt
Raar gedoe.quote:
Dat was toch iets met ehm .... dinges .... hoe heet het ook weer?quote:
Het gaat om het aantal karakters. Je sig en ondertitel worden blijkbaar opgeteld.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Raar gedoe.
Ik vind dat ik binnen datgene waar ik voor betaal moet kunnen veranderen wat ik wil.
maar gelukkig hou ik zelf niet zo van veranderingen![]()
Dan zit ik redelijk goedquote:Op maandag 20 juni 2022 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal karakters. Je sig en ondertitel worden blijkbaar opgeteld.
Ja ik dus niet, het was altijd sqeek (ja fout) en toen Mario de winnaar van 2021quote:
quote:
Ja!quote:Op maandag 20 juni 2022 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is t snel verstopt?quote:Op maandag 20 juni 2022 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja!
Daar linksachter in het hoekie staat nog wat
O nu is het weer weg
Bohquote:Op maandag 20 juni 2022 14:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog wat taart over. Is dat ook goed?
Het zat geconcentreerd in een hoekjequote:
Nee, dat had je allang op horen te hebbenquote:Op maandag 20 juni 2022 14:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naar kijkenquote:
Jij hebt toch wel glazen bollen ergensquote:Op maandag 20 juni 2022 17:57 schreef drakin het volgende:
Ik weet het ook niet meer, er werd iets gezocht
Nee wat zou ik daarmee moeten?quote:
Ja niet in roomboter hahaquote:Op maandag 20 juni 2022 18:03 schreef chufi het volgende:
WTF ... ik heb vega kaasschnitsels maar die moet ik dus specifiek bakken in Blueband
Weet ik veel, ik heb geen spirituele winkelquote:
Gelukkig mag het ook in de anonieme Airfryertquote:Op maandag 20 juni 2022 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja niet in roomboter haha
Voor de echte puristen
Dat is ook wel vega jaquote:Op maandag 20 juni 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig mag het ook in de anonieme Airfryert
Het is meer dan dat, en ik heb geen glazen bollen in mijn winkel. Mij te gevaarlijk.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen spirituele winkel
Ja doeg he? Product placement. Die kaas zooi komt dus uit de zelfde fabriek. Hub in de roomboter ermeequote:Op maandag 20 juni 2022 18:03 schreef chufi het volgende:
WTF ... ik heb vega kaasschnitzels maar die moet ik dus specifiek bakken in Blueband
Jij bent geen puristquote:Op maandag 20 juni 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Product placement. Die kaas zooi komt dus uit de zelfde fabriek. Hub in de roomboter ermee
Met zonlicht moet je er inderdaad mee uitkijken.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is meer dan dat, en ik heb geen glazen bollen in mijn winkel. Mij te gevaarlijk.
Wat zijn dit dan ?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is meer dan dat, en ik heb geen glazen bollen in mijn winkel. Mij te gevaarlijk.
in blueland?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:03 schreef chufi het volgende:
WTF ... ik heb vega kaasschnitzels maar die moet ik dus specifiek bakken in Blueband
Dan kan je een hele familie voorspellenquote:
Doping in zijn brandstof denk ikquote:
Geen glasquote:
Die boter als je dat bakt moet je een spettervrij pak aan, daar zit een berg water in. Zeg dan olie.quote:
Zeker geen namaakquote:
Ik gebruik altijd oliequote:Op maandag 20 juni 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boter als je dat bakt moet je een spettervrij pak aan, daar zit een berg water in. Zeg dan olie.
Nou dan !!! Beterquote:
Bleuband en margarine is troep.quote:
Oh ik heb dat wel altijd wel in huis. Maar vaak gebruiken nee. Eitje of vlees bakken.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Roomboter heb ik wel , maar dat gebruik ik ook niet of nauwelijks
is die wel vegan?quote:
Hihiquote:
Gaat ook altijd in oliequote:Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb dat wel altijd wel in huis. Maar vaak gebruiken nee. Eitje of vlees bakken.
Ouwe taartquote:Op maandag 20 juni 2022 14:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke olie is niet vegan?quote:
levertraanquote:
Waar de zon niet schijntquote:
Joh mijn jeugd trauma van mijn tantequote:
Haaie vinnenquote:
Poeder klinkt beter dat is wat sneller in het procesquote:
Hmmmm, daar zal het fout gaan dus, bij die bal.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was toch iets met ehm .... dinges .... hoe heet het ook weer?
In een grote bal verzamelen, en dan uitkijken dat die niet klapt. Zoiets toch?
Ik wil nog steeds al jaren een frituurpan met ossenwit. Beter kan je het niet hebbenquote:
quote:
Ik voel me primaquote:
Nee, geen last vanquote:Op maandag 20 juni 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n jaartje erbij merk je bijna niet.
Stelt ook geen reet voor. Verjaardagen mogen ze afschaffen na 18. Als kind is het leuk maar daarna moet je maar dankbaar zijn dat je ouder wordt. En dat moet je vierenquote:
JAH !! Ik vind ze nog steeds wel lekkerquote:
OLÉquote:
Nou ik zie genoeg filmpjes dat er mensen redelijk op de horens worden genomen. En dat is vaak fataal. En ik heb daar geen enkele moeite mee.quote:
Dat heb ik gelukkig overleefd .... 1983quote:Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie genoeg filmpjes dat er mensen redelijk op de horens worden genomen. En dat is vaak fataal. En ik heb daar geen enkele moeite mee.
Doe je die in je poep ofzo?quote:
Ja dom dom dom... maar jongquote:Op maandag 20 juni 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig overleefd .... 1983
Ik snap dat niet zo, zelfs niet met drank op.quote:
Ja dat moet je hebben ervaren anders snap je het niet ...quote:Op maandag 20 juni 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo, zelfs niet met drank op.
Nou vertel maar dan wat je wel bedoeld dan met vieslollie. Dat raden naar jou uitspraken worden wat vervelendquote:
Nee nooit en never niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet je hebben ervaren anders snap je het niet ...
Ik vermoed dat Mario de Calippos niet lekker vindtquote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel maar dan wat je wel bedoeld dan met vieslollie. Dat raden naar jou uitspraken worden wat vervelend
Joh !!!quote:
Dus? Nou ja laat maarquote:Op maandag 20 juni 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mario de Calippos niet lekker vindt
Ik vermoed van wel. Anders eet je ze niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mario de Calippos niet lekker vindt
Wat is er mis met Calippo's btwquote:Op maandag 20 juni 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Anders eet je ze niet.
Ijzingwekkendquote:
Wat mij betreft niks. Eet ze maar zelden maar af en toe best lekker.quote:
Typo van vrieslollie.quote:
quote:
Ik heb het ook niet bedacht.quote:
Dan ken je die gozer nog nietquote:
Iemand met humorquote:
OK het zal welquote:Op maandag 20 juni 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
nee het is om dat bij julie en
ijslutscher viesloolie heet
OMG !!!!quote:
Netjes vragen heeft vaak meer zin.quote:
Mijn opmerking is netjes ja.quote:
Lekker belangrijk, heb ik ook wel eens gehad en ik leef nogquote:Op maandag 20 juni 2022 20:05 schreef mario390 het volgende:
en 3 maanden ban geven is ook niet netjes
Zwaar overdreven weer ja.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:05 schreef mario390 het volgende:
Het is niet mijn soort muziek maar jouw collega’s kunnen best aardig zingen.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Mijn collega's vandaag...
Drie kapiteins is teveel voor één schip.
Niet alleen daar, hele normale benamingquote:Op maandag 20 juni 2022 20:06 schreef engine het volgende:
En in de viaplay app noemen ze F1 coureurs piloten
Ja dat moet je ze nageven. Al had ik liever dat ze af en toe hun klep hieldenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet mijn soort muziek maar jouw collega’s kunnen best aardig zingen.
Ik gok crewbash ,daar heb ik ook maanden straf voor gehadquote:Op maandag 20 juni 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
Wat heeft ie gedaan dat ff 3 maanden oplevert?
Nee dat is het niet. En het is fout.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alleen daar, hele normale benaming
De discussie mag je in het f1 topic verder voerenquote:
zijn het ook tochquote:Op maandag 20 juni 2022 20:06 schreef engine het volgende:
En in de viaplay app noemen ze F1 coureurs piloten
Ga lekker ergens anders jankenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:05 schreef mario390 het volgende:
Ja lol....jij gaat hier de discussie aanquote:Op maandag 20 juni 2022 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
De discussie mag je in het f1 topic verder voeren
Heb je er twee overboord gegooid?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Mijn collega's vandaag...
Drie kapiteins is teveel voor één schip.
Een piloot (ook vlieger of vliegenier) is een bestuurder van een vliegtuig of luchtschip. In de commerciële burgerluchtvaart worden piloten vaak aangeduid als verkeersvlieger. In het begin van de luchtvaart sprak men van een aviateur.quote:
Nee dat gebeurd morgen denk ikquote:
Jij stelt de vraagquote:Op maandag 20 juni 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lol....jij gaat hier de discussie aan
Was geen vraag.quote:
Misschien wel tijdensquote:
Erna zijn ze natuurlijk wel zwaarder.quote:
Nee nog niet. Vandaag maar eens naar gevraagd maar kan nog twee tot drie weken duren. Kan ook over paar dagen zijn....lekker duidelijk weerquote:Op maandag 20 juni 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erna zijn ze natuurlijk wel zwaarder.
Zit je in het buitenland weer?
Fijn met plannen inderdaad, was het nou Zambia?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nog niet. Vandaag maar eens naar gevraagd maar kan nog twee tot drie weken duren. Kan ook over paar dagen zijn....lekker duidelijk weer
Ja Zambia inderdaad. En donderdag beginnen ze met de renovatie hier dus had mij eigenlijk wel goed uitgekomen om even van huis te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn met plannen inderdaad, was het nou Zambia?
Dat is één van mijn hobby's...dat soort filmpjes kijkenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zoekt er iemand nog een, licht ongezonde, hobby?
Pho isquote:Op maandag 20 juni 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is één van mijn hobby's...dat soort filmpjes kijken
Deze kijk ik vaak: https://www.youtube.com/c/RandySantelAtlas
En pho![]()
Ik zou daar toch een beetje zenuwachtig van worden om tijdens de renovatie in het buitenland te zitten. Gaan ze bij jou ook zo rigoureus aan de gang als bij Domni?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Zambia inderdaad. En donderdag beginnen ze met de renovatie hier dus had mij eigenlijk wel goed uitgekomen om even van huis te zijn.
Ja is echt bizarquote:Op maandag 20 juni 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pho isja
En die gasten zijn gek, zoveel eten
Wel iets minder heftig als bij Domnivoor volgens mij. Worden geen muren verplaatst enzoquote:Op maandag 20 juni 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou daar toch een beetje zenuwachtig van worden om tijdens de renovatie in het buitenland te zitten. Gaan ze bij jou ook zo rigoureus aan de gang als bij Domni?
Ik krijg nu plaatsvervangend buikpijnquote:Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zoekt er iemand nog een, licht ongezonde, hobby?
Ja ik ben dan eigenlijk vooral benieuwd of ie het dan gehaald heeftquote:Op maandag 20 juni 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is echt bizarhet is ook best ranzig om te zien dus ik skip vaak gedeeltes van de video's.
Dus je gaat het proberen?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg nu plaatsvervangend buikpijn
Neequote:
Ik heb ook wel videos gezien waarin ze het niet halen maar die zijn meestal nog minder smakelijkquote:Op maandag 20 juni 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben dan eigenlijk vooral benieuwd of ie het dan gehaald heeftEn eigenlijk kun je al verwachten van wel, want anders was de video waarschijnlijk niet eens online gekomen
Ga je kijken?quote:Op maandag 20 juni 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
pussy riot werden 12.juli in
bleiburg spielen
Mazzelaarquote:Op maandag 20 juni 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
pussy riot werden 12.juli in
bleiburg spielen
Marioquote:
Overstroming ?quote:Op maandag 20 juni 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
ze zind in moment gevluchtet
in bleiburg is
sirenenalarm, overzwemming
Je kan wel overzwemmenquote:
Het is wel duidelijk wat hij bedoelt.quote:
Ja, maar dat zal ie niet bedoelen.quote:
Ik twijfel, vooral door zijn reactie op chufi.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wat hij bedoelt.
Toffe bandquote:Op maandag 20 juni 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
Hij zit natuurlijk kaartjes voor Pussy Riot te bestellen
[ afbeelding ]
Deze keer wel een succes?quote:
Niet echt neequote:Op maandag 20 juni 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
Een plaatje uit Oostenrijk maakt het wellicht wat duidelijker.
[ afbeelding ]kleinezeitung.at
Er waren wel wat dingen (liquid hydrogen leak, maar dat is verholpen)quote:
Nou, dan weet ik het ook nietquote:
Wel een geinig plat stuk Oostenrijk daarquote:
Ah die hold is gepland dus. Ben benieuwd of ze het deze keer als succes zien om door te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er waren wel wat dingen (liquid hydrogen leak, maar dat is verholpen)
Hij staat nu op een geplande hold
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah die hold is gepland dus. Ben benieuwd of ze het deze keer als succes zien om door te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Wel een grote rivier daar ...in gelbe wohn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beweer ook niet dat de foto niet echt isquote:
Beetje creepy welquote:Op maandag 20 juni 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Streetview en zag ooit een foto vanuit je huis
Hier trap ik niet in.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ... of heb je ook een foto voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |