abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:11:44 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205091471
twitter


twitter


twitter


Alles in Uvalde, Texas. Er zijn 21 doden bevestigd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:12:45 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205091477
twitter


Blue Lives Matter More.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:15:20 #3
491163 Viesdik
pi_205091491
Het is wel bijzonder te noemen hoeveel aandacht dit krijg in de media
Ja, shooting zijn verschrikkelijk, maar het is mijns inziens ook meten met twee maten.
Komt op mij over als gespeelde verontwaardiging van een overheid, die meer bloed aan de handen heeft als het gaat om oorlogen, dan de slachtoffers die voortkomen uit dergelijke schietpartijen.

Ik denk dat je veel schietpartijen kan voorkomen als je de problemen bij de kern gaat aanpakken, en dat is niet een beperking op het verkrijgen van wapens.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 juni 2022 @ 13:19:11 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205091526
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:15 schreef Viesdik het volgende:
Het is wel bijzonder te noemen hoeveel aandacht dit krijg in de media
Ja, shooting zijn verschrikkelijk, maar het is mijns inziens ook meten met twee maten.
Komt op mij over als gespeelde verontwaardiging van een overheid, die meer bloed aan de handen heeft als het gaat om oorlogen, dan de slachtoffers die voortkomen uit dergelijke schietpartijen.

Ik denk dat je veel schietpartijen kan voorkomen als je de problemen bij de kern gaat aanpakken, en dat is niet een beperking op het verkrijgen van wapens.
Er zijn meerdere dingen die elk op een manier een bijdrage leveren. Een beperking op het verkrijgen van wapens is niet de enige optie, maar wel één van de opties die allemaal hun bijdrage leveren en dus gewoon serieus overwogen zouden moeten worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205091571
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:15 schreef Viesdik het volgende:
Het is wel bijzonder te noemen hoeveel aandacht dit krijg in de media
Ja, shooting zijn verschrikkelijk, maar het is mijns inziens ook meten met twee maten.
Komt op mij over als gespeelde verontwaardiging van een overheid, die meer bloed aan de handen heeft als het gaat om oorlogen, dan de slachtoffers die voortkomen uit dergelijke schietpartijen.

Ik denk dat je veel schietpartijen kan voorkomen als je de problemen bij de kern gaat aanpakken, en dat is niet een beperking op het verkrijgen van wapens.
Welke dan wel?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:29:39 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205091594
Dat politie daar voornamelijk getraind is om mensen lastig te vallen en niet de kunde en moed heeft in te grijpen in dit soort gevallen is ook een dingetje.

Ze hadden gewoon de deur in kunnen trappen en naar binnen kunnen stormen. Waren er misschien een smerissen overhoop geschoten, maar dat is het risico van het vak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 juni 2022 @ 13:37:33 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_205091624
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke dan wel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:53:18 #8
491163 Viesdik
pi_205091749
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er zijn meerdere dingen die elk op een manier een bijdrage leveren. Een beperking op het verkrijgen van wapens is niet de enige optie, maar wel één van de opties die allemaal hun bijdrage leveren en dus gewoon serieus overwogen zouden moeten worden.
Je moet naar de oorzaak kijken, niet aan symptoombestrijding doen.
De shootings zullen niet minder worden als je wetten gaan aanpassen of doorvoeren.
Net zo min als dat je een land veiliger maakt door alle steden vol te plempen met camera's
  zondag 19 juni 2022 @ 13:56:35 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205091770
Is dit het vervolg op een oude, of een nieuwe zaak? :?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 juni 2022 @ 13:58:39 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205091779
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je moet naar de oorzaak kijken, niet aan symptoombestrijding doen.
De shootings zullen niet minder worden als je wetten gaan aanpassen of doorvoeren.
Net zo min als dat je een land veiliger maakt door alle steden vol te plempen met camera's
Je moet elke mogelijkheid pakken om dit gedoe te verminderen. Dat is kijken naar de oorzaak, maar ondertussen óók andere dingen aanpakken. Het verkrijgen van wapens flink beperken is niet dé oplossing, maar scheelt echt wel iets. En tien maatregelen die iets schelen zijn bij elkaar best nuttig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:01:48 #11
491163 Viesdik
pi_205091805
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je moet elke mogelijkheid pakken om dit gedoe te verminderen. Dat is kijken naar de oorzaak, maar ondertussen óók andere dingen aanpakken. Het verkrijgen van wapens flink beperken is niet dé oplossing, maar scheelt echt wel iets. En tien maatregelen die iets schelen zijn bij elkaar best nuttig.
het is een beetje de voorband van je fiets plakken terwijl je achterwiel geen band heeft.
Ja, het is beter dan niets. Nee, soms is niets net zo niets als iets
pi_205091910
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef Viesdik het volgende:

[..]
het is een beetje de voorband van je fiets plakken terwijl je achterwiel geen band heeft.
Ja, het is beter dan niets. Nee, soms is niets net zo niets als iets
Hier staat echt niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 14:16:44 #13
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205091914
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:53 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je moet naar de oorzaak kijken, niet aan symptoombestrijding doen.
De shootings zullen niet minder worden als je wetten gaan aanpassen of doorvoeren.
Net zo min als dat je een land veiliger maakt door alle steden vol te plempen met camera's
Als de oorzaak GGZ is (niet zeggende dat het dat is maar gewoon even een argument wat gebruikt word meenemen) dan kun je de GGZ verbeteren of kijken hoe andere landen daarmee omgaan als er een gek een schoolklas uitmoord en hoe dat wel of niet werkte.

Wapens verbieden bleek wel degelijk effectief in twee andere angelsaksische landen. Niks mis mee overigens om ook de GGZ te verbeteren, natuurlijk, maar dat is zo mogelijk nog lastiger in de VS dan een wapenverbod.

Je kan gewoon allebei doen, natuurlijk, voor het beste resultaat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:23:38 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205091962
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef Viesdik het volgende:

[..]
het is een beetje de voorband van je fiets plakken terwijl je achterwiel geen band heeft.
Ja, het is beter dan niets. Nee, soms is niets net zo niets als iets
Nee het is een emmer onder een lek in het dak zetten. Het probleem is er niet fundamenteel mee opgelost en je zult je dak wel moeten repareren maar dat kost tijd en dan is het fijn dat in de tussentijd je vloer niet zeiknat wordt.
We have always been at war with Eastasia.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:36:05 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092022
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:56 schreef thedeedster het volgende:
Is dit het vervolg op een oude, of een nieuwe zaak? :?
De zaak loopt nog. De politie probeert hun falen op elke mogelijke manier onder het tapijt te vegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:39:22 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092048
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef Viesdik het volgende:

[..]
het is een beetje de voorband van je fiets plakken terwijl je achterwiel geen band heeft.
Ja, het is beter dan niets. Nee, soms is niets net zo niets als iets
Lekker je kop in het zand steken. Een vangnet opbouwen, medische en mentale zorg moet betaalbaar worden en dan moet iedereen daar een steentje aan bijdragen.

Maar het zijn precies de wapenlovers die óók niet willen meehelpen bij de andere gebreken Het probleem los je dus pas echt op als je al die ikke ikke ikke-mensen het land uit flikkert, maar nee, dat gaat niet. Tot die tijd is het dus prima om alle zaken aan te pakken. Betaalbare zorg voor een ieder die dat nodig heeft, een sociaal vangnet en op zijn minst ontzettend strenge wapenvoorschriften. Dat een 18-jatige, die zijn hele leven zowat op straat woonde en vol ellende zit, zomaar zulke wapens kan kopen is totaal geschift. En ja dat voorkom je dus door niet zo makkelijk wapens te verkopen. OOk de cultuur waarbij kinderen afgebeeld staan met fokking grote wapens moet worden aangepakt. Als er een tepel op diezelfde foto zou staan, dan spreekt men schande over de tepel, maar met tepels kun je moeilijk een school uitmoorden..
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205092049
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:15 schreef Viesdik het volgende:
Het is wel bijzonder te noemen hoeveel aandacht dit krijg in de media
Ja, shooting zijn verschrikkelijk, maar het is mijns inziens ook meten met twee maten.
Komt op mij over als gespeelde verontwaardiging van een overheid, die meer bloed aan de handen heeft als het gaat om oorlogen, dan de slachtoffers die voortkomen uit dergelijke schietpartijen.

Ik denk dat je veel schietpartijen kan voorkomen als je de problemen bij de kern gaat aanpakken, en dat is niet een beperking op het verkrijgen van wapens.
Niet alleen in de media, ook op dit forum zo te zien. Waar is het 4-delige topic over die buitenlander die in Duitsland met zijn auto door mensen heen reed? Of die zwarte man in Waukesha die dat deed?
Alleen als er een agenda is om minder wapens te promoten dan wordt dit soort onzin geastroturfed en de NPC-chips worden geupdate bij linkse mensen om ook maar constant over dit te blijven praten, zelfs in een land waar we niet eens een flesje pepperspray mogen bezitten.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:41:39 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092057
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:39 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Niet alleen in de media, ook op dit forum zo te zien. Waar is het 4-delige topic over die buitenlander die in Duitsland met zijn auto door mensen heen reed? Of die zwarte man in Waukesha die dat deed?
Alleen als er een agenda is om minder wapens te promoten dan wordt dit soort onzin geastroturfed en de NPC-chips worden geupdate bij linkse mensen om ook maar constant over dit te blijven praten, zelfs in een land waar we niet eens een flesje pepperspray mogen bezitten.
Dan start je er toch een? Wat is dit nou voor domme onzin? Dit kun je echt bij elk topic zeggen.
Pleur dan gewoon op naar een ander topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205092064
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan start je er toch een? Wat is dit nou voor domme onzin? Dit kun je echt bij elk topic zeggen.
Pleur dan gewoon op naar een ander topic.
Daar gaat het niet om, het gaat om linkse selectieve verontwaardiging.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:42:26 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092066
Dat de politie de deur niet in durft te trappen omdat ze weten dat ze geen kans hebben tegen iemand met een AR-15 pleit behoorlijk tegen de vrije verkoop van die dingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:43:23 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092068
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:42 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om linkse selectieve verontwaardiging.
Nee, het gaat om 19 dode kinderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:43:38 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092070
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:42 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om linkse selectieve verontwaardiging.
Nogmaals, dan start je zo'n topic. Of ga eens wat minder zeuren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 juni 2022 @ 14:43:52 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205092072
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:39 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Niet alleen in de media, ook op dit forum zo te zien. Waar is het 4-delige topic over die buitenlander die in Duitsland met zijn auto door mensen heen reed? Of die zwarte man in Waukesha die dat deed?
Alleen als er een agenda is om minder wapens te promoten dan wordt dit soort onzin geastroturfed en de NPC-chips worden geupdate bij linkse mensen om ook maar constant over dit te blijven praten, zelfs in een land waar we niet eens een flesje pepperspray mogen bezitten.
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hier staat echt niks.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 19 juni 2022 @ 14:44:20 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092074
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, het gaat om 19 dode kinderen.
Niet zo selectief zijn, er zijn heel veel buitenlanders die erge dingen doen!!11!!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205092078
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niet zo selectief zijn, er zijn heel veel buitenlanders die erge dingen doen!!11!!
Inderdaad
  zondag 19 juni 2022 @ 14:47:40 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092090
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:44 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Inderdaad
aapuitdemouw.gif

Willen voorkomen dat kinderen in een basisschool worden neergeknald is wel erg links natuurlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 14:58:32 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092154
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
aapuitdemouw.gif

Willen voorkomen dat kinderen in een basisschool worden neergeknald is wel erg links natuurlijk.
Uiteraard, incels neuken niet, dus die zullen ook geen kinderen hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205092169
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
aapuitdemouw.gif

Willen voorkomen dat kinderen in een basisschool worden neergeknald is wel erg links natuurlijk.
Als je constant bij elke massa-moord net zo bezorgd bent als bij deze dan is het prima, maar als het toevallig alleen bent wanneer het om een vuurwapen gaat en de dader een bepaalde identiteit heeft dan ben je gewoon een trieste oppertunist.
Doet me denken aan George Floyd vs Tony Timpa, ik weet niet of je het bewust doet of dat je gewoon makkelijk te manipuleren bent door (social) media maar het is cringe.
  zondag 19 juni 2022 @ 15:08:36 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092213
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:02 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als je constant bij elke massa-moord net zo bezorgd bent als bij deze dan is het prima, maar als het toevallig alleen bent wanneer het om een vuurwapen gaat en de dader een bepaalde identiteit heeft dan ben je gewoon een trieste oppertunist.
Doet me denken aan George Floyd vs Tony Timpa, ik weet niet of je het bewust doet of dat je gewoon makkelijk te manipuleren bent door (social) media maar het is cringe.
Prima voor wie? Voor jou? Ben jij dan de rechter als het aankomt op hypocrisie? En waarom maak jij je hier geen zorgen dan, terwijl je dat bij andere zaken wel doet?

Kortom: je komt hier gewoon om net te doen alsof jij zo geweldig bent.. Immers heb je al in je hoofd een landschap gecreëerd waarbij alles links of rechts is en alles wat jij links vindt meteen enorm kut moet zijn. Heb je ook gecheckt of de users in dit topic ook in andere topics komen of neem je dat weer even voor het gemak aan? Man, wat zal de wereld voor jou lekker simpel zijn.

Nogmaals, start een eigen topic en kom niet de zogenaamde hypocrietenrechter uithangen, want daar schiet je echt geen reet mee op.

En jij bent totaal niet hypocriet, maar toch zie ik je dit niet in elk topic op Fok zeggen, dus ben jij ook selectief verontwaardigd. Heb je echt niet door hoe dom je reageert?

En waarom kom je dit eigenlijk zeggen, heb je het idee dat je aangesproken wordt met dit topic? Want dit topic had eigenlijk over hoe kut buitenlanders zijn moeten gaan. Nou, Amerikanen zijn toch ook buitenlanders?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205092259
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Prima voor wie? Voor jou? Ben jij dan de rechter als het aankomt op hypocrisie? En waarom maak jij je hier geen zorgen dan, terwijl je dat bij andere zaken wel doet?

Kortom: je komt hier gewoon om net te doen alsof jij zo geweldig bent.. Immers heb je al in je hoofd een landschap gecreëerd waarbij alles links of rechts is en alles wat jij links vindt meteen enorm kut moet zijn. Heb je ook gecheckt of de users in dit topic ook in andere topics komen of neem je dat weer even voor het gemak aan? Man, wat zal de wereld voor jou lekker simpel zijn.

Nogmaals, start een eigen topic en kom niet de zogenaamde hypocrietenrechter uithangen, want daar schiet je echt geen reet mee op.

En jij bent totaal niet hypocriet, maar toch zie ik je dit niet in elk topic op Fok zeggen, dus ben jij ook selectief verontwaardigd. Heb je echt niet door hoe dom je reageert?

En waarom kom je dit eigenlijk zeggen, heb je het idee dat je aangesproken wordt met dit topic? Want dit topic had eigenlijk over hoe kut buitenlanders zijn moeten gaan. Nou, Amerikanen zijn toch ook buitenlanders?
Ik maak me niet specifiek zorgen om die andere massa-moorden, ik erger me aan de selectieve verontwaardiging waar iedereen zo makkelijk intrapt of bewust aan meedoet om een agenda te pushen.

Mij maakt het niet uit wie wel of niet selectief verontwaardigd is maar aangezien je reactie zal jij je wel aangesproken voelen. Als je wel bij elke massamoord net zo verontwaardigd bent dan hoef je je natuurlijk niet aangesproken te voelen, maar dan zou je het waarschijnlijk ook met me eens zijn.

Ik kom dit zeggen omdat het irritant is, het was irritant bij BLM en het is nog steeds irritant, ik vind het ook een stuk interessanter dan de "wapens slecht"-circlejerk die hiervoor bezig was.
  zondag 19 juni 2022 @ 15:36:41 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092348
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:19 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Mij maakt het niet uit wie wel of niet selectief verontwaardigd is
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:42 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om linkse selectieve verontwaardiging.
8)7
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205092379
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
8)7
Ja? Dat betekent dus dat ik de algemene selectieve verontwaardiging vanuit links irritant vind, wie dan specifiek op dit forum vol mensen die ik niet ken wel of niet daaronder vallen kan me niet zoveel schelen. Het zijn er in ieder geval veel dat lijkt me duidelijk als dit al #4 is in de reeks en die andere 2 voorbeelden waarschijnlijk nog niet eens verder kwamen dan #1.
  zondag 19 juni 2022 @ 15:42:46 #33
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_205092383
Wat ze moeten doen is leraren bewapenen, dan is het wachten tot een overspannen leraar een hele klas kapot knalt.
Dan wordt uiteindelijk iedereen bewapend en krijgen we een last man standing death match.

Of je levert je debiele wapens in, zoals in de rest van de wereld.

Hahaha
Feyenoord!!! * Barça
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 15:44:03 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092386
Selectief in welk opzicht? Bij welke slachtpartijen staan "de linksen" massaal te juichen dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205092399
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:
Selectief in welk opzicht? Bij welke slachtpartijen staan "de linksen" massaal te juichen dan?
Niet persee juichen, maar mensen praten er gewoon niet over en de media hoor je er ook nauwelijks over en na 2 dagen is het gememoryholed omdat het niet in de agenda paste.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 15:52:36 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092433
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:47 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Niet persee juichen, maar mensen praten er gewoon niet over en de media hoor je er ook nauwelijks over en na 2 dagen is het gememoryholed omdat het niet in de agenda paste.
Maak dat eens concreet, noem eens een aantal voorbeelden. Vijf slachtingen met meer dan vijf doden elk is wel genoeg.
En ze tellen niet als er gezegd werd dat er wat aan de vrije verkoop van wapens moet worden gedaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205092470
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:52 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maak dat eens concreet, noem eens een aantal voorbeelden. Vijf slachtingen met meer dan vijf doden elk is wel genoeg.
En ze tellen niet als er gezegd werd dat er wat aan de vrije verkoop van wapens moet worden gedaan.
Nou er zijn 246 mass shootings geweest in 2022, kunnen we er hier meer dan 5 opnoemen? En ik heb al 2 voorbeelden gegeven van mafkezen die met een auto besloten mensen omver te rijden, daar hoor je ook nauwelijks iets over in de media, waarom niet? Zou het komen omdat het geen blanke mannen waren en omdat ze geen vuurwapen gebruikten?

En dan heb je nog andere voorbeelden als George Floyd vs Tony Timpa wat precies hetzelfde verhaal is, iedereen weet wie George Floyd is niemand weet wie Tony Timpa is. Dat is dan geen massa-moord maar het probleem van selectieve verontwaardiging is precies hetzelfde.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:21:44 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092587
Doe even je best. Nu klink je alsof je maar één armetierig voorbeeldje hebt. Dat is niet overtuigend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205092629
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:21 schreef Ulx het volgende:
Doe even je best. Nu klink je alsof je maar één armetierig voorbeeldje hebt. Dat is niet overtuigend.
Ik zeg al sommige mensen willen bewust meedoen aan de agenda te pushen en anderen laten zich manipuleren, jij lijkt me een voorbeeld van de eerste en daar ga ik me tijd niet aan verspillen.
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:33:30 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092689
Ja leuk hoor, maar geef nou eens concrete voorbeelden. Als ik die niet krijg kan ik moeilijk verontwaardigd gaan doen. En dan zit jij weer te miepen dat ik me alleen maar kwaad maak over 19 kinderen die afgemaakt zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 juni 2022 @ 16:36:15 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092728
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:59 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Nou er zijn 246 mass shootings geweest in 2022, kunnen we er hier meer dan 5 opnoemen? En ik heb al 2 voorbeelden gegeven van mafkezen die met een auto besloten mensen omver te rijden, daar hoor je ook nauwelijks iets over in de media, waarom niet? Zou het komen omdat het geen blanke mannen waren en omdat ze geen vuurwapen gebruikten?

En dan heb je nog andere voorbeelden als George Floyd vs Tony Timpa wat precies hetzelfde verhaal is, iedereen weet wie George Floyd is niemand weet wie Tony Timpa is. Dat is dan geen massa-moord maar het probleem van selectieve verontwaardiging is precies hetzelfde.
Wat hebben die tweee in hemelsnaam met dit topic te maken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:44:42 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092829
Oh, de MSM heeft die 19 kinderen doodgeschoten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:45:44 #43
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205092842
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:26 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Ik zeg al sommige mensen willen bewust meedoen aan de agenda te pushen en anderen laten zich manipuleren, jij lijkt me een voorbeeld van de eerste en daar ga ik me tijd niet aan verspillen.
Zeg dan niks.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Overall beste user 2022 zondag 19 juni 2022 @ 16:53:01 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205092923
Mewr nieuws: De deur van het klaslokaal kon niet op slot. De agenten hadden zo naar binnen kunnen stormen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205092957
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
Oh, de MSM heeft die 19 kinderen doodgeschoten?
De MSM, het WEF of "links". Eén van deze drie moet het wel zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 16:58:17 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205092967
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:19 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Ik maak me niet specifiek zorgen om die andere massa-moorden, ik erger me aan de selectieve verontwaardiging waar iedereen zo makkelijk intrapt of bewust aan meedoet om een agenda te pushen.

Mij maakt het niet uit wie wel of niet selectief verontwaardigd is maar aangezien je reactie zal jij je wel aangesproken voelen. Als je wel bij elke massamoord net zo verontwaardigd bent dan hoef je je natuurlijk niet aangesproken te voelen, maar dan zou je het waarschijnlijk ook met me eens zijn.

Ik kom dit zeggen omdat het irritant is, het was irritant bij BLM en het is nog steeds irritant, ik vind het ook een stuk interessanter dan de "wapens slecht"-circlejerk die hiervoor bezig was.
Oh, nou, ik maak mij persoonlijk meer zorgen om massa moorden dan om jouw gespeelde verontwaardiging, gek genoeg vind ik dode mensen en kinderen belangrijker. Kan best een "links" dingetje zijn, hoor.

Verder moet ik de dag nog meemaken dat wij in Nederland een agenda in de VS kunnen pushen, dat klinkt toch wel heel erg raar, eigenlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205092969
Goh, wat krijg ik toch een jeuk van woordjes als geastroturfed, cringe, gememoryholed, circlejerk, NPC... Laaggeletterde dikdoenerij, en een fatsoenlijke Nederlandse zin komt er niet uit.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 16:59:35 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205092974
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:58 schreef OllieA het volgende:
Goh, wat krijg ik toch een jeuk van woordjes als geastroturfed, cringe, gememoryholed, circlejerk, NPC... Laaggeletterde dikdoenerij, en een fatsoenlijke Nederlandse zin komt er niet uit.
Tja, als er iets een circlejerk is dan is het wel de alt-right echoput waarin men braafjes de voorgezegde woordjes opzegt. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 19 juni 2022 @ 17:01:47 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205092998
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Het is precies hetzelfde fenomeen goudvisbrein.

Als je nou eens bij jezelf gaat nadenken "huh waarom weet ik niet wie Tony Timpa is maar wel George Floyd, hoe zou dat nou toch komen" ipv als een goed gehersenspoelde NPC je liegende bedriegende manipulerende media te verdedigen dan gebeurt er misschien een keer iets nuttigs in dat koppie van je.
_O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205093020
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, nou, ik maak mij persoonlijk meer zorgen om massa moorden dan om jouw gespeelde verontwaardiging, gek genoeg vind ik dode mensen en kinderen belangrijker. Kan best een "links" dingetje zijn, hoor.

Verder moet ik de dag nog meemaken dat wij in Nederland een agenda in de VS kunnen pushen, dat klinkt toch wel heel erg raar, eigenlijk.
Je maakt je zorgen om deze massamoord maar geen enkele andere, behalve als die toevallig ook door de media geastroturfed word, leg dat eens uit, zijn die andere mensen die vermoord zijn minder belangrijk voor je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')