ik klikte hem net dicht minuutje terugquote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nog de enige die naar Stefan kijkt he?
Ik ben ook net een minuutje terug weggegaan. Er was al twee keer aangekondigd dat het het laatste nummer was, de derde keer werd me net iets te veel, hehe.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nog de enige die naar Stefan kijkt he?
Wacht even. Wat is er dinsdag?quote:
auw, ik was nog niet buitenquote:Op zondag 19 juni 2022 01:10 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Dat was het dan
* Doet de lichten uit
Het was al opgelost door een nieuwe link aan te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:42 schreef Sableheart het volgende:
En ik weet niet precies waarom hij vorige week opnieuw vast liep. Misschien omdat alleen de host de speler kan bedienen, dat hij automatisch stopt als de host er niet is? In ieder geval was ik al naar bed toe toen de tweede hulproep kwam, en die zag ik pas nu net.
Ja, waar is iedereen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:00 schreef Sableheart het volgende:
Dan lijkt het er op dat we vanavond met een klein groepje zijn.
De tune is net geweest!
Zelfs na Anouk en de Common Linnets?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:07 schreef sportfreak het volgende:
Lees nu op wiki dat dit destijds niet eens in Nederland werd uitgezonden
Vanwege Trijntje had niemand er zin in, denk ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zelfs na Anouk en de Common Linnets?
Dit was in maart, dus nog voor we wisten wat voor debacle het zou worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanwege Trijntje had niemand er zin in, denk ik.
Hoeveel inzendingen wil je in die afterparty hebben, als we hier al uit moeten kiezen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Vanwege corona heeft DJQueen alle tijd gehad om een afterparty te plannen
Deze keer met inzendingen in eigen taal. Maar daar heb ik even jullie hulp bij nodig.
[poll=4191]
Doe maar de Spelbrekersquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Vanwege corona heeft DJQueen alle tijd gehad om een afterparty te plannen
Deze keer met inzendingen in eigen taal. Maar daar heb ik even jullie hulp bij nodig.
[poll=4191]
Het wordt maar 1 uit Nederland. Hier kon ik niet uit kiezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen wil je in die afterparty hebben, als we hier al uit moeten kiezen?
Volgens mij had niemand er echt veel vertrouwen inquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit was in maart, dus nog voor we wisten wat voor debacle het zou worden.
Dan zal ik het wel bij de VRT hebben gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:07 schreef sportfreak het volgende:
Lees nu op wiki dat dit destijds niet eens in Nederland werd uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |