Klopt, heel apart. Ik heb niks met drugs maar er over zwijgen is zo fout. Hopelijk komt dat terug. En waarom wel alcohol maar niet andere drugs. Komt op mij over als oordelen wat wel of niet kan in een zeer beperkt wereldje.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
Vroeger hadden we hier een forum voor, nu verzwijgen we het gewoon, want dan bestaat het niet.
Het is een kwestie van uitproberen. Ik zou in ieder geval wat huiswerk doen, kijken welke soort bij angst kan helpen en zoek een betrouwbare shop op waar ze niet met hun wiet rotzooien. Wiet kan negatieve gevoelens versterken dus probeer het niet uit als je je al kut voelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef gogosweden het volgende:
Geen flauw idee of ik dat hier mag vragen, volgens mij hadden we vroeger een subforum voor dit soort vragen maar goed.
Ik heb wel zin om weer eens te blowen na een paar jaar. Heb nooit veel geblowd, een paar keer per jaar een misschien. Het enige ding is dat ik sinds dien met SSRI / antidepressiva begonnen ben tegen angstgevoelens.
Ik weet dat iedereen hier anders op zal reageren maar wat zijn jullie ervaringen hier van?
Ik slik momenteel Fluoxetine (prozac), maar ik neem aan dat het allemaal best wel vergelijkbaar zal zijn.
Shoot!
Ja precies zo zat ik dus ook al, gewoon een teug of 2 en kijken wat er gebeuren gaat. Waar herken je een betrouwbaare shop aan trouwens?quote:Op zondag 19 juni 2022 06:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een kwestie van uitproberen. Ik zou in ieder geval wat huiswerk doen, kijken welke soort bij angst kan helpen en zoek een betrouwbare shop op waar ze niet met hun wiet rotzooien. Wiet kan negatieve gevoelens versterken dus probeer het niet uit als je je al kut voelt.
Zoals je al zelf schreef iedereen reageert weer anders. Dus niet gelijk een dikke vette blunt, maar hou het bij een 'pretshaggie'.
Is het risico voor psychose echt zoveel groter als je al een beetje angstig bent? Een serieuze vraag, want zoveel ervaring heb ik er allemaal niet van.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
Ja joh, gewoon ff uitproberen ook al heb je angstgerelateerde klachten. What could possibly go wrong. Hooguit een psychotise episode, maar hey: heb je dat ook maar weer mooi meegemaakt. Only on the Fok!'s.
Bijna een half jaartjequote:Op zondag 19 juni 2022 09:52 schreef Het_Bokje het volgende:
"Het enige ding is dat ik sinds dien met SSRI "
Sinds dien? Hoe lang slik je al prozac?
Ja, dit is echt zo'n ding wat ik niet vaak zal doen, woon ook in het buitenland dus ben niet zo vaak in NL. Maar als ik dan weer eens in Nederland ben is het natuurlijk leuk om een jointje te nemen.quote:Kijk, 1 jointje om te slapen ok. (en zelfs dat zou ik maar 1x per maand doen ofzo).
quote:Anders kap je gewoon met de Prozac, gaat vast goed komen
Ja en nee, mis het niet super veel maar het hoort er voor mij natuurlijk een beetje bij om te blowen als ik weer eens in Nederland op bezoek ben. Een deel van me hoopt ook dat het me ook een beetje zal helpen te relaxen.quote:Als je het voorheen 1x per jaar deed, mis je het echt dan?
Geen flauw idee.quote:Moet dit niet in R&P dan?
wat heb jij gevroten vanmorgen?quote:
Ja wat is dit nou weer HAHAquote:
Dit ja.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
P.s. ik zou het niet wagen, kan aardige gevolgen hebben en zo boeiend is een jointje niet.
Dat is lastig te herkennen, maar weet dat sommige shops chemische thc, speed of andere rotzooi over hun wiet gooien. Verslavender en sterker effect. Of gewoon ordinair om de boel te verzwaren. Tijd dat de gereguleerde overheidswiet te koop komt, klinkt minder spannend maar zal zeker 'gezonder' zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ja precies zo zat ik dus ook al, gewoon een teug of 2 en kijken wat er gebeuren gaat. Waar herken je een betrouwbaare shop aan trouwens?
Het risico op een psychose is niet te voorspellen, heeft te maken met je psychosegevoeligheid. Ook van andere drugs kan je in een psychose raken. En alcohol is ook niet best voor je brein en je lijf. Het 'bad' gaan op een joint is geen prettige ervaring, maar dat is knalbezopen zijn en de kater daarna ook niet. Bespreek je wens om een jointje te proberen anders gewoon met je behandelaar, een beetje arts/psychiater moet je een gerichter advies kunnen geven dan een stel vreemden op een forum.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is het risico voor psychose echt zoveel groter als je al een beetje angstig bent? Een serieuze vraag, want zoveel ervaring heb ik er allemaal niet van.
[..]
Bijna een half jaartje
[..]
Ja, dit is echt zo'n ding wat ik niet vaak zal doen, woon ook in het buitenland dus ben niet zo vaak in NL. Maar als ik dan weer eens in Nederland ben is het natuurlijk leuk om een jointje te nemen.
[..]
[..]
Ja en nee, mis het niet super veel maar het hoort er voor mij natuurlijk een beetje bij om te blowen als ik weer eens in Nederland op bezoek ben. Een deel van me hoopt ook dat het me ook een beetje zal helpen te relaxen.
[..]
Geen flauw idee.
AD gewoon nooit combineren met alcohol of drugs. Simpel.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is lastig te herkennen, maar weet dat sommige shops chemische thc, speed of andere rotzooi over hun wiet gooien. Verslavender en sterker effect. Of gewoon ordinair om de boel te verzwaren. Tijd dat de gereguleerde overheidswiet te koop komt, klinkt minder spannend maar zal zeker 'gezonder' zijn.
Je kunt eens rondneuzen op een wietforum zoals jointjedraaien.nl en daar je vragen stellen. Er zijn veel mensen die om medische redenen wiet gebruiken in combinatie met andere medicatie die kom je ook op zo'n wietforum tegen.
Dat is zeker het beste, toch denken mensen verschillend en gedragen hele volksstammen zich er anders naar.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
AD gewoon nooit combineren met alcohol of drugs. Simpel.
Ja, vorige keer dat ik bezig was voelde ik me na 1 hijsje al best angstig. Dit was vlak voor de coronapandemie, eind februari / begin maart 2020 dus dat zal daar wel wat te maken mee hebben omdat ik sinds januari al zat te stressen over covidquote:Op zondag 19 juni 2022 15:42 schreef ebke het volgende:
Ik gebruik ook een SSRi voor angstgevoelens, die ik lang geleden had.
En dat nog steeds naar tevredenheid.
Wel een andere dan Fluoxetine.
Ik heb zo ongeveer alles qua gangbare drugs, wel eens geprobeerd ondertussen.
Ik kan niet precies voor iedere persoon en ieder medicijn alles invullen.
Maar als ik het op mijzelf betrek vind ik sommige reacties hierboven overtrokken.
Alcohol gaat in ieder geval prima in combinatie met mijn SSRI. Ik ben iets sneller dronken en sneller duizelig. Kwestie van matigen.
Wat betreft wiet: kan ook wel in combinatie, maar het komt heel hard aan, na een paar hijsjes ben ik al vrij van de kaart.![]()
Als ik je een advies mag geven, zou ik dus het dus de eerste keer beperken tot een heel klein beetje nemen en dan afwachten of en hoe dat bij je binnen komt.
En dan ook nog risico op serotinine syndroom!quote:Op maandag 11 juli 2022 15:18 schreef zoz het volgende:
Bespreek dit met je behandelaar.
Ik kende een dame die iedere maand xtc nam en GHB. Ondertussen af geven op haar psychiater maar lekker verzwijgen dat ze naast haar antidepressiva allemaal shit nam. Geen wonder dat het niet optimaal werkt.
Antidepressiva is no joke. En psychische klachten ook niet. Neem jezelf serieus en bespreek je wens met je behandelaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |