Wiki heeft het hier fout. Maar er zat een nederlands tintje aan de winst van Bobbysocks.quote:
quote:Ouwens startte in de jaren tachtig een eigen productiemaatschappij en het label A&R Records. Nadat het bedrijf in 1983 failliet ging, was hij bankroet. Als manager begeleidde hij de Bobbysocks tijdens het winnen van het Eurovisiesongfestival 1985. Ouwens was de schrijver van het winnende nummer Let It Swing
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eddy_Ouwens
Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft:quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
Drie van de vier van Buck's Fizz. Was de vierde overleden?
quote:In december 1984 verongelukte de tourbus van de groep. Mike Nolan raakte hierbij ernstig gewond. Vanaf deze periode vonden er regelmatig wijzigingen plaats in de groepssamenstelling.
kan ik me serieus niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft:
[..]
Nicole & Hugo waren hun tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:22 schreef Sableheart het volgende:
Het erge is dat dit typisch is voor 2005, en niet voor 1973
Ik wil het best doen, als iemand anders de pakken levertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
Ja, ik ga het vragen. Wie gaat Nicole & Hugo doen bij de karaoke?
Host in 1997quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Waar komt Ronan Keating opeens vandaan?
Onder de jurk van een zangeres?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Waar komt Ronan Keating opeens vandaan?
Madonna is al verdrongen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Beetje hetzelfde gevoel als bij Justin Timberlake in 2016. Voelt een beetje misplaatst, ookal was hij een host.
Hij zingt tenminste beter dan Madonnaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Beetje hetzelfde gevoel als bij Justin Timberlake in 2016. Voelt een beetje misplaatst, ookal was hij een host.
Sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoon vergeten, ja. Geen oude wonden openmaken.
Dit is bijna Koffieniveauquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik zag laatst nog iemand die op Justin Timberlake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |