Zhouf!quote:
Als die rus er nog was, dan was 1 auto nu al total lossquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
hele seizoen kan al niet meer stuk..
prima dat ze die maffe rus er uit getyft hebben en ervaren coureur er weer in gezet hebben.
En Leclerc had 'm ook nog naar P14 kunnen rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Norris had Perez nog kunnen inhalen als hij dat rondje af had gemaakt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Max is echt goed in dit soort omstandigheden. Hij legt de lat telkens een heel stuk hoger voor de rest
Mijn god wat waren die auto's lelijk zegquote:
denk niet als je zoń plas raakt zit je in de muur.quote:
Gedeelde achtste plek in het WCC is toch teleurstellend met het potentieel van die wagens.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
hele seizoen kan al niet meer stuk..
prima dat ze die maffe rus er uit getyft hebben en ervaren coureur er weer in gezet hebben.
Niet gewoon in de pit blijven staan?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef Perox het volgende:
Max moet geen risico nemen in Q3. Lekker op intermediates, sommige van die bochten zijn nog plassen.
Ik denk dat iemand het gaat proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk niet als je zoń plas raakt zit je in de muur.
Dan gaat niemand meer rijden, tijd verbeteren zit er toch niet meer in.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Opdrogende baan is het beste dat je kunt hebben in de Q. Eventueel nog met een buitje in de laatste 5 minuten om de boel echt op te schudden.
In de race is het dan binnen 20 rondjes alsnog business as usual , maar dat betekent in elk geval flink wat actie
Toch waren het wel goede raceauto's. Lekker smal. Minder gezeik met dirty air ook vanwege kleinere vleugels.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mijn god wat waren die auto's lelijk zegik was het alweer bijna vergeten.
Dumplingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:58 schreef Perox het volgende:
Leuk voor Zhou - Q3. Hij is toch geen pannekoek ook al heeft ie geld.
Dat bedoel ik ja, dus dan kan een random iemand ineens de snelste tijd hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan gaat niemand meer rijden, tijd verbeteren zit er toch niet meer in.
Prima bezig hoor hij had helaas paar keer pech met de auto.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:58 schreef Perox het volgende:
Leuk voor Zhou - Q3. Hij is toch geen pannekoek ook al heeft ie geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |