Nou, aan zijn bullshitbingo reactie op instagram te zien durf ik wel de conclusie te trekken dat de hel is losgebarsten in huize Bibi/Waylon.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.
Nu hebben ze bij Waylon beet maar het is gewoon puur gokken.
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, aan zijn bullshitbingo reactie op instagram te zien durf ik wel de conclusie te trekken dat de hel is losgebarsten in huize Bibi/Waylon.
Pffff deugerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.
Blijft mijn punt dat juice kanalen maar gokken dat er spraken is van een monogame relatie, het is iemand willen beschadigen zonder wederhoor of de feiten te kennen.
Sowieso dit topicquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij heeft het toegegeven.
Blijft mijn punt dat juice kanalen maar gokken dat er spraken is van een monogame relatie, het is iemand willen beschadigen zonder wederhoor of de feiten te kennen.
https://www.mediacourant.(...)igingen-juicekanaal/quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar kan/wil ik me heel weinig bij voorstellen.
Maan heeft inderdaad een gouden kut, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.
Maar als je gewoon elke avond thuis komt bij je meissie waarom ga je bovenop haar liggen? Als dit 1x gebeurt oké maar volgens mij is Maan al verantwoordelijk voor verschillende relatieproblemen… wat is er dan met haar? Heeft ze een kut die je helemaal leeg slurpt of zo…? Gaat dat rond in dat wereldje?
Heeft Suzanne iets met Snelle gedaan… dat het gewoon normaal is of zo?
Borderline?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)igingen-juicekanaal/
Tja, je weet het niet hè? Mss heeft ie ook wel last van demonen in zijn hoofd.
tony junior iddquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:55 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maan heeft inderdaad een gouden kut, zo lijkt het![]()
Die vieze ex van d'r (naam ff kwijt) heeft zelfs haar string ingelijst
quote:Op zondag 19 juni 2022 10:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is er het wereldje ook wel naar. Veel geld, mooie vrouwen (en mannen) die makkelijk in bed zijn te krijgen en veel drank en drugs. Bij de meesten heb ik er verder geen oordeel over maar bij een Marco Borsato, Rene Froger en dat soort types die zich in de media als perfecte man willen voordoen maar ondertussen alles neukt wat los en vast zit heb ik totaal geen medelijden als ze in de shit zitten.
Mijn initiële post ging over Jandino maar wat Waylon betreft: lekker makkelijk excuus vind ik dat altijd om je ‘aandoening’ de schuld te geven 🤦🏼♀quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:00 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Borderline?
https://www.nu.nl/achterk(...)eld-in-extremen.html
Tja makkelijk oordelen vanaf de zijlijn we zitten niet in de relatie. Het kan ook net zo goed zijn dat die bibi een enorme heks is, dan is de context in ene heel anders. Zwanger of niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:40 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het zo rot voor Bibi, zit je daar met je verse baby![]()
Maan is heel knap. Weinig vrouwen die daar aan kunnen tippen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een del inderdaad.
Ze is niet lelijk, maar zeer zeker niet zo knap als Bibi (en Shakira, aangezien die ook recentelijk belazerd is).
Ik zie het charisma van Maan totaal niet.
Niet het probleem van de vrouwen toch als die mannen met ze willen neuken? Ze bewijzen de andere vrouw juist een dienst.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een belangrijk deel van de kwestie; veel vrouwen vinden het maar wat spannend om iets met een bekende man te doen.
Cheater gespotquote:Op zondag 19 juni 2022 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet het probleem van de vrouwen toch als die mannen met ze willen neuken? Ze bewijzen de andere vrouw juist een dienst.
Ik begrijp die foto niet met dat pijltje.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:30 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er volgden nog reeks onflatteuze foto’s
Er staat Have a nice day op zijn shirtquote:Op zondag 19 juni 2022 17:34 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik begrijp die foto niet met dat pijltje.
Vind haar wel apart. Denk dat ze bij hem blijft als ik het zo hoor
Ooooo lolquote:Op zondag 19 juni 2022 17:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er staat Have a nice day op zijn shirt
quote:Op zondag 19 juni 2022 17:45 schreef Deisyy het volgende:
Zou Bibi als wraak al die maffe foto's van Waylon op Insta posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |