Neeee, hij is erbij gelapt door dat oh zo betrouwbare neukertje van hem.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:21 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ie is betrapt
Jeetje, gelukkig maar dat je nooit die keuze zal hoeven te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.
Misschien kan hij nog even met Charlie praten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou nee, van zijn overspelige pener-demonen gaan al bewijzen rond van tijdens de eerste zwangerschap.
En eerder niet bij Bibi, maar ex Annemijn kan er ook over meepraten. Dat was de ex die losging over Willem toen hij huilie deed over the Voice.
Hij ging vreemd met Joëlle Witschge met wie hij later een knipperlichtrelatie kreeg.
https://www.linda.nl/nieu(...)nt-voice-respectvol/
Ja, er was wel een aanleiding.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:28 schreef Slacentrifuge het volgende:
Was die creepy Nick-foto niet vanwege één of andere challenge? Geloof dat hij meedeed aan iets met ‘veganistisch eten en toch hot zijn’ ofzo.
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/quote:
Zeg je nu dat je dit in drie maanden niet kunt bereiken?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/
Ben wel benieuwd hoeveel anabolen hij heeft moeten nemen naast dat veganistische dieet.
Vast wel, net zoals met Filemon indertijd. 't Is eerder een soort vroege midlifecrisis waar ze nog iets aan proberen te verdienen. Filemon lag in die tijd volgens mij ook ineens in een scheiding.quote:
Ik vind Nick in tegenstelling tot veel anderen aantrekkelijk. Hij is bovendien erg slim. Maar die baard: vreselijk, zeker in combinatie met dat gelikte kapsel. Die hipstermode is niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:41 schreef vencodark het volgende:
Punten voor de baard overigens. Dat maakt hem iets minder sullig.
Niet, dit is nattyquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Mijn geheugen valt me alles mee: https://www.ad.nl/show/af(...)et-normaal~a2b283d7/
Ben wel benieuwd hoeveel anabolen hij heeft moeten nemen naast dat veganistische dieet.
Ben jij de nieuwe Yvonne?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:03 schreef GM78 het volgende:
Van Nick en Simon wist ik al wat jaartjes.
Mijn vrouw heeft een paar jaar in een hotel gewerkt, waar die gasten 1 of 2 keer overnacht hebben na een optreden.
In de nachtelijke uren ging daar ook wat vrouwlijk schoon de hotelkamer binnen.
Kennis van ons heeft behoorlijk wat jaartjes samengewerkt met
Rene Froger. En ik kan je vertellen, die heeft zijn lul niet versleten met plassen.
Sowieso een eng wereldje
Dan moeten wel beide partners in die relatie weten dat ze niet in een monogame relatie zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:18 schreef TjjWester het volgende:
Waarom gaat iedereen toch uit van een ouderwetse monogame relatie??? Tegenwoordig zijn er vele relatievormen, het is puur gokken wat de juice kanalen doen.
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten wel beide partners in die relatie weten dat ze niet in een monogame relatie zitten.
Als de hel losbarst omdat jouw vreemdgaan bekend is geworden dan wist je partner dus niet dat jij niet in een monogame relatie zat.
Even een kleine correctie. In ieder geval 1 van de 2.quote:
Inderdaad een luck guess deze keer, een paar weken geleden werd er nog geroepen dat de echtgenoot van Chantal Janzen niet heel trouw bleek te zijn, maar daar hoor je niets meer over.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee Nee de hel breekt los omdat juice kanalen het zomaar zonder wederhoor op het internet gooien, die partners zijn nooit om een reactie gevraagd laat staan dat ze om deze publiciteit hebben gevraagd.
Nu hebben ze bij Waylon beet maar het is gewoon puur gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |