Kloptquote:Op maandag 4 juli 2022 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb heel lang niet meer echt gevolgd waar SpaceX mee bezig is, maar zijn ze nu een tweede launch toren aan het bouwen?
Op een andere lokatie? Of ook Boca Chica? Want heb nog steeds een somber gevoel over of dat wel door mag gaan daar....quote:
Florida , en in Boca Chica gaat het goedkomenquote:Op maandag 4 juli 2022 09:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op een andere lokatie? Of ook Boca Chica? Want heb nog steeds een somber gevoel over of dat wel door mag gaan daar....
Dat weet ik nietquote:Op maandag 4 juli 2022 09:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat alles nog een beetje volgens schema of lopen we inmiddels jaren achter?
Hoe dan ook konden ze de eerste launch toren als prototype gebruiken. In de tweede zullen vast al een hoop dingen verbeterd zijnquote:Op maandag 4 juli 2022 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Florida , en in Boca Chica gaat het goedkomen
quote:Op maandag 4 juli 2022 09:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oh hoor nu dat ze misschien wel nog meer torens bouwen.
Ik weet van sowieso nog 3 extra, boven op de 2 bekende.quote:Op maandag 4 juli 2022 09:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oh hoor nu dat ze misschien wel nog meer torens bouwen.
quote:Today we’re getting up close and personal with SpaceX’s Raptor 2 engine with Elon Musk. We get into all sorts of details on this engine including how exactly it’s been upgraded and simplified compared to Raptor 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |