Dat was inderdaad vol tegen de wind in, grotendeels.quote:
Elke ochtend kratje Westmalle tikt wel aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
Niet geheel logisch dat Thomas niet probeerde nog wat meer tijd op Küng te pakken. (Of dat andere betere klimmers in de top 10 dat probeerden)
Heb het idee dat niemand deze ronde meer veel kan schelen
Ze hopen gewoon allemaal geen corona te krijgen met het oog op de Tour
Wat is Thijs Zonneveld slecht als co-commentator trouwens zeg
Die gast mag wel wat duidelijker spreken
Hij praat alsof ie een kater heeft ofzo
Nee, daar kiezen de teams in dit geval zelf voor. Niet toevallig zijn het vooral teams die toch weinig meer te winnen hadden of geen risico nemen met het oog op de Tour. Teams die punten nodig hebben of nog vol voor de prijzen meedoen zijn er gewoon ingebleven, op de positieve gevallen zelf na.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal opgelet, maar jeetje, dat gedoe met 'een positieve test = iedereen raus' is nog steeds bezig dus?
Ik dacht dat we daar wel een beetje vanaf waren gestapt inmiddels..
Dat de hele ploeg eruit moet bij een positieve test, bedoel je? Dat is niet zo, enkel als een ploeg daar zelf voor kiest. Dat iedereen met een positieve test eruit moet, zal wel gewoon protocol zijn ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Even niet helemaal opgelet, maar jeetje, dat gedoe met 'een positieve test = iedereen raus' is nog steeds bezig dus?
Ik dacht dat we daar wel een beetje vanaf waren gestapt inmiddels..
Quentin Pacher, dus.quote:
Is het niet zo dat er elke dag nog een verplichte test is vanuit de organisatie of de ASO? Hoe zit dat met de tour eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat de hele ploeg eruit moet bij een positieve test, bedoel je? Dat is niet zo, enkel als een ploeg daar zelf voor kiest. Dat iedereen met een positieve test eruit moet, zal wel gewoon protocol zijn ja.
Al weet ik niet in hoeverre dit allemaal verplichte tests waren, je kunt er dan ook gewoon voor kiezen om niet te testen.
Dat is er niet meer. Het zijn de ploegen die zelf verwoed aan het testen zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er elke dag nog een verplichte test is vanuit de organisatie of de ASO? Hoe zit dat met de tour eigenlijk?
Het is de vraag of ze dat ook tijdens de Tour gaan doen. Ik denk dat dan de belangen te groot zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is er niet meer. Het zijn de ploegen die zelf verwoed aan het testen zijn
Dat lijkt me ook. Testen kun je doen als iemand ziek is, maar iedereen die niet ziek is constant testen is inmiddels een beetje onnodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag of ze dat ook tijdens de Tour gaan doen. Ik denk dat dan de belangen te groot zijn.
Dat lijkt mij toch ook het geval. Voor de start testen en daarna zo goed mogelijk in de ploeg bubble blijven. Renners hebben verantwoordelijkheid genoeg en weten echt heel goed en snel of zij zich niet goed of goed genoeg voelen om te kunnen koersen. Waarom zou je een renner uit koers halen die fit is?!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag of ze dat ook tijdens de Tour gaan doen. Ik denk dat dan de belangen te groot zijn.
Jumbo is volgens mij wel aardig rond met Tour-selectiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch ook het geval. Voor de start testen en daarna zo goed mogelijk in de ploeg bubble blijven. Renners hebben verantwoordelijkheid genoeg en weten echt heel goed en snel of zij zich niet goed of goed genoeg voelen om te kunnen koersen. Waarom zou je een renner uit koers halen die fit is?!
Jumbo is er blijkbaar wel streng mee. Ben benieuwd naar hun selectie voor de tour. De 3 uit de Dauphine zijn de enige die zeker zijn, volgens mij.
Ik zie de Nederlandse ploegen (DSM en Jumbo) er wel voor aan om tijdens de tour regelmatig te testen en iemand eruit te zetten met een positieve test en geen/nauwelijks klachten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch ook het geval. Voor de start testen en daarna zo goed mogelijk in de ploeg bubble blijven. Renners hebben verantwoordelijkheid genoeg en weten echt heel goed en snel of zij zich niet goed of goed genoeg voelen om te kunnen koersen. Waarom zou je een renner uit koers halen die fit is?!
Jumbo is er blijkbaar wel streng mee. Ben benieuwd naar hun selectie voor de tour. De 3 uit de Dauphine zijn de enige die zeker zijn, volgens mij.
Als Roglic op de voorlaatste dag in het geel staat en een snotneus heeft dan gaan ze hem echt niet testen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie de Nederlandse ploegen (DSM en Jumbo) er wel voor aan om tijdens de tour regelmatig te testen en iemand eruit te zetten met een positieve test en geen/nauwelijks klachten.
Maarja ik kan dat ook wel weer snappen, je wilt niet dat een andere renner dan bijvoorbeeld Roglic aansteekt en dat Roglic wel klachten krijgt en lost in de bergen.
Dennis had nog wel wat medische "dingen" de afgelopen weken. Benieuwd of dat genoeg verholpen is om 3 weken te kunnen touren. Ze wachten wel met bekendmaken selectiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jumbo is volgens mij wel aardig rond met Tour-selectie
Roglic
Vingegaard
Van Aert
Kruijswijk
Benoot
Laporte
Dennis
Kuss
Museeuw die niet gecharmeerd is van de baard van Laurens ten Dam.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Malbun morgen, dan denken wij natuurlijk meteen terug aan het wereldwonder dat daar in 2011 geschiedde. De eerste en nog steeds enige zege van Kopman Kruijswijk in een rit in lijn!
Er was binnen eigen gelederen toch ook kritiek op de wat spastische manier waarop Jumbo omgaat met kerona?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie de Nederlandse ploegen (DSM en Jumbo) er wel voor aan om tijdens de tour regelmatig te testen en iemand eruit te zetten met een positieve test en geen/nauwelijks klachten.
Maarja ik kan dat ook wel weer snappen, je wilt niet dat een andere renner dan bijvoorbeeld Roglic aansteekt en dat Roglic wel klachten krijgt en lost in de bergen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |