Zo'n vrouw ben je dan ook liever kwijt dan rijk. Net als vrouwen die afwijzen omdat je een oude maar betrouwbare auto rijd ipv een of ander bekend Duits merk.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:36 schreef RAVW het volgende:
hahahah
het beginnen over Lidl wijn is tegenwoordig al een block
![]()
holy shit zeg waar gaat de wereld heen.
Had het met een online vriendin ( misschien date) over wijnen, zeg gewoon dat die witte huiswijnen (Hugo) van de Lidl best wel lekker zijn.
Haar antwoord was welterusten en weg was ze ...
En gelijk een blok
:
word dat nu ook al gezien als grensoverschrijdend gedrag![]()
![]()
of is het weer te min voor haar
Moet je nu al gaan uitkijken dat je geen wijnsoorten onder de 100 euro gaat benoemen![]()
![]()
Dat de reden van de block de Lidl wijn is is gwn een aanname.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:36 schreef RAVW het volgende:
hahahah
het beginnen over Lidl wijn is tegenwoordig al een block
![]()
holy shit zeg waar gaat de wereld heen.
Had het met een online vriendin ( misschien date) over wijnen, zeg gewoon dat die witte huiswijnen (Hugo) van de Lidl best wel lekker zijn.
Haar antwoord was welterusten en weg was ze ...
En gelijk een blok
:
word dat nu ook al gezien als grensoverschrijdend gedrag![]()
![]()
of is het weer te min voor haar
Moet je nu al gaan uitkijken dat je geen wijnsoorten onder de 100 euro gaat benoemen![]()
![]()
Het gaat al maanden gewoon goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht hard maar andere mensen (en al helemaal niet online mensen) zijn jouw niks verschuldigd. Online contact is vluchtig en nietszeggend.
Heel herkenbaar , zelfs vaak al als je zegt dat je een huurhuis heb , is het al een no go voor de dames.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo'n vrouw ben je dan ook liever kwijt dan rijk. Net als vrouwen die afwijzen omdat je een oude maar betrouwbare auto rijd ipv een of ander bekend Duits merk.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Iedereen heeft de verantwoordelijkheid een ander mens tenminste fatsoenlijk te behandelen. Want ook online is de andere kant gewoon nog een mens en verdient het meestal niet om als een onbenullig stuk behandeld te worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht hard maar andere mensen (en al helemaal niet online mensen) zijn jouw niks verschuldigd. Online contact is vluchtig en nietszeggend.
Ja maar er zijn grenzen. Je bent toch geen uitleg verschuldigd aan een vreemde op het internet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Iedereen heeft de verantwoordelijkheid een ander mens tenminste fatsoenlijk te behandelen. Want ook online is de andere kant gewoon nog een mens en verdient het meestal niet om als een onbenullig stuk behandeld te worden.
Als je zo met online mensen omgaat is het triest dat je je op datingsites begeeft.
Er zijn meer manieren om iemand netjes te behandelen dan alleen uitleg geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:26 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen. Je bent toch geen uitleg verschuldigd aan een vreemde op het internet.
En als je zo gevoelig bent, moet je misschien helemaal niet online daten. Ik ben ook vaker gewoon “geghost” na een tijdje lang praten, maar ik maak er ook geen drama van. Als iemand mij niet leuk genoeg vindt of met iets anders in zijn hoofd zit, dan is dat toch gewoon zo
Ik accepteer ook gewoon dat niet iedereen of na een tijdje praten erachter komen dat zij gwn not that much into me zijn.
Dan is hele uitleg van een vreemde vanuit het internet ook overdreven.
Het ging hier niet over fatsoenlijk gedrag in zijn algemeen, maar over “uitleg verschuldigen”quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:39 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om iemand netjes te behandelen dan alleen uitleg geven.
Wat denk je ervan om op een normale manier te zeggen dat het niet gaat werken en de ander succes te wensen? En daar dan ook klaar mee zijn.
Dat iemand niet snapt dat fatsoenlijk "normaal gedrag" betekent en niet per se "uitleg" zegt ook al genoeg.
Vind jij. Je kan het oneens zijn met hoe een ander daar in staat maar dat veranderd niks aan de realiteit waarmee je moet dealen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het gaat al maanden gewoon goed.
En dit zinnetje is waarom het dus vaak bij mensen fout gaat , ik zie online contacten en mensen in het echte leven het zelfde ..
Het is de zelfde vorm van contact
Of dit nou via brief , Skype , bellen , of gewoon face to face is
Het blijft 1 op 1 contact.
Want je bouw ook een band op met die mensen.
Maar het lijkt wel of veel mensen online in een keer allemaal monsters worden en totaal de normen van "communicatie " hebben verloren.
Want ze zijn toch veilig.
Dit gedacht zie je nu ook steeds meer overgenomen worden in real life
zat mensen die ik ken die dan als ze een gesprek onderdoor krijgen dat ze de lopende gesprek gewoon totaal negeren , 1 piepje tegenwoordig is al genoeg om je gesprekspartner op negeer te zetten
En zo ook met andere dingen ...
PS dit gaat niet over een dating app maar gewoon over Whatapp
waar ik dus al denk ik een half jaar mee praat
Dus het is niet zo dat dit een dating app of zo iets is , want daar zit ik niet op ..
Deze heb ik via een groep op FB leren kennen en zo dingen uitgewisselt.
Maar als het de normaals te zaak word dat mensen als het even niet bevalt dat je dan zonder reden van opgaaf of wat dan ook gelijk maar niets meer laat weten.
misschien word ik wel te oud voor deze onzin![]()
ja beleefdheid is ver te zoeken op het internet .
[..]
Heel herkenbaar , zelfs vaak al als je zegt dat je een huurhuis heb , is het al een no go voor de dames.
Zelf al diverse keren fout zien gaan inderdaad dat ik geen auto had ... die had ze zelf wel , maar wilde geen man hebben waarbij ze als Taxi moest gaan dienen..![]()
En wilde dus een met een eigen auto
Gezellig dan met twee auto's naar een familie bezoekje gaan ..... ja want me vriendin wil me niet in haar auto hebben want ze geeft geen TAXI vergunning![]()
![]()
ik snap soms echt niet hoe ze daar op komen om zulke gedachten te hebben
komt ook misschien dat ik geen materialistische persoon ben.
Dus ik ben misschien nog wel menselijk
het boeit me echt niet in wat voor huis iemand woont , of dat ze een auto heeft
je komt voor die persoon en niet voor haar spullen.
Het gaat vooral om de beleving van dat online contact. Ik denk dat het bij veel mensen niet eens opkomt dat iemand anders al “geïnvesteerd” is in het contact.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:05 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Iedereen heeft de verantwoordelijkheid een ander mens tenminste fatsoenlijk te behandelen. Want ook online is de andere kant gewoon nog een mens en verdient het meestal niet om als een onbenullig stuk behandeld te worden.
Als je zo met online mensen omgaat is het triest dat je je op datingsites begeeft.
Nee, heel eerlijk gezegd zou ik het echt vreemd vinden als iemand waar ik korte tijd mee heb gesproken (online) met een hele uitleg komt. Lekker belangrijk, zou ik denken dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:26 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen. Je bent toch geen uitleg verschuldigd aan een vreemde op het internet.
En als je zo gevoelig bent, moet je misschien helemaal niet online daten. Ik ben ook vaker gewoon “geghost” na een tijdje lang praten, maar ik maak er ook geen drama van. Als iemand mij niet leuk genoeg vindt of met iets anders in zijn hoofd zit, dan is dat toch gewoon zo
Ik accepteer ook gewoon dat niet iedereen of na een tijdje praten erachter komen dat zij gwn not that much into me zijn.
Dan is hele uitleg van een vreemde vanuit het internet ook overdreven.
HELE uitleg ..?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:23 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nee, heel eerlijk gezegd zou ik het echt vreemd vinden als iemand waar ik korte tijd mee heb gesproken (online) met een hele uitleg komt. Lekker belangrijk, zou ik denken dan.
Nou ja, dat zou ik al vreemd vinden. Om eerlijk te zijn weet ik vaak al niet eens meer met wie ik gesproken heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
HELE uitleg ..?
Sorry maar geen intressen meer in ons contakt
klaar
netzo iets inbouwen als je van een mailingslijst uitgespreven wil worden.
Dan weet je ten minste iets
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:23 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nee, heel eerlijk gezegd zou ik het echt vreemd vinden als iemand waar ik korte tijd mee heb gesproken (online) met een hele uitleg komt. Lekker belangrijk, zou ik denken dan.
Niemand is jouw iets verschuldigd gozert. Als je zulke verwachtingen van iemand persé koestert en daarvan van slag raakt dan ben je echt moeilijk in de omgang met anderen hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
HELE uitleg ..?
Sorry maar geen intressen meer in ons contakt
klaar
netzo iets inbouwen als je van een mailingslijst uitgespreven wil worden.
Dan weet je ten minste iets
LOL Omgekeerde wereld he ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:35 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Niemand is jouw iets verschuldigd gozert. Als je zulke verwachtingen van iemand koestert dan ben je echt moeilijk in de omgang met anderen hoor.
Dit topic heet “datingsites en apps”…..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL Omgekeerde wereld he ...
Iemand die zich niet kunt gedragen , omdat de persoon die wel weet hoe het hoort dan daar de schuld van te geven...![]()
![]()
Sorry maar dit slaat echt nergens op.
Vaak maak je wel plannen met zo iemand en afspraken, en je investeert hier ook tijd in en vaak in mijn geval andere dingen.
ik heb het niet over die dagjes mensen..
Maar mensen die je al maanden / jaren ken.
En zelfs waar je al contact mee heb gehad in reallife
dan is het geen vreemde meer
Dan verwacht je dus wel een beetje fatsoen
FB is ook al gezien als dating sitequote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:48 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dit topic heet “datingsites en apps”…..
Dat laatste klopt met mensen die je jarenlang kent oid. Maar je kent deze persoon niet fantastisch goed, dus diegene is jou in dit geval niks verschuldigdquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL Omgekeerde wereld he ...
Iemand die zich niet kunt gedragen , omdat de persoon die wel weet hoe het hoort dan daar de schuld van te geven...![]()
![]()
Sorry maar dit slaat echt nergens op.
Vaak maak je wel plannen met zo iemand en afspraken, en je investeert hier ook tijd in en vaak in mijn geval andere dingen.
ik heb het niet over die dagjes mensen..
Maar mensen die je al maanden / jaren ken.
En zelfs waar je al contact mee heb gehad in reallife
dan is het geen vreemde meer
Dan verwacht je dus wel een beetje fatsoen
1. Die worden maar non.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef Werkman het volgende:
Toen ik vrijgezel was veel gebruik van gemaakt.
Allemaal types die dicht klappen of één of andere tik hebben.
Het grootste probleem wat ik in ieder geval tegenkwam was de vraag:
Waarom hebben leuke vrouwen een datingsite nodig?
Antwoord:
Dat hebben ze niet.
Wat overblijft zijn degenen die in real life kerels weg jagen
1 De eisenstellers.
Een waslijst met eisen zolang als de Chinese muur.
Denken dat ze God zelf zijn en geen enkele vent voldoet.
2 De getraumatiseerden en beschadigingen.
Zoeken een partner met een diploma van therapeut.
Veel drama en ellende
3 De single moeders.
Zijn gescheiden of weduwe en zoeken een nieuwe papa (lees: sponsor) voor Jeffrey en Mariska.
4 De aandachtzoekers die alleen maar kijken hoever reacties ze krijgen maar nergens op ingaan.
Als ik mijn huidige vriendin niet had ontmoet was ik lekker vrijgezel gebleven.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef Werkman het volgende:
Antwoord:
Dat hebben ze niet.
1 De eisenstellers.
Veel drama en ellende
3 De single moeders.
Zijn gescheiden of weduwe en zoeken een nieuwe papa (lees: sponsor) voor Jeffrey en Mariska.
4 De aandachtzoekers die alleen maar kijken hoever reacties ze krijgen maar nergens op ingaan.
Er zit zeker wel een kern van waarheid in je post, maar het is wel erg kort door de bocht. Vanaf een bepaalde leeftijd (even uit de losse pols : 25 ) is het ook wel een stuk lastiger om nieuwe mensen te leren kennen. Je gaat niet echt snel meer je nog aansluiten bij een studentgezelschap of één of ander studentikoos hockeyteam. Misschien verhuis je wel uit de grote stad. Als je uberhaupt al ooit daar bent gaan wonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef Werkman het volgende:
Antwoord:
Dat hebben ze niet.
1 De eisenstellers.
Veel drama en ellende
3 De single moeders.
Als je 25 bent ga je toch niet meer met studenten om? Of in ieder geval een stuk minder? Bedoel, je interesses zullen dan ook veranderen, en dan kan je ook mensen ontmoeten die dat met je delen.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Er zit zeker wel een kern van waarheid in je post, maar het is wel erg kort door de bocht. Vanaf een bepaalde leeftijd (even uit de losse pols : 25 ) is het ook wel een stuk lastiger om nieuwe mensen te leren kennen. Je gaat niet echt snel meer je nog aansluiten bij een studentgezelschap of één of ander studentikoos hockeyteam. Misschien verhuis je wel uit de grote stad. Als je uberhaupt al ooit daar bent gaan wonen.
En dan al helemaal in corona tijd. De tijd van elke vrijdag/zaterdag in een overvolle discotheek heb je dan ook wel gehad. Ook als vrouw geldt dan : hoe ga je dan iemand tegen komen? Zo eenvoudig is dat niet in deze tijd. Vooral nu Tim Hofman heeft bepaald dat je ook niet meer met mensen van werk mag daten.
Op dating apps zitten denk ik echt wel een hoop vrouwen die serieus op zoek zijn. De aandachttrekkers filter je er redelijk snel uit o.b.v. het type foto dat ze plaatsen. Als ze de link naar hun instagram in hun profiel zetten, is het al helemaal een instant no go.
Wat wel zo is, is dat dating appps voor veel mensen zowel m/v vooral sinds covid denk ik meer en meer is gaan dienen voor het opvullen van verveelmomentjes, dan om écht een partner te vinden. Gesprekken lopen in mijn ervaring veel en veel sneller dood dan 5 jaar geleden en er wordt (nog) minder effort in gestoken dan al het geval was. Maar dat mensen er weinig moeite in steken, wil niet zeggen dat de intentie ook verkeerd is.
We zijn benieuwd naar je ervaringen, dan hebben we iig een N != 1quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat ik ook maar even weer de datingapps aanslinger komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |