ja dat bemerk ik ook wel , maar ik kijk dan even puur naar mezelf en daar moet ik dan ook vanuit gaan .. dat andere mensen zich niet kunnen gedragen , daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat de mensen elkaar niet meer normaal behandelen? Dus dat dit niet enkel is weggelegd voor het slechte vrouwvolk?
Daar heb je ook gewoon helemaal gelijk in hoorquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat bemerk ik ook wel , maar ik kijk dan even puur naar mezelf en daar moet ik dan ook vanuit gaan .. dat andere mensen zich niet kunnen gedragen , daar heb ik geen boodschap aan.
Maar dan wens ik allerminst wel dat ze mij ook gewoon normaal behandelen , zeker als daar totaal geen aanleiding voor is om gelijk je weg te zetten of negatief te doen
Jij krijgt een bericht met een compliment en je wordt geblokkeerd voor je gereageerd hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
Of je krijgt een bericht van : de complimenten leuke foto
Wil je die persoon bedanken voor het geven van de compliment terug schrijven
Deze gebruiker heeft u geblokkeerd en u kunt geen contact op nemen met deze persoon
Meer regel dan uitzondering
Ik heb daar zelf al een topic overgemaakt waar ik vaak tegenaan looptquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon helemaal gelijk in hoor
Ja en neequote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jij krijgt een bericht met een compliment en je wordt geblokkeerd voor je gereageerd hebt?
Dat is heel vreemd, heb ik ook nog niet eerder gehoord.
Is het een betaalde site?
Ik denk dat je het bij sommige mensen gewoon nooit goed (meer) kunt doen als "partner" zijnde :quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja maar dan nog .. dan moet je niet gaan date , ik kom ze niet anders tegen ...
Dat stoppen midden in een gesprek of gewoon antwoord geven waar je zoiets van heb ?
WTF
Zelfs op de meest onschuldige vragen kunnen ze al helemaal uit hun stekker gaan.
Er zitten ook bij heel veel dames al een hele grote afschuw in gebouwd tegen over mannen.
Ik heb hier zelf ook al eens een topic over geopend dat je vaak als man niet echt normaal behandelt word.
En ik zie het somber in dit gaat denk ik alleen maar meer worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:04 schreef ericosman het volgende:
[..]
Ik denk dat je het bij sommige mensen gewoon nooit goed (meer) kunt doen als "partner" zijnde :
Kleine backstory:
Elkaar ontmoet via een dating app, eerste date gehad.. kei leuk dit dat zus zo.... dagelijks app contact daarna en vaker afgesproken.
Ik ging een weekendje op vakantie (had ik al gepland) en dat had ik op de eerste date al aangegeven.
Alles was leuk en aardig tot ik twee dagen voor ik ging te horen kreeg "Ja, het is leuk en gezellig maar ik voel het niet" Oké jammer... ik zou de dag voor ik ging nog even op bezoek komen maar dan niet.
Dag voor vertrek:
Heb je zin om morgenvroeg te komen voor je gaat? Prima ik die kant op voor een uurtje.
Vrijdag (dag van vertrek):
Ik stap nog niet goed en wel het vliegtuig in en krijg een bericht "Denk aan je! Vind het ergens niet zo leuk dat je zo ver weg bent van hier.... kun jij je niet omdraaien en dan naar mij toe komen ipv vliegen?"
Daarna nog leuk app contact gehad (foto's gestuurd naar elkaar gefacetimed enzo) tot zondag avond ik opeens kreeg:
"Goh, Ik heb het idee dat jij bezig bent met andere! En ik heb liever dat je daar je tijd in steekt. Ik heb geen zin in al die spelletjes en een vriend die steeds contact zoekt met andere. Ik heb dat al vaak zat meegemaakt..."
Op basis van wat vraag jij je af?.... Ik ook![]()
En dit kwam iedere week wel weer terug, ik was bezig met andere dit dat zus zo en dat zonder ook maar iets van bewijs.... Ja ik zit veel op mijn telefoon, en ja ik ben vrij vaak online op Whatsapp maar ik gebruik dat ding zowel zakelijk als privé![]()
En toen ik aangaf van ik snap dat je moeite hebt met vertrouwen enzo, maar dit breekt mij uiteindelijk ook optoen wilde ik opeens geen moeite meer doen in haar ogen.
dat ken ik ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er ook een kwijt geraakt die zo was..
Zelf laat ze je dagen wachten op antwoord
Maar reageer jezelf niet direct , dan ben je vreemd aan het gaan.
Spreek je hun aan over hun gedrag dat ze dagen, weken niets laten horen , is het ..
-ja ik heb ruimte nodig
![]()
Maar waarom dan wel mij binnen 4 min bij geen antwoord aan de kant zetten als je zelf mij weken laat wachten?
en om vervolgens mij te beschuldigen van vreemd gaan ?
ik zegt dat toch ook niet over jou...... want ik ga niet gelijk bij de eerste niet beantwoorden van mijn berichten negatief denken.
geen reactie ........
half dag later sorry maar ik heb geen zin in deze discussies bye ..
Daar ging dus een relatie van 3 jaar
dat ging echt van elke dag schrijven zijn binnen 1 maand naar dit gedrag van haar kant.
2 keer bij elkaar geweest ging helemaal goed
terwijl we plannen hadden om samen te gaan wonen ( zij woont op de antillen )
Daarom heb ik nu zo instelling als een vrouw al begint met dit soort gedrag ... wegwezen
Niets geen wantrouwen in mijn richting want je bent gewoon history
Dat gedrag van "alle mannen zijn fout" gaat me nu wel een beetje de keel uithangen.
En als ze jaloerse gedrag vertonen bij een date is het al een NO GO
En dat is zo getest .... kijk maar even te lang naar een andere vrouw , een die jaloers is , springt uit haar vel.. :-)
Binnen 5 zinnen over geld beginnen is BYE
[ Bericht 2% gewijzigd door RAVW op 06-07-2022 19:22:27 ]"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Oow wow... en ik al klagen over een leuke dame die ik 6/7 weken heb mogen kennen...quote:
Je schrijft nogal lange verhalen. Ik snap dat je gefrustreerd bent door vrouwen en er zijn ook heel veel luie en onbegrijpelijke vrouwen maar vrouwen zijn ook maar mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:39 schreef RAVW het volgende:
Dat is dus een reden dat ik zo ver mogelijk weg blijft van tinder en dat soort sites
Waar je niet op zit kunnen ze je niet van beschuldigen ...beschuldigen wel maar kom maar op met bewijst
Zelfs FB staat niet eens op mijn telefoon
" Je zit de hele dag op facebook, je heb nooit tijd voor mij " gezeik te voorkomen
ook al ben je dan maar 1 a 2 min op je telefoon
Ja je word gelijk weg gezet als grensoverschrijdend gedrag persoon
terwijl je echt nog niets doet.
Maar ze zoeken steeds naar excuses om hun eigen gedrag goed te praten.
Ik had ooit een dame 100 euro geleend .. omdat ze dat te kort kwam ivm haar ticket om naar een begrafenis te gaan in haar vaderland
Dus bij terug komst ook netjes gevraagd hoe het was gegaan
Geen antwoord .. oke kan rouw proces.
half jaar later nog geen geld gezien en haar ook niet meer
Dus dacht bel haar even .. geen gehoor
Komt haar vriendin in een keer bij me op het werk met een grote bek .. van waar collega's bij stonden ..
Als je haar nog een keer lastig val dan krijg je met mij te maken ...
ik zeg lastig vallen ?
Ja want je loopt haar al maanden te stalken
![]()
WTF ik heb 2 keer gebeld in een half jaar tijd
NEE !!!!!!!!!!!! jij blijft bezig ...
ik had bewijs op me telefoon .. was ze stil
en is weg gegaan ..
Dit had ze dus verteld aan mensen dat ik haar lastig aan het vallen was , om die 100 euro niet terug te hoeven geven ( dit gedrag bemerk ik heel veel op de laatste jaren
Daarom neem ik die hele shit van grensoverschrijdend gedrag hype gewoon met een korrel zout
PS dat geld heb ik nog steeds niet terug ...
Maar dames in deze omgeving waar ik mee om ging hoor je dus ook niet meer ( die haar dus ook kennen)
En dit soort dingen maak ik vaak mee
Ps ook al eens vals beschuldigt grensoverschrijdend gedrag omdat ik een dame geweigerd had om mee naar bed te gaan.
Dus ik heb me tijd wel even gehad met de dames
Niets anders dan negatieve ervaringen mee in de laatste 10 jaar
Nou, het zijn idd maar mensen maar dit is toch wel een voorbeeld of twee van het andere uiterste vind ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je schrijft nogal lange verhalen. Ik snap dat je gefrustreerd bent door vrouwen en er zijn ook heel veel luie en onbegrijpelijke vrouwen maar vrouwen zijn ook maar mensen.En uiteindelijk zijn er ook een heleboel strontvervelende mannen.
Het is allemaal onderdeel van het speelveld en als je een relatie wilt zul je er doorheen moeten bijten, net zo lang tot je toch een leuke vrouw tegenkomt.
Is geen man / vrouw ding hoor. Er zitten gewoon veel MENSEN met onverwerkte bagage uit vorige relaties of hun opvoeding op die apps. Er lopen sowieso veel mensen met onverwerkt zeer rond, ook buiten apps.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja maar dan nog .. dan moet je niet gaan date , ik kom ze niet anders tegen ...
Dat stoppen midden in een gesprek of gewoon antwoord geven waar je zoiets van heb ?
WTF
Zelfs op de meest onschuldige vragen kunnen ze al helemaal uit hun stekker gaan.
Er zitten ook bij heel veel dames al een hele grote afschuw in gebouwd tegen over mannen.
Ik heb hier zelf ook al eens een topic over geopend dat je vaak als man niet echt normaal behandelt word.
En ik zie het somber in dit gaat denk ik alleen maar meer worden
Ik zelf weet hoe het is om getriggerd te worden loop al heel lang met een trauma/ptss rond (werkgever)quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is geen man / vrouw ding hoor. Er zitten gewoon veel MENSEN met onverwerkte bagage uit vorige relaties of hun opvoeding op die apps. Er lopen sowieso veel mensen met onverwerkt zeer rond, ook buiten apps.
Alleen is niet iedereen zich bewust van het feit dat ze getriggerd worden en overdreven reageren vanuit een triggers “als de reactie hysterisch is is de reden historisch”
Nogmaals, geen excuus maar wel zinvol om eea te relativeren.
Oké, maar je hebt allerlei verwachtingen van mensen, hoe ze zich zouden moeten gedragen of zouden moeten omgaan met hun triggers. Je kan je er beter bij neerleggen dat dat nooit gaat gebeuren, zij zijn jou niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 00:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zelf weet hoe het is om getriggerd te worden loop al heel lang met een trauma/ptss rond (werkgever)
maar ik heb me gewoon aangeleerd om dat niet op een persoon te richten die daar niets mee te maken heeft
Natuurlijk zijn er soms punten waarom het even te veel word , maar bied dan ook je excuus aan.
Sommige dingen kan je ook niet hebben..
Ik weet ook als iemand zegt "rustig aan" dat het zelfde werking heeft als Cola en Mentos samen.
En zo zijn er nog wel meer van die kleine dingen waardoor ik heel snel getriggerd word.
Maar als je dit weet ga je dat soort dingen uit de weg .. Of je geeft al aan dat bepaalde dingen gevoelig ligt .
Maar ga niet als je nog te veel onverwerkte dingen vanuit een oude relatie , op een dating site zitten
En zeker als je gewoon in reallife door iemand aan gesproken word , niet als geflipte helemaal uit je dak.
Want veel mensen weten ook niet dat ze daardoor hunzelf ook weer triggeren
IK heb het zelf dan nog een probleem er bij want ik ben zelf nog HSPer
Dus alle negatieve triggers komen extra hard binnen
Wat ik mezelf ook aan geleerd heb is positief te antwoorden
Als iemand vraagt hoe gaat het .. GOED ... geen vraag waarom.. klaar .. rust
Want als je zegt dat het minder gaat , dan krijg je dat ze doorgaan vragen.
en dan komt automatisch alles weer naar boven.
En dus trigger jezelf extra.
Maar goed niet iedereen weet dat.
Ik heb daarom ook de laatste jaren zo iets van ik zoek het echt niet meer op
sociaal is leuk , maar het kan je ook te veel triggers geven , en als ik merk dat er mensen negatief gaan doen of verhalen vertellen waarvan ik al weet dat het niet goed gaat . dan bemoei ik me er niet eens mee
Loop ik weg , en sommige mensen die je ken weet je dat het bloedzuigers zijn , dus even vriendelijk bedanken als je er niet tegen kan
Ik moet sowieso al geen drukte om me heen hebben , dus een vrouw met 3 kinderen in huis die lopen et rennen en te schreeuwen
dan ben ik binnen 5 min Cola en Mentos
![]()
Weg blijven
Toch is dat dan jammer, want zoals jij zullen er veel meer mensen afhaken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja en nee
Ja het verbaasde mij ook ,
maar kwam vaker voor
Maar ik heb het wel over meer dan 10 jaar geleden .. want daarna heb ik niet meer gedate
Sta wel open voor een relatie maar ben niet meer opzoek , te veel narigheid gehad , en zeker met het online daten
Als het zo moet zijn dat ik een relatie moet krijgen dan gebeurd dat van zelf wel
Wat wil je er zelf mee?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:12 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat met iemand, maar hij zegt dat hij niet over zijn ex heen is/ het pas kort geleden uit is. Hij wilt wel vrienden blijven en doet ook moeite om af te spreken. En als er gevoel ofzo is dan is het er zei hij.
Wat vinden jullie hiervan?
Hij is in ieder geval eerlijk dat hij je aan een lijntje houdtquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet verder praten denk ik.
Jaaaa precies. Hij is eerlijk dat hij mij aan het lijntje houdt, waardoor ik het weer bestempelde als een green flag lol. :’). want hij is er tenminste eerlijk over, maar dat is ook geen goed ietsquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:20 schreef Quetzalcoatlus het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval eerlijk dat hij je aan een lijntje houdtMaar op romantisch vlak gaat dat natuurlijk niks worden, als hij nog gevoelens voor een ander heeft.
Sommige vrouwen houden van rijke mannen.. dus als je het hebt over lidl wijnen, misschien denkt ze dan wat een pauper of wat een alcoholist omdat je het veel hebt over wijn. Dan klikt het niet schat zij misschien zo in.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:36 schreef RAVW het volgende:
hahahah
het beginnen over Lidl wijn is tegenwoordig al een block
![]()
holy shit zeg waar gaat de wereld heen.
Had het met een online vriendin ( misschien date) over wijnen, zeg gewoon dat die witte huiswijnen (Hugo) van de Lidl best wel lekker zijn.
Haar antwoord was welterusten en weg was ze ...
En gelijk een blok
:
word dat nu ook al gezien als grensoverschrijdend gedrag![]()
![]()
of is het weer te min voor haar
Moet je nu al gaan uitkijken dat je geen wijnsoorten onder de 100 euro gaat benoemen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |