abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205542502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook ja, maar zet dat er dan bij. Anyways, was 50% korting voor 1 maand Tinder gold dus heb die maar even gedaan.
Gewoon in die ene maand de liefde van je leven vinden! ;)
Bevalt de Tinder gold al?
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_205542869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Gewoon in die ene maand de liefde van je leven vinden! ;)
Bevalt de Tinder gold al?
Ze gooien wel bizar veel met korting zo nu en dan. Maar 75,- voor 6 maand in één keer betalen vind ik te veel. Doe dan gewoon maandelijks.

Maar ja bevalt goed, kan likes zien, locatie veranderen en een boost doen. Verder zit je volgens mij ook wat hoger op in de stapel. Wel wat meer likes erbij dan eerst nu.

Anderhalf jaar geleden was het nog gewoon iets van een tientje per maand. Bizar dat het nu zo duur is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205542882
Wel echt veel minder mooie vrouwen in het noorden.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 22:35:09 #229
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_205542964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind de mannen in het westen en noorden vaak juist leuker. Lang. :9
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205543784
quote:
In het noorden zijn ze juist slanker dan in het zuiden
  donderdag 4 augustus 2022 @ 01:20:17 #231
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205543920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook ja, maar zet dat er dan bij. Anyways, was 50% korting voor 1 maand Tinder gold dus heb die maar even gedaan.
Via de site is het goedkoper… hoeven ze niks aan (f)apple at te staan :s)
pi_205545081
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 01:20 schreef ericosman het volgende:

[..]
Via de site is het goedkoper… hoeven ze niks aan (f)apple at te staan :s)
Oh kan dat wel even doen.
pi_205545112
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ohai :7
  donderdag 4 augustus 2022 @ 16:20:15 #234
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205548046
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Namens Limboland bedankt ;(
pi_205548151
quote:
Nah, valt wel mee, en ook niet erg, als dat wel zo is. Waar ik echt last van heb is...

Aannames en dat men zo ongelofeleijk saai is, stel je voor dat er een tegenslag is, dan weet ik, dat ik het kan schudden.

Ik zie het wel, ben niet hard opzoek, maar ik ben wel aangemeld, want je weet het niet. Maar betalen ga ik zeker niet.
pi_205548174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ok, dan heb je ook een heel andere stijl van daten. Ik heb gedurende dat jaar wel ook andere mannen gedate.

Nu moet ik toegeven dat ik wel wat vertrouwens issues en moeite heb met de controle opgeven. Misschien dat het daarom gelopen is hoe het gelopen is.
Als man heb ik hetzelfde...
  Tettenkoning donderdag 4 augustus 2022 @ 17:02:33 #237
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205548350
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 16:37 schreef DisneyXDEE het volgende:
Als man heb ik hetzelfde...
Wat? Een Disney+ abo? :+

@DKUp, @cherrycoke en @Pisces29
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205548358
quote:
Namens Limboland bedankt :D (al kom ik oorspronkelijk uit het noorden :{)

Ik denk eigenlijk dat noorden of zuiden (binnen Nederland) niet zoveel invloed heeft op uiterlijk dan stad vs platteland.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_205548360
In principe kan ik alleen leven, maar het zou wel leuk zijn om een relatie te hebben. Ik ben nu ook wat conservatief omdat er veel dingen tegelijktijd gaan gebeuren en best wel weinig tijd heb om te daten. Maar ik kan in principe creatief tijd vrijmaken.
pi_205548404
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:02 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wat? Een Disney+ abo? :+

@:dkup, @:cherrycoke en @:pisces29
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Tettenkoning donderdag 4 augustus 2022 @ 17:16:31 #241
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205548435
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:11 schreef DisneyXDEE het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

*O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205548589
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 16:34 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Nah, valt wel mee, en ook niet erg, als dat wel zo is. Waar ik echt last van heb is...

Aannames en dat men zo ongelofeleijk saai is, stel je voor dat er een tegenslag is, dan weet ik, dat ik het kan schudden.

Ik zie het wel, ben niet hard opzoek, maar ik ben wel aangemeld, want je weet het niet. Maar betalen ga ik zeker niet.
Ah lekker saai, hobby's zijn overrated :) maar ja, wat is saai, dat iedereen maar dezelfde interesses heeft (reizen, festivals, sushi, wijnen, netflix), of überhaupt geen interesses?

Tja, de meeste apps en sites werkt het toch wel zo dat alleen aanmelden niet voldoende is, je moet er wel wat moeite voor doen, anders verdwijnt je foto onderop de stapel.
pi_205548724
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ah lekker saai, hobby's zijn overrated :) maar ja, wat is saai, dat iedereen maar dezelfde interesses heeft (reizen, festivals, sushi, wijnen, netflix), of überhaupt geen interesses?

Tja, de meeste apps en sites werkt het toch wel zo dat alleen aanmelden niet voldoende is, je moet er wel wat moeite voor doen, anders verdwijnt je foto onderop de stapel.
Heb je helemaal gelijk in. Geen idee wat saai zijn is. Ik wil niet teveel over mezelf vertellen. (Dit geldt trouwens ook voor de mannen, ik val niet op mannen)

Ik moet "saaie" dingen doen om de leuke dingen te bekostigen, (Ik bedoel het is saai voor iemand anders, maar voor mij leuk.) punt is, als je een doel zoals ik heb, dan vereist dat gewoon heel veel.

Ik snap je "hobbies zijn overated" niet.
pi_205549436
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Heb je helemaal gelijk in. Geen idee wat saai zijn is. Ik wil niet teveel over mezelf vertellen. (Dit geldt trouwens ook voor de mannen, ik val niet op mannen)

Ik moet "saaie" dingen doen om de leuke dingen te bekostigen, (Ik bedoel het is saai voor iemand anders, maar voor mij leuk.) punt is, als je een doel zoals ik heb, dan vereist dat gewoon heel veel.

Ik snap je "hobbies zijn overated" niet.
Haha ik heb gewoon een hekel aan de heb je nog hobby's vraag (terwijl ik best wat hobby's heb).

Ik geloof dat het merendeel van de mensen wel "saaie" dingen moet doen om geld te verdienen.
Mja ik vind mensen niet snel saai, maar sommige mensen zijn wel heel goed in saaie gesprekken :D. En soms heb ik dan zelf ook geen zin om moeite te doen om het gesprek wat leuker te maken. :@
pi_205550661
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 16:34 schreef DisneyXDEE het volgende:
Nah, valt wel mee, en ook niet erg, als dat wel zo is.
Vind ik wel en ik ben mega kieskeurig dus dat helpt niet. Ik wil ook wel eens weer iemand tegenkomen waar ik potentieel verliefd op zou kunnen worden. En ja, dat is m'n eigen probleem maar ik kan er niks aan doen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 augustus 2022 @ 20:42:25 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205550792
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha ik heb gewoon een hekel aan de heb je nog hobby's vraag (terwijl ik best wat hobby's heb).

Ik geloof dat het merendeel van de mensen wel "saaie" dingen moet doen om geld te verdienen.
Mja ik vind mensen niet snel saai, maar sommige mensen zijn wel heel goed in saaie gesprekken :D. En soms heb ik dan zelf ook geen zin om moeite te doen om het gesprek wat leuker te maken. :@
Wat doe je graag? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205551042
Ben nu alweer aardig wat maandjes single en had ook wel even tinder en happn enz, maar na een tijdje verwijderd. Dat hele swipen en chatten ben ik echt helemaal klaar mee :')

Ik wil gewoon in real life met iemand connecten O+
pi_205551435
Ik zit niet op datingsites, maar ben wel veel op internet. Wanneer ik iemand leuk vind vraag ik meestal "What's your story". Daar komt vaak hele gesprekken uit, omdat ze zelf kunnen kiezen waar ze het over willen hebben.
pi_205551844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Wat doe je graag? :@
Leuke dingen, en jij? ;)
(zulke antwoorden geef ik dus soms echt en dat is voor mij het signaal om te stoppen met de apps, het moet wel leuk blijven)
pi_205551994
Locatie veranderd (stad) want Gold en likes stromen ineens binnen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')