Die vaccins zijn voor de varianten ontwikkeld die al bestaan, als er een hele nieuwe komt, heb je er niks meer aan, dat is eigenlijk ook wat Ernst Kuipers zegt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geven iig wel toe dat de vaccins niet werken!
Die situatie moeten we dan ook als een nieuwe pandemie beschouwen. Niet als een 'zie je wel, de maatregelen werken niet'.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die vaccins zijn voor de varianten ontwikkeld die al bestaan, als er een hele nieuwe komt, heb je er niks meer aan, dat is eigenlijk ook wat Ernst Kuipers zegt.
“Het is een klein offer”.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef josja het volgende:
Huil... https://www.nu.nl/coronav(...)ondkapjesplicht.html
Ik zag de eerste kappen alweer bij de appie. Echt, ik wil niet meer
De (k)appie.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef josja het volgende:
Ik ga dat ook niet meer doen, schrijf die boete maar uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef josja het volgende:
Tenzij de motie op een of andere dubieuze manier is ingeschoten wil je toch zelfs als regerings partij hier inzicht in?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend natuurlijk dat de partijen die altijd zonder twijfel getekend hebben bij het kruisje nu ineens voor het onderzoek naar effectiviteit van maatregelen zouden zijn.
Iemand die kwetsbaar is kan ook met vaccinaties nog heel ziek worden.quote:
Die zal dan ook met andere endemische infectieziekten rekening moeten houden. Corona is daar echt geen uitzondering in.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iemand die kwetsbaar is kan ook met vaccinaties nog heel ziek worden.
Zoals mensen met zware COPD, bijvoorbeeld.
Als ze in Duitsland het toerisme nog verder om zeep willen helpen moeten ze daar inderdaad vooral mee doorgaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:12 schreef josja het volgende:
Inderdaad, daar kan een gewone griep of longontsteking al funest voor zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die zal dan ook met andere endemische infectieziekten rekening moeten houden. Corona is daar echt geen uitzondering in.
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die zal dan ook met andere endemische infectieziekten rekening moeten houden. Corona is daar echt geen uitzondering in.
Constant moeten zwichten voor tunnelvisie, angst en een overheid die alleen maar denkt in beperkingen en repressie staat niet gelijk aan flexibel zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:35 schreef erkel het volgende:
Oooh wat heerlijk dit topicHet sudderde al wat de afgelopen maanden, maar bij een kleine toename van berichten en de usual suspects tonen weer aan dat ze zo flexibel zijn als een bezemsteel. Ook de bekende oneliners worden weer uit de kast gehaald.
Veel plezier met de herhaling van zetten hier.
Aangewakkerd door de Media.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Maar het traject er naar toe is duidelijk weer ingezet.
de rest ook, die vaccins werken echt voor geen meter meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iemand die kwetsbaar is kan ook met vaccinaties nog heel ziek worden.
Zoals mensen met zware COPD, bijvoorbeeld.
Daar zijn die boosters voor, dat is voor die mensen het verschil tussen leven of dood.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de rest ook, die vaccins werken echt voor geen meter meer.
en altijd te laat starten met prikken, groet, Hugoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zijn die boosters voor, dat is voor die mensen het verschil tussen leven of dood.
Die mensen hebben heel veel pech, ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:59 schreef THEFXR het volgende:
is het niet een covid-19 golf, dan wel weer een griep golf en zo zitten we continue in de maatregelen.
Tot nu toe is die angst iedere keer geoppert door overheden maar ook iedere keer naar het rijk der fabelen verwezen door de pharmaceuten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die vaccins zijn voor de varianten ontwikkeld die al bestaan, als er een hele nieuwe komt, heb je er niks meer aan, dat is eigenlijk ook wat Ernst Kuipers zegt.
Fuck off!quote:
Het inmasseren is begonnen!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Constant moeten zwichten voor tunnelvisie, angst en een overheid die alleen maar denkt in beperkingen en repressie staat niet gelijk aan flexibel zijn.
En nee er zijn op dit moment nog geen maatregelen maar het traject er naar toe is duidelijk weer ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |