quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet of je t zo schrijft. die ene was dan iig met pamela anderson. de ken jij wel
Lekker wiebelenquote:
omnomnomquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
De haring was lekker goed vet@:schakeltopia
Ik moet weer denken aan Iwanius die er 11 op at bij een event met gratis onbeperkt haring eten maar je bent wel verplicht drank te kopenquote:
haha teringquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan Iwanius die er 11 op at bij een event met gratis onbeperkt haring eten maar je bent wel verplicht drank te kopen
Daar ben je ook Iwanius voorquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha tering
ik zit te denken, denk dat ik er nooit meer dan 3 of 4 heb gegeten eigenlijk. 11 is wel behoorlijk
Kattenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Poes op bezoek. Zelfstandig door de hor gekomen
je nieuwe grote (geen ukran) liefde <3quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:04 schreef engine het volgende:
Poes op bezoek. Zelfstandig door de hor gekomen
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je nieuwe grote (geen ukran) liefde <3
Ja echt een mooi beestje. Laat zich door de hele buurt knuffelen vermoed ikquote:
Ik denk wel graag dat ik haar favoriet benquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:23 schreef suzi1 het volgende:
hoeft niet, soms vinden ze maar paar mensen leuk
Nawh ook mooi katjequote:Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef suzi1 het volgende:
deze vertrekt over een week naar haar vooraltijdhuisje
[ afbeelding ]
Best veel katten hebben daar een hekel aan toch?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
ong anderhalf jaar oud en maandje terug is ze ong gevangen uit een schuur en geholpen. ze is superlief, maar optillen mag niet
Ja de eerste die gaat proberen mij op te tillen heeft ook een probleemquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef suzi1 het volgende:
ja klopt. maar snel even oppakken lukt meestal wel, en dan springen ze zsm weg. maar zij gaat gelijk al tekeer. en gelijk heeft ze
Ja gewoon doorsturen naar Dannyquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:30 schreef suzi1 het volgende:
ik zie dat je hier kan collecteren voor tandartskosten! net weer een rek. van 130 binnen
quote:
Meteen een potje voor dazzler openen ergensquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:33 schreef suzi1 het volgende:
ow en mss kunnen we ook iets openen op FVF. dat we een zolder laten inrichten met lasers etc
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hier nam ze voor de eerste keer afscheid. Ze kwam nog drie keer terug
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef suzi1 het volgende:
deze vertrekt over een week naar haar vooraltijdhuisje
[ afbeelding ]
Weer een procentje erbij?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
net even zitten gamen ben helemaal moe nu
Komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
als dit muziekje een voorbode is voor vanavond
Ik luister ook kortebroekstylequote:Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef suzi1 het volgende:
ik ga me die zomerstyle ook maar weer aanmeten
Heb hem op mn tv aangezet hoop dat ie niet vastloopt dat wil die nog wel eens doen bij ytquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
leeuuuk!quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb hem op mn tv aangezet hoop dat ie niet vastloopt dat wil die nog wel eens doen bij yt
nee, was toch maand of 2 terug dat hij niet eens aansloeg als ik hem hoger zette. heb er niks meer aan laten doen ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt hem niet perongeluk op 26 staan?
die is groot inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Das nie zooo'n schoothond nie, kruipt wel lekker tegen je aan
1 tip, laat het fixen voor de winter begintquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee, was toch maand of 2 terug dat hij niet eens aansloeg als ik hem hoger zette. heb er niks meer aan laten doen ook
als jij het zegtquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou voor een friese stabij is ze klein
ja dat moet je sowieso niet hebben!quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
ja stel je voor dat hij overuren maakt en dan straks een nota krijgen van hier tot daar
Kirby!quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hou het in de gaten soesje!!quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:10 schreef suzi1 het volgende:
ik lees iets wat erop lijkt. gaan we mss toch die hit vinden
Ja alles prima eigenlijkquote:
leven als een god in Zeelandquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja alles prima eigenlijk![]()
Hoe is het daar?
oh spann0ndquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Ik kom in september weer naar Terneuzen als het goed is @:franticdj
gaan ze hem repareren?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
baal wel dat mn eigen dj controller bij pioneer staat voor onbepaalde tijd
quote:
Ik weet er eigenlijk nog weinig van maar zag dat ik voor zes weken sta ingepland. Ik ga eerst nog naar Zambiaquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh spann0nd
weer tijdens de annual stop?
Doe je ook livestreamen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
baal wel dat mn eigen dj controller bij pioneer staat voor onbepaalde tijd
quote:
oh ik altijd wel hoorquote:
spann0ndquote:[..]
Ik weet er eigenlijk nog weinig van maar zag dat ik voor zes weken sta ingepland. Ik ga eerst nog naar Zambiatenminste dat zijn ze aan het regelen. Weet nog niet zeker of dat door gaat.
aha, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten man!quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had 'm 2e hands met fabrieksgarantie gekocht.. maar ze weten niet wanneer ze spares in NL krijgen..
Net zo min als dat ze weten wanneer ze nieuwe units krijgen. Want als dat sneller is krijg ik gewoon een nieuwe.
wij zijn zeer mildquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neeben nog vrij roestig met weer terug op pakken..
ja wilde eigenlijk een nieuwe kopen, maar niet aan te komen..quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten man!
iedereen is dj geworden tijdens cojonaquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk een nieuwe kopen, maar niet aan te komen..
oh dat is het probleem nietquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iedereen is dj geworden tijdens cojona
Wel minder nu maar af en toe nog wel eensquote:
airco heb ik alquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat je gaat streamen. en kan je lasers aanschaffen en airco
deze man weetquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij heeft hij geen sponsors nodig
dat wordt ook wel langzaamaan weer meer werk dan hobbyquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
complete fablab in z'n kamertje voor mooie dingen
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat wordt ook wel langzaamaan weer meer werk dan hobby
ergens wel een goed teken manquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi man, kan ik er nog meer kopen
maar voor ik dat doe moet er maar een pandje komen.
ik moet even naar het buitenhuisquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet alleen wel even snel tuinhuizen
Wat ik buiten zie rondlopen met dit weer vind is pas hearlikquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat ik buiten zie rondlopen met dit weer vind is pas hearlik
Rokjes weerquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat ik buiten zie rondlopen met dit weer vind is pas hearlik
En korte strakke broekjesquote:
Heerlijk in het park chillen terwijl je wulpse dames ziet hardlopenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En korte strakke broekjesen los schuddende meloenen
Ja goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |