Ik zie twee normale en zeer beschaafde jonge heren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:14 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
tssss.. wie loopt er nu hiermee
daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?______________!
lolquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:27 schreef christmastsunami het volgende:
Aah de nieuwe werknemers uit Parijs.
Waarom post je dan in zijn topicquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou met zowel TS als OP niet geassocieerd willen worden.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat een prutsers, veel te weinig ice. No prada, geen Kani, zelfs geen Fila.
Wiggers. BanlieuBastards.
@Fushia2 anders welquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:14 schreef Viesdik het volgende:
tssss.. wie loopt er nu hiermee
daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?______________!
Phillip Plein. Tommie. Lacoste. Neppe Louis.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat een prutsers, veel te weinig ice. No prada, geen Kani, zelfs geen Fila.
Wiggers. BanlieuBastards.
Ik denk dat ze niet verder komen dan Ballin'quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:41 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Phillip Plein. Tommie. Lacoste. Neppe Louis.
Is toch lit gwn deze boiis
Dat tasje bij die rechter, als ie echt is kost 2000 euro ofzo, dus ja die op de foto en op straat zijn nep.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:41 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Phillip Plein. Tommie. Lacoste. Neppe Louis.
Is toch lit gwn deze boiis
Geen idee wat Ballin’ is maar BALR is ook best aan de prijs.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet verder komen dan Ballin'
Ja tuurlijk is die nep.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat tasje bij die rechter, als ie echt is kost 2000 euro ofzo, dus ja die op de foto en op straat zijn nep.
Mwah, te duur voor wat het isquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:54 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wat Ballin’ is maar BALR is ook best aan de prijs.
BALR is ook zo'n duur wiggermerk, maar Ballin' bestaat ook:quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:54 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wat Ballin’ is maar BALR is ook best aan de prijs.
Het zal wel een verwijzing zijn naar dezequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, te duur voor wat het is
Overal kanjergroot BALR, nou mooi hoor
Oh ik heb wel een mooie laatst gehaald. Met die metalen letters erop. Was de enige subtiele idd (zwart en letters ook). Stof is goed.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is ook echt zo'n kamper- en tokkiemerkquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:56 schreef Solotovski het volgende:
Denk eerder glijmiddel en condoomsquote:
Achterop de scooter is hij de rijdende rechter.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:48 schreef christmastsunami het volgende:
Dat tasje bij die rechter, als ie echt is kost 2000 euro ofzo,
Of Romanaquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:04 schreef Kopiko het volgende:
Achterop de scooter is hij de rijdende rechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop