Broke ging 'ie alquote:
Je hoort er niet meer bij als je je niet laat buitensluiten!quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:49 schreef KroketBroodje het volgende:
Het wokeisme is overal. Doen zich alsof ze inclusief zijn maar sluiten vervolgens de grootste groep buiten
Heb jij misschien ergens in Zwolle gebukt gestaan?quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:28 schreef VarkensHart het volgende:
Waarom?
Klacht users worden niet geïnformeerd over wijzigingen
Uhquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Heb jij misschien ergens in Zwolle gebukt gestaan?
Het is maar een vraag.
Ditquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef NaarMensje het volgende:
FOK! is ook echt een hele andere gewaarwording op de desktop Voorheen FOK!te ik uitsluitend mobiel, er gaat een wereld voor me open.
Groetjes thuis.
Welke groep wordt er dan precies buitengesloten?quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:49 schreef KroketBroodje het volgende:
Het wokeisme is overal. Doen zich alsof ze inclusief zijn maar sluiten vervolgens de grootste groep buiten
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
Er kunnen niet genoeg regenbogen zijn in dit leven
Nou, de regenboog van Paul de Leeuw mogen ze toch echt houdenquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
Tja, ik blijf het apart vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:48 schreef LanaMyst het volgende:
Wel of geen regenboog boeit mij niet zoveel, al vind ik die schuimbekkende homo en transfoobjes dan wel weer vermakelijk
Juni = pride month. Nog ff volhouden, varkenshartje, in juli krijg je je normale logo weer terug.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:28 schreef VarkensHart het volgende:
Waarom?
Klacht users worden niet geïnformeerd over wijzigingen
quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nou, de regenboog van Paul de Leeuw mogen ze toch echt houden
quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:37 schreef Lenny77 het volgende:
Een waar woord.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:47 schreef Enchanter het volgende:
Dat regenboog is niet echt woke , probleem is dat doorgeslagen transcommunity het aan het kapen is , met hun idiote pronouns , zeggen dat je een vrouw bent terwijl je gewoon een lul heb , dat mannen kunnen menstrueren en zwanger kunnen worden , etc etc
Iedereen die een homo , lesbi of een biseksuele kent , weet wel dat die ook niks hebben met die doorgeslagen idioten
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:47 schreef Enchanter het volgende:
Dat regenboog is niet echt woke , probleem is dat doorgeslagen transcommunity het aan het kapen is , met hun idiote pronouns , zeggen dat je een vrouw bent terwijl je gewoon een lul heb , dat mannen kunnen menstrueren en zwanger kunnen worden , etc etc
Iedereen die een homo , lesbi of een biseksuele kent , weet wel dat die ook niks hebben met die doorgeslagen idioten
quote:
SPOILER: Daarom gewoon regenboogsokken... O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heette die user met die troetelbeer UI ook alweer?quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:03 schreef Werkman het volgende:
Vroeger als ik een regenboog zag moest ik denken aan deze tekenfilmserie, een jeugdherinnering van me.
Door dat gedram zie ik tegenwoordig allemaal beelden van beertjes die elkaar allemaal uitwonen...
[ afbeelding ]
Ik zou het niet meer weten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hoe heette die user met die troetelbeer UI ook alweer?
Hij schiet me net weer te binnen, @Lemmeb is het.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:09 schreef Werkman het volgende:
Ik zou het niet meer weten.
Je moet echt een encyclopedische kennis hebben om alle usernamen met ui te onthouden.
Borstkankerquote:
En vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, dus vrouwen zijn ook homoquote:
Uiteindelijk zijn we allemaal homo sapiensquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:16 schreef Het_Bokje het volgende:
En vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen, dus vrouwen zijn ook homo
Heel veel homo's doen niet aan sapienen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal homo sapiens
quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Nine. het volgende:
[..]Zo mag ik het graag zien.SPOILER: Daarom gewoon regenboogsokken... O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Schijnbaar doen ze daar nog normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:10 schreef very het volgende:
Er zal wel geen fok - Middle East bestaan. Maar anders kon je daar vast terecht voor een site zonder regenboog logo
[ afbeelding ]
Sluit er nog wat uit, dan ben je tevreden!quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel.
Hoewel regenbogen in de natuur mooi zijn, houdt het in regen. En daar hou ik niet van.
En die symbolische regenboog slaat nergens op dus die is sowieso al teveel.
Zo een schattig liedjequote:Op donderdag 16 juni 2022 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nou, de regenboog van Paul de Leeuw mogen ze toch echt houden
Het is daar year-round beter weer, iedereen zit buiten ipv. op z'n zolderkamerquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar doen ze daar nog normaal.
Hij heeft vooral een vette nek en is nogal ADHD, maar het liedje is wel schattigquote:
Of sluit niemand uit?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Sluit er nog wat uit, dan ben je tevreden!
De heteroseksuelenquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:48 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Welke groep wordt er dan precies buitengesloten?
Nee hoor die worden helemaal niet buitengesloten, en daar is zelfs een aparte vlag voor kwam ik vandaag achter. (Zoals elk subgroepje een eigen vlag heeft)quote:
De meeste troosteloze vlag die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee hoor die worden helemaal niet buitengesloten, en daar is zelfs een aparte vlag voor kwam ik vandaag achter. (Zoals elk subgroepje een eigen vlag heeft)
Das waar, vond hem ook erg saai.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De meeste troosteloze vlag die ik ooit heb gezien.![]()
Vraag mij af wie die onzin toch verzint.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:10 schreef very het volgende:
Er zal wel geen fok - Middle East bestaan. Maar anders kon je daar vast terecht voor een site zonder regenboog logo
[ afbeelding ]
Ze kunnen die homo's/ transgenders/lesbo's toch ook als dhimmi's behandelen? Mooi verdienmodel.quote:
Is dat die roze/blauwe???quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:42 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee hoor die worden helemaal niet buitengesloten, en daar is zelfs een aparte vlag voor kwam ik vandaag achter. (Zoals elk subgroepje een eigen vlag heeft)
Ik heb een aantal hetero collega's die ook naar de pride gaan, gewoon omdat het gezellig is en leuke mensen.
Zelf hou ik niet zo van die drukte. Dus voor mij hoeft het niet, maar dat heeft verder niks met de inhoud of boodschap ervan te maken.
Hetero vlag is zwart wit gestreeptquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat die roze/blauwe???
Wat een gedrocht zeg...
Aha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:01 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hetero vlag is zwart wit gestreept
Als dat zo is vind ik dat de grootste onzin die er is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:01 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Hetero vlag is zwart wit gestreept
Had zelf eens gekeken in welk hokje ik het beste pas. Blijkbaar is dat Panseksueelquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aha.
Ik was even op google gaan kijken (wist niet eens dat wij ook een vlag hadden) en zag inderdaad die zwart wit gestreepte maar ook een diagonale met roze en blauw.
De zwart witte is best wel leuk!
Neuk je dan enkel steelpannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 07:07 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Had zelf eens gekeken in welk hokje ik het beste pas. Blijkbaar is dat Panseksueelvlag met 3 strepen roze, geel, blauw .
Is daar ook al een vlag van? Tsssquote:Op vrijdag 17 juni 2022 07:07 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Had zelf eens gekeken in welk hokje ik het beste pas. Blijkbaar is dat Panseksueelvlag met 3 strepen roze, geel, blauw .
De soeppannen, grillpannen, braadpannen, dakpannen en hersenpannen voelen zich buitengesloten nu...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:14 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom meteen weer zo beperkt denken en koekenpannen, hapjespannen en woks uitsluiten.
Wokepannenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:14 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Waarom meteen weer zo beperkt denken en koekenpannen, hapjespannen en woks uitsluiten.
Om over de poffertjespan nog maar te zwijgen, en die heeft het al zo moeilijk als het om de liefde gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
De soeppannen, grillpannen, braadpannen, dakpannen en hersenpannen voelen zich buitengesloten nu...
Nice!quote:
Hoorde net dat de pannendeksels, pannenlappen en pannenrekken ook niet zo content zijn met dit allesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:27 schreef herverwijderd het volgende:
Om over de poffertjespan nog maar te zwijgen, en die heeft het al zo moeilijk als het om de liefde gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |