Goedenavondquote:Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hai
Hier gaat het even niet goed, te druk en niet slapen. Maar wel Gilles kijken vanavond en leuke dingen doenDus het komt wel goed
quote:
Ja, stilletjes maar. Ha, dan gaat de pret weer beginnen. Ben je weer helemaal fit?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]Wat een rust hier
Vanaf morgen weer werken
Ja zo goed als. Beetje snotterig soms nog, beetje last van mijn keel, maar lichamelijk voel ik mij wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, stilletjes maar. Ha, dan gaat de pret weer beginnen. Ben je weer helemaal fit?
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zo goed als. Beetje snotterig soms nog, beetje last van mijn keel, maar lichamelijk voel ik mij wel weer goed.
Proef en ruik ook weer allesIk denk dat vrijdag weer rustig aan naar de sportschool ga,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:27 schreef Snowsquall het volgende:
Avond!
Urk vanavond
Avond liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met kijken. Ik kijk het later terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |