Weer een supergeile pagina vol sexy grafiekjes enzoquote:Weer meer dan 1.000 coronapatinten in ziekenhuizen, aantal nieuwe besmettingen stijgt met 46 procent
In de Belgische ziekenhuizen is het aantal coronapatinten weer gestegen tot boven de 1.000. Ook het aantal nieuwe besmettingen blijft toenemen, nu met bijna de helft. Dat blijkt uit gegevens van gezondheidsinstituut Sciensano.
https://www.hln.be/binnen(...)46-procent~a356fdff/
Ik lees vanmorgen hier 500..quote:Op dinsdag 21 juni 2022 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
Belgi
[..]
Weer een supergeile pagina vol sexy grafiekjes enzo
![]()
Ik haal zo mn stijve arm uit mn mouw
Ze krijgt ietwat tegengas🤣quote:
Een feeks dat is het die de boel opstookt.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgt ietwat tegengas🤣
Ze gooit er ook nogal wat desinformatie uit en wordt daar aan alle kanten met de neus op de feiten gedrukt
Dat grote test centrum bij Sloterdijk heel lang weg is en echt nooit druk was geweest.... gewoon een aantal uitzendkracht waren er met niks of heel weinig te doen was.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een feeks dat is het die de boel opstookt.
Bij mijn werk stond gisteren weer eens een GGD-testbus. Af en aan gingen er toch weer mensen naar binnen. Storm liep het iig niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij mijn werk stond gisteren weer eens een GGD-testbus. Af en aan gingen er toch weer mensen naar binnen. Storm liep het iig niet.
quote:Coronagevallen schieten omhoog: ‘Basismaatregelen juist nu belangrijk’
Het aantal vastgestelde coronabesmettingen stijgt snel. In de afgelopen week kregen 26.462 mensen na een bezoek aan een GGD-testlocatie te horen dat ze het coronavirus hebben opgelopen. Dat is het hoogste aantal sinds 12 april, ruim twee maanden geleden. Zelftesten worden niet genoteerd, dus het werkelijke aantal zal hoger liggen.
Vorige week meldde het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat het in zeven dagen tijd 15.526 positieve tests had geregistreerd. Dit betekent dat het het aantal bevestigde besmettingen in een week met 70 procent is gestegen. In twee weken is het aantal bijna verdrievoudigd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)belangrijk~a9401559/
Als alle kwetsbare mensen nu mondkapjes gaan dragen weten we precies van wie we afstand moeten houden en kunnen we verder normaal doen.quote:
Fuck die idiots.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als alle kwetsbare mensen nu mondkapjes gaan dragen weten we precies van wie we afstand moeten houden en kunnen we verder normaal doen.
Waarom deel je foute propaganda?quote:
Dat wijf is knettergek.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
https://www.ad.nl/gezond/(...)pq7KRl1yb4&fs=e&s=cl
Wat een onzin durven ze te beweren in naam der wetenschap, onzin die nog geen 10 uur later in de krant onderuit wordt gehaald
Jij post ook in het centrale topic van het coronasubforum. Ook daar lees je de posts van de users dat de cijfers stijgen vanwege de BA4 en BA5 variant. is het dan ineens niet meer een verzinsel van Koopmans? Daar hoor ik je daar niet over.quote:
Nee dat is nog feitelijk, maar ook propaganda want de nieuwswaarde is nihil, maar wordt gebracht als probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij post ook in het centrale topic van het coronasubforum. Ook daar lees je de posts van de users dat de cijfers stijgen vanwege de BA4 en BA5 variant. is het dan ineens niet meer een verzinsel van Koopmans? Daar hoor ik je daar niet over.
Ik gaf antwoord op de bewering van een user hier dat er nauwelijks meer getest wordt. Er wordt juist weer meer getest, vooral na de oproep van het RIVM om dat te gaan doen. In 2 weken tijd is het aantal positieve tests verdrievoudigd. Vergelijkbare cijfers zien we in zo'n beetje al de landen om ons heen. In Belgi zijn de cijfers bijvoorbeeld nog 2x zo hoog.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee dat is nog feitelijk, maar ook propaganda want de nieuwswaarde is nihil, maar wordt gebracht als probleem.
Toch merk ik dat het sentiment verschuift of aan het verschuiven isquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op de bewering van een user hier dat er nauwelijks meer getest wordt. Er wordt juist weer meer getest, vooral na de oproep van het RIVM om dat te gaan doen. In 2 weken tijd is het aantal positieve tests verdrievoudigd. Vergelijkbare cijfers zien we in zo'n beetje al de landen om ons heen. In Belgi zijn de cijfers bijvoorbeeld nog 2x zo hoog.
Dat heeft wel nieuwswaarde en door het als propaganda af te doen ontken je dat.
Mensen zijn coronamoe. Het is ook niet niets, al 3 jaar lang in een zware pandemie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch merk ik dat het sentiment verschuift of aan het verschuiven is
Bij berichten van AD ed zie je veel meer commentaar op het bericht en mensen die het niet meer geloven
ik zie het als een gecreerde pandemiequote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mensen zijn coronamoe. Het is ook niet niets, al 3 jaar lang in een zware pandemie.
Toch knap dat de hele wereld al die jaren het complot in stand kan houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het als een gecreerde pandemie
Corona is er gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch knap dat de hele wereld al die jaren het complot in stand kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |