Achter de coulissen vernomen dat hij telkens geweigerd wordt in het Berlijnse nachtleven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.
NEE!
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.
Iedereen bij Ajax werd woest als hij minuten maakte.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
ANNOUNCE Lex Immers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat de nieuwe Trauner nog wel komt. Kwam toen ook uit de lucht vallen .quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Slot was ook fan van Mats Seuntjes geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die matige Jong Ajax spelers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.
NEE!
Zijn Engels loopt anders niet op steenkolen vergeleken met andere trainers in de Eredivisie, zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Labyad is ook transfervrij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |