Zal er prachtig bij staan. Mooi patroon ook, ik ben er in de keuken ook echt heel blij mee.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja we zijn er heel blij meeLater zagen we op foto's dat de tegel best donker was en in ons hoofd werd het steeds maar donkerder. Maar als ik het zo zie vind ik het heel erg meevallen
Ik ben vooral benieuwd hoe het verticale boven het bad gaat staan maar daar komen we maar op 1 manier achter
Ik denk dat de messing kranen ook wel echt het verschil gaan maken
Je bent sowieso al een ongeciviliseerde Neanderthaler als je gaat staan pissen terwijl je weet dat het alle kanten op spettert, staan zeiken doe je tegen een boom, niet tegen keramiek.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je namelijk bezoekt krijgt en er zijn wat pisspetters naast je toilet, sta je er de volgende dag in als je naar bad gaat maar vergeten bent schoon te maken.
Ik verwacht het ookquote:Op maandag 4 juli 2022 23:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zal er prachtig bij staan. Mooi patroon ook, ik ben er in de keuken ook echt heel blij mee.
Je hè? En het nisje is ook al vrijgehoudenquote:
Don't feed the troll, hij is inmiddels al gebannedquote:Op maandag 4 juli 2022 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent sowieso al een ongeciviliseerde Neanderthaler als je gaat staan pissen terwijl je weet dat het alle kanten op spettert, staan zeiken doe je tegen een boom, niet tegen keramiek.
Verder is het natuurlijk ook een BS-argument over visite die de WC in de badkamer gebruikt en dat je vervolgens "vergeet" het bad te spoelen voor je het vult.
Ik weet niet of je geen bad hebt, maar ik heb nog nooit het bad gevuld zonder het eerst te spoelen.
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de blauwe tegels ook prachtig. Goede sneak peak!
Ik ook! Na de badkamer gaan ze aan de slag met het toilet dus de sneakpeak laat nog even op zich wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef gcjoel het volgende:
Badkamer wordt mooiBen ook benieuwd naar de lichte variant!
Haha ja, ik vind dat ook geen probleem. We hebben qua keuzes al best wat in moeten leveren maar dit is nou juist een keuze waar we echt achterstaan en willen verdedigen. En dan is het wel fijn dat het ook echt mooi uitpaktquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het ook mooi![]()
En leuk toch juist, dat je een beetje origineel bent![]()
En wat een gedoe met die aannemer en kluslui. Enerzijds ben ik wel jaloers op de snelheid waarmee het bij jullie toch allemaal gaat, maar dat gezeur mis ik dan weer niet. T is een beetje kiezen tussen twee kwaaie geloof ik
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:50 schreef Debsterr het volgende:
Gaaf, die tegels! En nu heb ik bedacht dat ik zoiets toch wel wil voor ons toilet beneden straks als achterwandje
.
Zo heel uitzonderlijk is het ook weer niet nee, al moest ik zelf wel echt zoeken naar voorbeelden waarbij het op stukken maar half betegeld is, en daar vind ik nauwelijks voorbeelden van. Kunnen wij mooi als voorbeeld dienenquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef Phaidra het volgende:
Op pinterest zie je verticale tegels op deze manier gelegd toch best vaak voorbij komen. Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat! De kranen matchen volgens mij heel mooi met dat blauw.
Grappig dat jullie bij dezelfde bank uitkwamen. Hopelijk zit hij ook lekker. Veel plezier in Parijs alvast, even lekker ontspannen en samenzijn zonder verbouwingsgezeur
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:46 schreef Seven. het volgende:
Gaat nergens over!Bijzondere deurmat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste is inderdaad niet het ergste, daar komt ook nog een deur overheen naar de meterkast dus dat valt niet op. Maar de rest is toch 3x niks hè?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Die plinten lijken nergens op. Niet eens de moeite gedaan om verstek te zagen in de hoeken. Die foto met dat gekruld pvc lijkt mij ook niet de bedoeling. Die enorm kronkelige snijlijn bij de overgang van PVC naar tapijt is weliswaar prutswerk. Maar je ontkomt daar toch niet om er een lijstje of drempel overheen te zetten. Dus uiteindelijk zie je dat niet (lijkt mij).
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:46 schreef Seven. het volgende:
Gaat nergens over!Kijk, dit is een goed voorbeeld van hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laminaatlegger heeft het ook netjes gedaan dus het kán ook gewoon
De pvclegger had me nog een tikkie gestuurd wegens extra werk, dat ga ik sowieso niet betalen tot het allemaal netjes gedaan is.
Hij heeft me trouwens zojuist gebeld om het een en ander toe te lichten. Volgens hem is er nooit gezegd dat dingen afgekit moesten worden dus dat gaat hij alsnog doen. Ook van het luik wist hij niks.
Of het nou bij de winkel ligt of zijn tussenpersoon weet ik niet maar ik ben er niet blij mee.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
En dat hebben de schilders ook liever, want dan wordt er tenminste kit gebruikt die overschilderbaar is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:27 schreef yinu het volgende:
De badkamer is prachtig!
De pvc jongen had er inderdaad geen zin meer in. Ik weet alleen niet wat er is afgesproken over het afkitten van de plinten (heb het niet over hoe lelijk ze er nu opzitten hoor, dat kan echt wel beter). Maar bij ons viel het kitten altijd onder het schilderwerk.
Ik zal nog eens nakijken hoe het er bij ons instaat. De laminaatlegger (ingehuurd door dezelfde winkel) heeft wel alles netjes in verstek gezaagd dus het lijkt mij dat het voor pvc dan ook geldt. Maar goed aannames zijn weinig waard natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom in onze offertes alleen maar tegen dat binnenhoeken van plinten niet in verstek worden gezaagd maar gewoon koud op elkaar worden gemonteerd, maar dan nog kan het echt wel netter dan wat er bij jullie is gedaan. En als je hebt betaald voor afkitten dan komt hij maar terug om het af te maken.
Ja hè? Het ziet er echt zo mooi uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De tegels komen op de foto met je kind wel echt heel mooi in beeld, ze zijn in het echt vast prachtig
We hebben betaald voor het afkittenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:27 schreef yinu het volgende:
De badkamer is prachtig!
De pvc jongen had er inderdaad geen zin meer in. Ik weet alleen niet wat er is afgesproken over het afkitten van de plinten (heb het niet over hoe lelijk ze er nu opzitten hoor, dat kan echt wel beter). Maar bij ons viel het kitten altijd onder het schilderwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |