abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2022 @ 23:21:57 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205241059
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja we zijn er heel blij mee :Y Later zagen we op foto's dat de tegel best donker was en in ons hoofd werd het steeds maar donkerder. Maar als ik het zo zie vind ik het heel erg meevallen :D Ik ben vooral benieuwd hoe het verticale boven het bad gaat staan maar daar komen we maar op 1 manier achter :s) Ik denk dat de messing kranen ook wel echt het verschil gaan maken :)
Zal er prachtig bij staan. Mooi patroon ook, ik ben er in de keuken ook echt heel blij mee.
Resistance is futile.
pi_205241075
Heel mooi, die blauwe tegels, nu al.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 juli 2022 @ 23:30:42 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205241122
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je namelijk bezoekt krijgt en er zijn wat pisspetters naast je toilet, sta je er de volgende dag in als je naar bad gaat maar vergeten bent schoon te maken.
Je bent sowieso al een ongeciviliseerde Neanderthaler als je gaat staan pissen terwijl je weet dat het alle kanten op spettert, staan zeiken doe je tegen een boom, niet tegen keramiek.

Verder is het natuurlijk ook een BS-argument over visite die de WC in de badkamer gebruikt en dat je vervolgens "vergeet" het bad te spoelen voor je het vult.
Ik weet niet of je geen bad hebt, maar ik heb nog nooit het bad gevuld zonder het eerst te spoelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205242000
Ik vind de blauwe tegels ook prachtig. Goede sneak peak!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:01:07 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205242427
Badkamer wordt mooi *O* Ben ook benieuwd naar de lichte variant!
pi_205242528
Ik vind het ook mooi O+
En leuk toch juist, dat je een beetje origineel bent ;)

En wat een gedoe met die aannemer en kluslui. Enerzijds ben ik wel jaloers op de snelheid waarmee het bij jullie toch allemaal gaat, maar dat gezeur mis ik dan weer niet. T is een beetje kiezen tussen twee kwaaie geloof ik :D
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:50:11 #132
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_205242727
Gaaf, die tegels O+! En nu heb ik bedacht dat ik zoiets toch wel wil voor ons toilet beneden straks als achterwandje :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 09:58:57 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205242795
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:21 schreef Seven. het volgende:

[..]
Zal er prachtig bij staan. Mooi patroon ook, ik ben er in de keuken ook echt heel blij mee.
Ik verwacht het ook :Y Fijn hè als al die plannen die in je hoofd zitten ook echt samenkomen? We hebben gisteren de gordijnen even tegen de Celadon Mint aangehouden, die lijken zowat dezelfde kleur! Alles valt mooi samen tot nu toe O+

quote:
17s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
Heel mooi, die blauwe tegels, nu al.
Je hè? En het nisje is ook al vrijgehouden *O*

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je bent sowieso al een ongeciviliseerde Neanderthaler als je gaat staan pissen terwijl je weet dat het alle kanten op spettert, staan zeiken doe je tegen een boom, niet tegen keramiek.

Verder is het natuurlijk ook een BS-argument over visite die de WC in de badkamer gebruikt en dat je vervolgens "vergeet" het bad te spoelen voor je het vult.
Ik weet niet of je geen bad hebt, maar ik heb nog nooit het bad gevuld zonder het eerst te spoelen.
Don't feed the troll, hij is inmiddels al gebanned ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de blauwe tegels ook prachtig. Goede sneak peak!
Thanks O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:01 schreef gcjoel het volgende:
Badkamer wordt mooi *O* Ben ook benieuwd naar de lichte variant!
Ik ook! Na de badkamer gaan ze aan de slag met het toilet dus de sneakpeak laat nog even op zich wachten ;)

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het ook mooi O+
En leuk toch juist, dat je een beetje origineel bent ;)

En wat een gedoe met die aannemer en kluslui. Enerzijds ben ik wel jaloers op de snelheid waarmee het bij jullie toch allemaal gaat, maar dat gezeur mis ik dan weer niet. T is een beetje kiezen tussen twee kwaaie geloof ik :D
Haha ja, ik vind dat ook geen probleem. We hebben qua keuzes al best wat in moeten leveren maar dit is nou juist een keuze waar we echt achterstaan en willen verdedigen. En dan is het wel fijn dat het ook echt mooi uitpakt :D

Daar heb je gelijk in hoor, het is veel gezeur maar het gaat allemaal ook echt snel. Moet je bedenken dat we 6 weken geleden de sleutel pas kregen!

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:50 schreef Debsterr het volgende:
Gaaf, die tegels O+! En nu heb ik bedacht dat ik zoiets toch wel wil voor ons toilet beneden straks als achterwandje :@.
Ik zeg doen :s) Onze tegels zijn van Revoir Paris die hebben nog veel meer gaaf spul. Houd alleen wel rekening met een langere levertijd ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205250779
Sorry maar ik meende het over die plasspetters, 1 op de 3 mannen lijkt niet netjes in de pot te pissen zonder spetters.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 08:46:11 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205251946
De 2 pakken pvc zijn inmiddels binnen. Gisteren opgehaald bij de winkel, hopelijk kan de legger snel weer verder :s)

Manlief en ik waren los van elkaar op zoek naar banken. We kwamen allebei bij precies dezelfde _O- Dit gaat hem waarschijnlijk worden:

Deze wordt ook verkocht door Eijerkamp dus ergens volgende week maar even proefzitten. Eerst maar eens een weekendje Parijs voor mijn 40ste verjaardag (morgen) en een huwelijk van vrienden *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Vonkenboer op 06-07-2022 09:39:26 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205252178
Op pinterest zie je verticale tegels op deze manier gelegd toch best vaak voorbij komen. Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat! De kranen matchen volgens mij heel mooi met dat blauw.

Grappig dat jullie bij dezelfde bank uitkwamen :D. Hopelijk zit hij ook lekker. Veel plezier in Parijs alvast, even lekker ontspannen en samenzijn zonder verbouwingsgezeur O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 21:18:55 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205261125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:18 schreef Phaidra het volgende:
Op pinterest zie je verticale tegels op deze manier gelegd toch best vaak voorbij komen. Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat! De kranen matchen volgens mij heel mooi met dat blauw.

Grappig dat jullie bij dezelfde bank uitkwamen :D. Hopelijk zit hij ook lekker. Veel plezier in Parijs alvast, even lekker ontspannen en samenzijn zonder verbouwingsgezeur O+.
Zo heel uitzonderlijk is het ook weer niet nee, al moest ik zelf wel echt zoeken naar voorbeelden waarbij het op stukken maar half betegeld is, en daar vind ik nauwelijks voorbeelden van. Kunnen wij mooi als voorbeeld dienen :+

De pvc-legger appte dat hij ervoor zorgt dat de vloer af is terwijl wij in Parijs zijn, zodat we in een af huis terugkomen O+ Weet hij veel dat we nog helemaal geen badkamer hebben _O- :')

Thanks :* We zijn wel echt even toe aan een lang weekend er helemaal uit :s)
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 13:57:28 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205359293
Is het weer eens tijd voor een update? O-) Een update vol highs en lows kan ik wel zeggen.

Ten eerste kwamen we terug uit Parijs met een mooi souvenir, namelijk Covid -O- Stuk voor stuk vallen we om waardoor we deze week nauwelijks in ons huis zijn geweest. Dat heeft wel als voordeel dat het opeens een heel stuk opgeschoten is met de badkamer. Tot onze verrassing is deze al bijna af O+

Kijk en oordeel zelf:

Aapie is ook al helemaal geïntrigeerd door het nisje O+

Nu moet het stucwerk drogen en als dat eenmaal gebeurt is dan moet het nog een likje verf krijgen en daarna kan de rest erin (toilet/douchecabine/wastafelmeubel). In de tussentijd is hij beneden aan het toilet begonnen.

So far so good, wij zijn happy campers O+

Maar dan de vloeren. De pvc-jongen zou dit fixen toen we in Parijs waren. Door persoonlijke omstandigheden ging dit niet lukken, kan gebeuren. Op dinsdag kwam hij aankakken om half 2 en zei dat hij het nooit ging redden in 1 dag, hij zou de volgende dag terugkomen. De volgende dag appte ik hem dat hij helemaal alleen zou zijn, de badkamerjongen bleef speciaal voor hem weg en mijn man had inmiddels ook corona. Geen reactie. 2 uur later app ik hem of hij al weet hoe laat hij komt en ik krijg als reactie dat hij nu ook een kriebel in zijn keel heeft en dat hij zich gaat isoleren. Let wel, mijn man heeft hem de dag ervoor 10 minuten gezien met een mondkapje op en met 1,5 meter afstand. Het begint mij een beetje een smoesje te worden inmiddels en dat zeg ik, nou dat vond meneer niet leuk dus ik krijg allemaal gezeik over me wat een gedoe het allemaal is steeds met ons huis. Hij meldt zich wel weer als hij beter is.

Fast forward naar gisteren, hij belde dat hij aan de slag ging *O* Later belt hij mijn man dat hij niet overal plinten kan doen omdat er nog spijkers in de muur zitten, die moeten wij eerst verwijderen. Ook belt hij later dat hij geen plinten in de gang heeft gedaan omdat het pvc nog moet werken. Wist niet dat dit kon :? Maar goed, wij opgetogen naar ons huis om alles te checken en inderdaad alles ligt, maar we zijn niet geheel tevreden. De plinten zijn niet afgekit, het luik naar de kruipruimte is gewoon open. Allemaal dingen waar we voor betaald hebben. Volgens mij zijn we echt niet de meest moeilijke, maar dit is toch gewoon niet netjes afgewerkt? -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:31:26 #139
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205359488
Die plinten lijken nergens op. Niet eens de moeite gedaan om verstek te zagen in de hoeken. Die foto met dat gekruld pvc lijkt mij ook niet de bedoeling. Die enorm kronkelige snijlijn bij de overgang van PVC naar tapijt is weliswaar prutswerk. Maar je ontkomt daar toch niet om er een lijstje of drempel overheen te zetten. Dus uiteindelijk zie je dat niet (lijkt mij).
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:46:42 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205359584
Gaat nergens over!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:47:04 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205359587
Jullie badkamer tho _O_
Resistance is futile.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:49:18 #142
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205359595
Badkamer is tof inderdaad!!
  zaterdag 16 juli 2022 @ 14:50:28 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205359602
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:46 schreef Seven. het volgende:
Gaat nergens over!

SPOILER
Bijzondere deurmat! :D
pi_205359733
Ik kom in onze offertes alleen maar tegen dat binnenhoeken van plinten niet in verstek worden gezaagd maar gewoon koud op elkaar worden gemonteerd, maar dan nog kan het echt wel netter dan wat er bij jullie is gedaan. En als je hebt betaald voor afkitten dan komt hij maar terug om het af te maken.
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 15:19:47 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205359789
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:31 schreef bleiblei het volgende:
Die plinten lijken nergens op. Niet eens de moeite gedaan om verstek te zagen in de hoeken. Die foto met dat gekruld pvc lijkt mij ook niet de bedoeling. Die enorm kronkelige snijlijn bij de overgang van PVC naar tapijt is weliswaar prutswerk. Maar je ontkomt daar toch niet om er een lijstje of drempel overheen te zetten. Dus uiteindelijk zie je dat niet (lijkt mij).
Die laatste is inderdaad niet het ergste, daar komt ook nog een deur overheen naar de meterkast dus dat valt niet op. Maar de rest is toch 3x niks hè? :X

quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:46 schreef Seven. het volgende:
Gaat nergens over!

SPOILER
Kijk, dit is een goed voorbeeld van hoe het moet _O_ De laminaatlegger heeft het ook netjes gedaan dus het kán ook gewoon :Y

De pvclegger had me nog een tikkie gestuurd wegens extra werk, dat ga ik sowieso niet betalen tot het allemaal netjes gedaan is.

Hij heeft me trouwens zojuist gebeld om het een en ander toe te lichten. Volgens hem is er nooit gezegd dat dingen afgekit moesten worden dus dat gaat hij alsnog doen. Ook van het luik wist hij niks.

Of het nou bij de winkel ligt of zijn tussenpersoon weet ik niet maar ik ben er niet blij mee.
pi_205359826
De tegels komen op de foto met je kind wel echt heel mooi in beeld, ze zijn in het echt vast prachtig O+
pi_205359842
De badkamer is prachtig!

De pvc jongen had er inderdaad geen zin meer in. Ik weet alleen niet wat er is afgesproken over het afkitten van de plinten (heb het niet over hoe lelijk ze er nu opzitten hoor, dat kan echt wel beter). Maar bij ons viel het kitten altijd onder het schilderwerk.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 15:31:08 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205359865
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:27 schreef yinu het volgende:
De badkamer is prachtig!

De pvc jongen had er inderdaad geen zin meer in. Ik weet alleen niet wat er is afgesproken over het afkitten van de plinten (heb het niet over hoe lelijk ze er nu opzitten hoor, dat kan echt wel beter). Maar bij ons viel het kitten altijd onder het schilderwerk.
En dat hebben de schilders ook liever, want dan wordt er tenminste kit gebruikt die overschilderbaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 15:33:08 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205359885
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom in onze offertes alleen maar tegen dat binnenhoeken van plinten niet in verstek worden gezaagd maar gewoon koud op elkaar worden gemonteerd, maar dan nog kan het echt wel netter dan wat er bij jullie is gedaan. En als je hebt betaald voor afkitten dan komt hij maar terug om het af te maken.
Ik zal nog eens nakijken hoe het er bij ons instaat. De laminaatlegger (ingehuurd door dezelfde winkel) heeft wel alles netjes in verstek gezaagd dus het lijkt mij dat het voor pvc dan ook geldt. Maar goed aannames zijn weinig waard natuurlijk :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De tegels komen op de foto met je kind wel echt heel mooi in beeld, ze zijn in het echt vast prachtig O+
Ja hè? Het ziet er echt zo mooi uit O+ En dan is het nog niet eens af met de messing kranen etc, maar nu al prachtig!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:27 schreef yinu het volgende:
De badkamer is prachtig!

We hebben betaald voor het afkitten :Y boven met het laminaat is dat ook netjes gebeurd.

Volgens de pvc-legger had hij heel onduidelijke instructies, dat ga ik ook terugkoppelen naar de winkel.

Maar nu eerst maar eens voor mijn Corona gezin zorgen. Man en kind zijn nog steeds niet lekker en mijn moeder had nu ook een positieve test :X
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:00:08 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205360050
Beterschap!
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')