abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 22:53:16 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_205053587
Hoe goed heb jij het met je buren?

Af en toe een BBQ bij elkaar of knallende ruzie?
(Neem je rechterburen als graadmeter voor de poll. Kan dit niet. Dan je linkerbuur. Ook geen linkerbuur? Dan neem je overbuur, daarna bovenbuur. Geen buren? Stem dan niet :P
POLL

Natuurlijk heb je meerdere buren. Rechterburen ,linkerburen overburen ondergebuur boven buren..
.
Ts begint
Linkerbuur: nog nooit tegen gepraat, geen ergenissen

Rechterbuur: in het verleden vaak ergernissen gehad. Laatste jaren kalm.

Overbuur: goede overeenkomst. Af en toe op bezoek bij elkaar.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205053593
Soms even begrieten, wil verder niks mee te maken hebben.
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 22:58:44 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_205053646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef Sfancta het volgende:
Soms even begrieten, wil verder niks mee te maken hebben.
Kut android toetsenbord :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 14 juni 2022 @ 23:04:01 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205053711
Ik laat ze met rust.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205054332
Als ze tegen mij praten maak ik wel even een praatje en tegen anderen zeg ik wel eens hoi maar veel meer niet.

Tijdens het hoogtepunt van de corona verveelde iedereen zich zo stierlijk en hebben we een paar keer met wat buren gezopen bij mij
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205054340
Ze houden regelmatig een bbq. Dus ik houd ze te vriend. :Y)
  woensdag 15 juni 2022 @ 00:52:12 #7
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_205054363
Links:
Afgezien van dat ze rookt en het bij ons naar binnen waait, geen issues en af en toe een praatje
Rechts: die heb ik 1 keer gezien een jaar geleden toen ze d'r sleutels in de deur had laten zitten, en ik ff aanklopte. Verder is die er letterlijk nooit, weet niet eens of die nog leeft en de huur gewoon automatisch gaat.
Boven: af en toe stofzuigen ivm hond, verder nooit last van
Onder: naar mijn mening vaak te luid en te lang, met zo'n luide marktlui lach, helemaal nu het raam opengaat ivm warmte de hele dag door.

Maar; in vergelijking met al hun voorgangers :( die verschrikkelijk waren op verschillende manieren :r is het behoorlijk prima :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 15 juni 2022 @ 07:44:23 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205054717
Naast me: prima hoor, pakjes over en weer bij elkaar laten bezorgen, heeft al eens de politie gebeld toen ze dacht dat er iets mis met me was (ik was gewoon op vakantie maar dat wist ze niet), als ik haar tegenkom praten we even.
Onder me: groet ik altijd vriendelijk maar ze klaagt en roddelt over iedereen in de flat en zal dus over mij ook wel klagen en roddelen tegen anderen. Verder weinig last van behalve dat ze af en toe ineens keihard psychotisch begint te lachen? Beetje eng dat.
Boven me: prima, geen last van, groet ik als ik hem zie, bekijk ik wel met iets andere ogen sinds hij bij de laatste verkiezingen een Forum voor Democratie poster aan zijn raam gehangen had.
  Tettenkoning woensdag 15 juni 2022 @ 09:17:24 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205055235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kut android toetsenbord :')
Daarom Apple :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205055291
Af en toe vriendelijk praatje mee met de buren van de ene kant, de andere maak ik helemaal compleet af in zijn eigen huis met een potje poolen en soms gaan we barbecuen zodat ie niet altijd aan het verliezen is.
pi_205055299
Vriendelijk goedendag en een klein praatje. Maar das eigenlijk wel met de hele straat hier.
pi_205055335
Ik woon in een appartementencomplex van in totaal 20 appartementen. Met mijn vorige directe buurvrouw was het haat en nijd. Vervelend kutwijf dat altijd wat te zeiken had. Met mijn huidige buurvrouw heb ik veel beter contact. Ook best goed contact met onderburen en enkele andere buren in het complex, al kom ik er niet op de koffie ofzo. Sommige buren ken ik niet eens of zie ik nooit. De bovenburen zijn lawaaimakende en schreeuwende tokkies, die hoef ik niet te kennen.
  woensdag 15 juni 2022 @ 09:38:07 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205055364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 00:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Afgezien van dat ze rookt en het bij ons naar binnen waait, geen issues en af en toe een praatje
In een recent topic haalde ik ook zoiets aan. Maar toen werd ik afgebrand dat dat natuurkundig onmogelijk was dat het zich zo ver verspreid. En toch gebeurd het.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_205055526
Vorig jaar verhuisd naar waar we nu wonen. Linkerbuurman van mijn leeftijd (rond de 35 of zo), rookt ook af en toe wat wiet, toch hebben we nul contact.

Rechterkant buurman en -vrouw, gepensioneerd stel met thuiswonende zoon van 50 of zo. In het afgelopen jaar misschien twee á drie keer bij elkaar op de koffie geweest.

Meer behoefte aan contact heb ik ook niet eigenlijk, dus ik vind het wel best zo. Ik leef daar niet voor mijn buren. We hebben verder ook geen ruzies of last van elkaar. Het gepensioneerde heeft wel ietwat last van mij, aangezien ik hobbymatig wat aankloot met stevige muziek, maar ze willen mijn hobby ook niet in de weg staan, dus dat vind ik dan weer alleraardigst van ze. :)
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2022 @ 10:02:59 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205055541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 23:04 schreef Id_do_her het volgende:
Ik laat ze met rust.
Ik haat ze in rust.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:00:31 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205056766
Mijn rechterburen als ik voor mn huis sta of als ik binnen voor mijn deur sta? nogal een verschil namelijk
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205071515
vorig huis: de hele straat kende elkaar zowat, dus altijd vriendelijk en babbeltje maken.

nieuwe huis: boven onder ken ik niet,links wel eens even gesproken maar gaat lastig ivm slecht nederlands spreken (dus vooral hoi en doei)
en rechts is ook erg op zichzelf, maar ook gewoon vriendelijke hoi doei
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_205071628
Ik duw kerstkaarten in de brievenbus van de linker en de overbuur. We groeten vriendelijk wanneer we buiten zijn. En dat is alles.
pi_205072037
links geen probleem, ik spreek ze niet.
rechts die ouwe klul is dement aan het worden en heeft besloten dat ie me niet mag. ik doe nooit wat verkeerd.
stond een keer ineens tegen me te schreeuwen omdat ik hallo zei.

maar goed, whatever... verder geen last van.
  Tettenkoning vrijdag 17 juni 2022 @ 09:29:49 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205072106
Heb een Poolse buurvrouw. Ze groet altijd vriendelijk en lijkt ook erg aardig, maar een echt gesprek voeren zit er niet in door haar gebrekkige Nederlands spreek zelf wel wat andere talen, maar geen Pools :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  roze vrijdag 17 juni 2022 @ 09:30:24 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205072112
Kan met ze praten en leen van de buurman ook wel eens tuingereedschap maar verder niks.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 10:26:48 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205072639
Goed wel. Toevallig een bbq met ze vanavond :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205072699
Ik spreek ze niet. Vind het wel prima zo. Hiervoor had ik een buurman die iedere keer dat ik het balkon op kwam een praatje wou maken }:|
Ging ik soms eerst spieken of hij in de tuin was voordat ik het balkon op ging :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205073132
Groeten en praten met mijn buurvrouw1 (kortpittig 60+,maar wel aardig, we zijn jaaaaren buren, maar hebben weinig met elkaar te maken)

Gisteren mijn buurvrouw2 over de vloer gehad, want ze was haar huissleutel vergeten, dan kan ze via t balkon bij haar naar binnen.
Ze heeft ook mijn telefoonnummer voor als ik de muziek te hard heb staan. (maar dan hoor ik m'n telefoon niet, dus heeft geen zin :') )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205073562
Linkerburen prima leuke mensen. Rechterburen, die wonen best ver van ons af, geen idee wie dat zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')