Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna verlaging van de snelheid om brandstof te besparen vanwege de benzineprijzen
Zit ik dan met mijn overbodige 6e versnellingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.
ze moeten gewoon iets beter hun best doen om hun personeel te behouden, niet in aftandse busjes met gaten(!) laten rondrijdenquote:
bijna fietsweg danquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.
Heel de snelweg bezaaid met wielrenners een e-bike boomersquote:
een snelfietsstraatquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de snelweg bezaaid met wielrenners een e-bike boomers
dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alleen slechte ervaringen met dhl geloof ik
Uch… de DHL zijn hier ook echt rukkers. Al heel vaak gehad dat ze het pakket gewoon voor de deur of in de container pleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alleen slechte ervaringen met dhl geloof ik
Eerst zijn stiefmoeder doodgestoken en nu dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-wegens-verkrachting
Vergeet ik dit nou alsnog te posten.
Moeder toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst zijn stiefmoeder doodgestoken en nu dit.
Willeke van A. was zijn moeder inderdaadquote:
Nee zijn moeder was al vroeg overleden, dit was zijn zuipende stiefmoeder.quote:
Je kunt altijd zeggen dat je inkomen uit verhuur op gaat aan sushi en schoenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel recht op de energietoeslag![]()
Alleenstaande of alleenstaande ouder tussen 21 jaar en AOW-leeftijd ¤ 1.455 of lager
en verdien 1378
al staat er bij inkomen uit verhuur
Je huuropbrengsten zijn toch ook gewoon inkomen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Alleenstaande of alleenstaande ouder tussen 21 jaar en AOW-leeftijd ¤ 1.455 of lager
en verdien 1378
ja maar formulier staat niks over huur. heb et wel ingevuld.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je huuropbrengsten zijn toch ook gewoon inkomen?
Ja zo kan ik mezelf ook 1350 uitkeren en zeggen dat de rest van m'n zaak is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en verdien 1378
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kan ik mezelf ook 1350 uitkeren en zeggen dat de rest van m'n zaak is.
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar formulier staat niks over huur. heb et wel ingevuld.
Ik mocht die moord nooit zien vroeger. Kreeg ik iemand z'n handen voor m'n ogen. Net zoals bij de films van Indiana Jones.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zijn moeder was al vroeg overleden, dit was zijn zuipende stiefmoeder.
Tenminste zo herinner ik me de film![]()
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel afquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga deze maand weer naar mijn normale salaris
de wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel af
Waarom heb je een verdubbelaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.
Haha watquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegd
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 wekenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.
Daar trappen ze bij mij niet in hoorquote:
O dat bedoelde ik niet eensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja beetje kromme zin die laatste.
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegd
Heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 weken
Schooljuffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.
nee ze wilde dat ik de datum van de vakantie zou veranderen en dat deed ik niet dus toen zei ze dat ze wilde dat ik ontslag zou nemen op dat moment en dat als ik dat niet zou doen zij mijn contract wat 2 weken daarna verliep sowieso niet zou verlengen dus in de the end had ik die uitkering ook gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.
Maar een maand was omdat ik het gevraagd had. De rest was de eindejaarsbonus van vorig jaar en het vakantiegeld.quote:
Ja maar alsnog bijzonder dat je een zomaar een maand het dubbele krijgtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar een maand was omdat ik het gevraagd had. De rest was de eindejaarsbonus van vorig jaar en het vakantiegeld.
quote:Volle maan (Supermaan)
14 juni 2022
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ja echt volgens de regels was het niet nee ;P maargoed betaal het nu allemaal terug aan belasting dus
daarom voel ik mij ern iet heel schuldig over![]()
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar alsnog bijzonder dat je een zomaar een maand het dubbele krijgt
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze wilde dat ik de datum van de vakantie zou veranderen en dat deed ik niet dus toen zei ze dat ze wilde dat ik ontslag zou nemen op dat moment en dat als ik dat niet zou doen zij mijn contract wat 2 weken daarna verliep sowieso niet zou verlengen dus in de the end had ik die uitkering ook gehad
Denk dat mijn baas zou lachen van 'hahahaha. nee.'quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.
Wel zuur dat je nu terug moet naar brood van de Lidl en voorverpakte hamburgers.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.
Ja net had je het over de ww. Als ik naar thailand was gegaan en er was geen corona had ik die ww niet gehad toch. Was ik terug gekomen en gaan werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.
verdien je dat totaal of alleen inkomst uit verhuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en verdien 1378
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.
1387 is mijn loon van werkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
verdien je dat totaal of alleen inkomst uit verhuur?
mja kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halen
Ja dat heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halen
ik heb de verwarming niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal je roept zelf ook steeds dat je ook lage energiekosten hebt door je dekentje. Waarom moet je die toeslag dan hebben?
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zuur dat je nu terug moet naar brood van de Lidl en voorverpakte hamburgers.
alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?quote:
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
Hadden ze vermogen niet zo zwaar moeten belasten. Ze moeten inkomsten uit huur belasten, zo demotiveer je mensen om er aan te beginnen en spaargeld niet belasten alsof er automatisch rendement over wordt verdiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.
Mijn verwarming staat sinds maart niet aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
ja van mijn vader tochquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.
die had je tot voorkort nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.
nee het zou idd een maas in de wet zijn als ik er doorheen komquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?
Aangezien ze inkomsten uit verhuur heeft niet nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangezien de inkomsten uit verhuur heeft niet nee.
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die had je tot voorkort niet
maar goed je zegt kan maar doe je niet. waarom heb jij dan wel recht op die toeslag terwijl je er wel wat aan doen om ook minder kosten te hebben?
Heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzo
Als ze hun info goed hebben niet neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.
Maar waarom vraag je het dan aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzo
Maar je maakt amper kosten roep je zelf de hele tijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of het lukt. voor mij zijn die energiekosten ook gestegen net zoals voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |