Ja, daarom eet ik die van Bram lekker thuis, met een echte vorkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat het zo'n gegraaf is.
awwwwquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Delft. Wisten jullie dat daar zo'n 35 jaar geleden een baby kwiwi uit het ziekenhuis is gerold?
Vlaaiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Delft. Wisten jullie dat daar zo'n 35 jaar geleden een baby kwiwi uit het ziekenhuis is gerold?
ja echt super vaakquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens het idee dat je iets van stront in je gezicht hebt omdat iedereen naar je kijkt?
Altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens het idee dat je iets van stront in je gezicht hebt omdat iedereen naar je kijkt?
Nee, dat wist ik niet. Waarom had je Delft uitgekozen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Friet moet je gewoon met appelmoes eten, of met pindasausquote:
Koopje voor 2u zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit erover te denken om vrijdag Helsinki - Turku met de trein te gaan doen. Twee uur, nog geen 25 euro 1e klas.
soms denk ik dat ik het mij verbeeld zo vaak dat mensen mij aankijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Fijn. Want vandaag heb ik ook weer zo'n dag.
Ja, dat je rondloopt met een meeuwenflats.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Dat valt ook wel mee hoorquote:
Wat? Zo de straat op??quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit erover te denken om vrijdag Helsinki - Turku met de trein te gaan doen. Twee uur, nog geen 25 euro 1e klas.
Pindasaus en mayoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Friet moet je gewoon met appelmoes eten, of met pindasaus
Dacht dat ik dan een mooi glad Delftsblauw schilletje kreeg, naar nee.. was gewoon harig bruin nondejuquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Waarom had je Delft uitgekozen?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
filmpje lukt niet maar hier zie je hemquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat je rondloopt met een meeuwenflats.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat ik dan een mooi glad Delftsblauw schilletje kreeg, naar nee.. was gewoon harig bruin nondeju
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat je rondloopt met een meeuwenflats.
Dat luchtpoepje?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
filmpje lukt niet maar hier zie je hem
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |