SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nee, verwacht ik niet neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
wij samen ook niet denk ik
Voor dat geld kun je ook een vrijstaand huis met grote tuin en oprijlaan kopen op een leukere plekquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)48767-boompjes-53-t/
*kijkt op rekening*
**
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een vrijstaand huis met grote tuin en oprijlaan kopen op een leukere plek
oog voor fasion jij ook hequote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat was ook het eerste wat mij opviel inderdaad....
billen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die billen eronder, bah wie kijkt daar nou naar. r
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoeld in thailand?![]()
Antennes rij je langs ja. Bij het bezoekerscentrum staat een raket buiten. En binnen wat neergestorte proefjoekels. Best leuk hoor. Maar 30 km uit de bewoonde wereld ookquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:32 schreef Recce het volgende: [..]
Wat was er te zien daar? Grote antennes? Of ook raketten? Volgens mij zijn ze van plan er in de toekomst ook satellieten te lanceren.
Die moffen blijven het ook maar proberen hé met hun vliegtuigen boven Rotterdam?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Rotterdam - Wat er vanavond precies gefilmd wordt, weten we niet. Maar het zou best weleens behoorlijk spectaculair kunnen zijn. Tussen 20.00 en 23.00 uur is er toestemming gegeven voor filmopnames in de lucht rond de Euromast en bij de Waalhaven en de Eemhaven. Er vliegt een filmhelikopter door Rotterdam van Heli Holland en het gaat om een grote internationale filmproductie.
https://www.dehavenloods.(...)C8krU4-VXrFDp48aMp1k
Oeh spannend
Denk dat ze Balzilla gaan filmenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Rotterdam - Wat er vanavond precies gefilmd wordt, weten we niet. Maar het zou best weleens behoorlijk spectaculair kunnen zijn. Tussen 20.00 en 23.00 uur is er toestemming gegeven voor filmopnames in de lucht rond de Euromast en bij de Waalhaven en de Eemhaven. Er vliegt een filmhelikopter door Rotterdam van Heli Holland en het gaat om een grote internationale filmproductie.
Oeh spannend
Ja dat was al iets voor de 39-45e keer..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Die moffen blijven het ook maar proberen hé met hun vliegtuigen boven Rotterdam?
Vorige week nog 1 neergestort.
Hij is zelf oude troepquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:15 schreef Karzai het volgende:
Moest wel lachen om louis die de kuip ouwe troep noemt
Hij heeft toch wel een punt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:15 schreef Karzai het volgende:
Moest wel lachen om louis die de kuip ouwe troep noemt
Dat wordt weer flashen op het balkon.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Oeh spannend
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
wel trek in sushi. jullie zijn echt hatelijk
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
wel trek in sushi. jullie zijn echt hatelijk
Het is etenstijdquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan eindelijk zien dat Eddy echt een mannetje is.
Had ze Zoë Charlotte bij zich?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:35 schreef Karzai het volgende:
Was een topdag vandaag veel verkocht, volgens mij kwam dimmy ook even kijken
Hebt ie een stijve piel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan eindelijk zien dat Eddy echt een mannetje is.
Gevijlde nageltjes, Aston: klinkt wrl als Dimmyquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, ze had wel gevijlde nageltjes
Nee nee, tot volgende week vrijdag in Boedapestquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Alweer terug van vakantie @:Budapestenaar?
Ah niet dusquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Alweer terug van vakantie @:Budapestenaar?
Ah de rest was een aanloopjequote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, tot volgende week vrijdag in Boedapest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |