Akkoord met de klacht. Jammer dat de vorige voorzitter niet werd herkozen maar dat was natuurlijk het spel tussen D66 en VVD. Ik vond het ook jammer toen Gerdi stopte. Ook komt zij niet zo over, toch heeft zij verstand van staatsinrichting wat destijds in de politieke formatie goed van pas kwam.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:22 schreef Bocaj het volgende:
Echt tenenkrommend hoe zij debatten leidt... (Ze is nog biased ook!)
[ afbeelding ]
Klacht: Vera Bergkamp is rete slecht...
Dank u wel!
Arib was inderdaad vele malen beter...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:32 schreef stokj het volgende:
Jammer dat de vorige voorzitter niet werd herkozen maar dat was natuurlijk het spel tussen D66 en VVD.
En toch komt daar alles vandaan waar wij in het land mee te maken krijgen...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Het interesseert me geen ruk meer wat er in Den Haag besloten wordt. Het zijn allemaal debielen.
Met een beetje zoeken kan ik genoeg wappie berichten van jou vinden over Aribquote:
Het zal!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken kan ik genoeg wappie berichten van jou vinden over Arib
Bergkamp spreekt itt Arib wel zuiver Nederlands.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:55 schreef Erasmus het volgende:
Ik mis Khadija Arib ten zeerste. Kamervoorzitter die autoriteit uitstraalde, in plaats van Bergkamp’s gehakketak.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Bergkamp spreekt itt Arib wel zuiver Nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |