abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205048893
Ik ken zeer weinig koppels waar hij zwart is en zij blank maar heb wel een aantal zwarte vrienden die redelijk vaak seks hebben met blanke vrouwen en ken heel wat vrouwen die seks hebben gehad met zwarte mannen. En in 90% van die gevallen wordt dan het cliché bevestigd dat dat iets dikkere vrouwen zijn. Hoe komt dat nou dat dikke vrouwen en zwarte mannen zo een vaak voorkomende seksuele match lijken te zijn? En nee ik wil hier niets racistisch mee op gang wekken.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 16:06:58 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205048941
Ik ben blank maar vind de iets dikkere vrouw wel sexy. Zo rond en zacht en glad. Beter dan een magere vrouw.
Het moet niet te gek worden natuurlijk en het zandloper-model moet er nog wel inzitten .
The End Times are wild
  dinsdag 14 juni 2022 @ 16:09:31 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205048954
Dikke akka, veel grip he!
pi_205048996
Aldus Chris Rock over vrouwen die veel te dik zijn: there’s some good pussy under there!

Tsja, prima toch? Als jij van mooie slanke vrouwen houdt, en gelijk heb je, dan is er niets fijner dan dat er ook mannen zijn die voor de fat fucks gaan. Hoe meer, hoe beter. Jij wil ze toch niet en minder concurrentie ten aanzien van de vrouwen waar jij op valt, toch?
pi_205049488
@Dries4Ever zou mij hier gementioned hebben maar ik zie niks, bugje?
pindazakje
pi_205049550
Langer gereedschap om voorbij die dikke kont te kunnen stoten.

FOK!ers zouden ook goed passen bij dikke meisjes als ze geen FOK!ers waren geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205049555
Cultuur en smaak. In Afrika ben je mooi als je dik bent. Want dik staat voor goed gevoed en dus rijk.
pi_205049558
Dit is echt onzin, waarschijnlijk toevallig in jouw omgeving zo.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205049821
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
Aldus Chris Rock over vrouwen die veel te dik zijn: there’s some good pussy under there!

Tsja, prima toch? Als jij van mooie slanke vrouwen houdt, en gelijk heb je, dan is er niets fijner dan dat er ook mannen zijn die voor de fat fucks gaan. Hoe meer, hoe beter. Jij wil ze toch niet en minder concurrentie ten aanzien van de vrouwen waar jij op valt, toch?
Ik heb niets tegen dikkere vrouwen hoor. Ik noem ze ook geen "fat fucks"... Niets beter dan een dikke kont die goed klotst en een goed paar koeientieten ter entertainment. Ik vroeg me gewoon af waarom het altijd de dikke meisjes zijn die met zwarte mannen neuken.
pi_205050065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
@:Dries4ever zou mij hier gementioned hebben maar ik zie niks, bugje?
Ik vroeg me af of dikke vrouwen een grotere piemel gemakkelijker kunnen verwerken dan dunne vrouwen, maar blijkbaar mag je dat niet vragen.

ik mentionde jou omdat jij daar ervaring mee had dacht ik
pi_205050208
Van nature vallen mannen op iets gezettere vrouwen dan de sociale norm voorschrijft. In het westen worden we geïndoctrineerd met het 'ideale lichaam' van een vrouw dat de vorm van een soort barbypop heeft. Mensen met een Surinaamse of Antilliaanse achtergrond worden minder doodgegooid met dit soort ideaalbeelden en hebben daar dus geen last van.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 19:38:23 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_205050359
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:00 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Ik vroeg me af of dikke vrouwen een grotere piemel gemakkelijker kunnen verwerken dan dunne vrouwen, maar blijkbaar mag je dat niet vragen.

ik mentionde jou omdat jij daar ervaring mee had dacht ik
Geen ervaring met fatties, wel met chubby meiden en die kunnen wel stevigere slagen verwerken. Dunnere meiden zijn toch wat fragieler wat dat betreft en hebben eerder pijn.
pindazakje
pi_205050723
Heeft volgens mij niet zozeer met "zwarte mannen vallen op dikke vrouwen" of omgekeerd te maken. Je zegt het zelf ook. Je kent heel weinig gemengde koppels maar weet wel dat ze seks met elkaar hebben gehad, vermoedelijk zonder relatie. Het zijn twee ingesteldheden. Ten eerste zijn veel mensen wel seksueel tot een ander ras aangetrokken maar echt een relatie aangaan is blijkbaar wel moeilijker doordat er veel sociale druk bij komt kijken. Ten tweede worden iets dikkere vrouwen door veel mannen afgeschilderd als goed om een te neuken maar geen relatiemateriaal. Dus voeg die twee factoren samen en dan is het logisch dat daar veel casual seks uit voorkomt.
pi_205054864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 18:30 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen dikkere vrouwen hoor. Ik noem ze ook geen "fat fucks"... Niets beter dan een dikke kont die goed klotst en een goed paar koeientieten ter entertainment. Ik vroeg me gewoon af waarom het altijd de dikke meisjes zijn die met zwarte mannen neuken.
O, je bent jaloers? Maar zo moeilijk is het niet om een dikkere vrouw te neuken hoor. Die zijn vaak blij met alle aandacht die ze krijgen.
  woensdag 15 juni 2022 @ 08:33:34 #15
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_205054986
pi_205055160
Het is een beetje lastig om als witte man iets te zeggen over alle zwarte mannen en dikke vrouwen.
Aar is het niet zo dat rond en vooral dikke billen meer binnen het schoonheids ideaal valt dan bij witte mensen.

Daarbij is het van veel vrouwen een fantasie om het eens met een zwarte man te doen.

Nou 1 en 1 is 2. De rondere vrouwen zijn in het voordeel en zo hebben die vaker een zwarte man gedaan.
Lekker voor ze toch?
  woensdag 15 juni 2022 @ 11:23:22 #17
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205056087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:11 schreef anoniemV het volgende:
Heeft volgens mij niet zozeer met "zwarte mannen vallen op dikke vrouwen" of omgekeerd te maken. Je zegt het zelf ook. Je kent heel weinig gemengde koppels maar weet wel dat ze seks met elkaar hebben gehad, vermoedelijk zonder relatie. Het zijn twee ingesteldheden. Ten eerste zijn veel mensen wel seksueel tot een ander ras aangetrokken maar echt een relatie aangaan is blijkbaar wel moeilijker doordat er veel sociale druk bij komt kijken. Ten tweede worden iets dikkere vrouwen door veel mannen afgeschilderd als goed om een te neuken maar geen relatiemateriaal. Dus voeg die twee factoren samen en dan is het logisch dat daar veel casual seks uit voorkomt.
Ik ken maar weinig blanke mannen die vallen op zwarte vrouwen, zowel seksueel als relatiemateriaal.
Andersom komt het inderdaad vaker voor, en alle zwarte mannen die ik ken zijn gek op blonde vrouwen.

Oost Aziatische en Zuid Aziatische mannen zijn het minst populair heb ik zo de indruk, ken werkelijk waar geen vrouw die daar op valt.

Edit: Oost Afrikaanse (de hoorn) mannen behoren ook niet echt tot de favorieten heb ik de indruk.
pi_205057527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik ken maar weinig blanke mannen die vallen op zwarte vrouwen, zowel seksueel als relatiemateriaal.
Andersom komt het inderdaad vaker voor, en alle zwarte mannen die ik ken zijn gek op blonde vrouwen.

Oost Aziatische en Zuid Aziatische mannen zijn het minst populair heb ik zo de indruk, ken werkelijk waar geen vrouw die daar op valt.

Edit: Oost Afrikaanse (de hoorn) mannen behoren ook niet echt tot de favorieten heb ik de indruk.
Tsja, statistisch is jouw bubbel natuurlijk geen afspiegeling van de werkelijkheid. Geld ook voor TS dus geen idee of het zo is. Mij boeit het niet, leuk toch als mensen elkaar leuk vinden?

Dit is wel een van de bekendste zwarte vrouwen uit de jaren 80 van de vorige eeuw die op blanke mannen viel en de blanke mannen op haar:
https://m.famousfix.com/topic/grace-jones/dating
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205059689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Ciclon het volgende:

Ken wel een paar van die koppels, vrouw vaak hoog opgeleid.

Ken nog meer koppels waarbij de vrouw uit Azië komt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_205067388
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:11 schreef anoniemV het volgende:
Nou ja houdt eigenlijk wel steek. Maar @anoniemV, begin je weer stiekem je discussie over hoe oneerlijk het is dat veel mannen dikke meisjes vaak enkel als neukmateriaal zien? :9
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:18:06 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205067401
Liever te veel dan te weinig.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:19:03 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205067410
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 08:33 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel afgevallen.
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:19:53 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205067417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 19:43 schreef blomke het volgende:

[..]
Ken wel een paar van die koppels, vrouw vaak hoog opgeleid.

Ken nog meer koppels waarbij de vrouw uit Azië komt.
Die ken ik ook. En blij dat de familie thuis is met die man.
pi_205068255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:06 schreef LXIV het volgende:
Ik ben blank maar vind de iets dikkere vrouw wel sexy. Zo rond en zacht en glad. Beter dan een magere vrouw.
Het moet niet te gek worden natuurlijk en het zandloper-model moet er nog wel inzitten .
Dit ja. Helemaal mee eens :)
pi_205068995
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:17 schreef jaha het volgende:
Van nature vallen mannen op iets gezettere vrouwen dan de sociale norm voorschrijft. In het westen worden we geïndoctrineerd met het 'ideale lichaam' van een vrouw dat de vorm van een soort barbypop heeft. Mensen met een Surinaamse of Antilliaanse achtergrond worden minder doodgegooid met dit soort ideaalbeelden en hebben daar dus geen last van.
Zit wel wat in. Ik neem inderdaad niet graag een dikkere chick mee naar het familiefeest om als toekomstige vrouw voor te stellen. Maar op zo een zatte avond neuk ik ze verdomme wel eens stevig dat de buren het horen klotsen en dr dikke reet er rood van ziet. Als er niet teveel mensen rond je zijn om je wat van aan te trekken gebeurt dat misschien wat vaker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')