Ik heb niets tegen dikkere vrouwen hoor. Ik noem ze ook geen "fat fucks"... Niets beter dan een dikke kont die goed klotst en een goed paar koeientieten ter entertainment. Ik vroeg me gewoon af waarom het altijd de dikke meisjes zijn die met zwarte mannen neuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
Aldus Chris Rock over vrouwen die veel te dik zijn: there’s some good pussy under there!
Tsja, prima toch? Als jij van mooie slanke vrouwen houdt, en gelijk heb je, dan is er niets fijner dan dat er ook mannen zijn die voor de fat fucks gaan. Hoe meer, hoe beter. Jij wil ze toch niet en minder concurrentie ten aanzien van de vrouwen waar jij op valt, toch?
Ik vroeg me af of dikke vrouwen een grotere piemel gemakkelijker kunnen verwerken dan dunne vrouwen, maar blijkbaar mag je dat niet vragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
@:Dries4ever zou mij hier gementioned hebben maar ik zie niks, bugje?
Geen ervaring met fatties, wel met chubby meiden en die kunnen wel stevigere slagen verwerken. Dunnere meiden zijn toch wat fragieler wat dat betreft en hebben eerder pijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dikke vrouwen een grotere piemel gemakkelijker kunnen verwerken dan dunne vrouwen, maar blijkbaar mag je dat niet vragen.
ik mentionde jou omdat jij daar ervaring mee had dacht ik
O, je bent jaloers? Maar zo moeilijk is het niet om een dikkere vrouw te neuken hoor. Die zijn vaak blij met alle aandacht die ze krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:30 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen dikkere vrouwen hoor. Ik noem ze ook geen "fat fucks"... Niets beter dan een dikke kont die goed klotst en een goed paar koeientieten ter entertainment. Ik vroeg me gewoon af waarom het altijd de dikke meisjes zijn die met zwarte mannen neuken.
Ik ken maar weinig blanke mannen die vallen op zwarte vrouwen, zowel seksueel als relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:11 schreef anoniemV het volgende:
Heeft volgens mij niet zozeer met "zwarte mannen vallen op dikke vrouwen" of omgekeerd te maken. Je zegt het zelf ook. Je kent heel weinig gemengde koppels maar weet wel dat ze seks met elkaar hebben gehad, vermoedelijk zonder relatie. Het zijn twee ingesteldheden. Ten eerste zijn veel mensen wel seksueel tot een ander ras aangetrokken maar echt een relatie aangaan is blijkbaar wel moeilijker doordat er veel sociale druk bij komt kijken. Ten tweede worden iets dikkere vrouwen door veel mannen afgeschilderd als goed om een te neuken maar geen relatiemateriaal. Dus voeg die twee factoren samen en dan is het logisch dat daar veel casual seks uit voorkomt.
Tsja, statistisch is jouw bubbel natuurlijk geen afspiegeling van de werkelijkheid. Geld ook voor TS dus geen idee of het zo is. Mij boeit het niet, leuk toch als mensen elkaar leuk vinden?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig blanke mannen die vallen op zwarte vrouwen, zowel seksueel als relatiemateriaal.
Andersom komt het inderdaad vaker voor, en alle zwarte mannen die ik ken zijn gek op blonde vrouwen.
Oost Aziatische en Zuid Aziatische mannen zijn het minst populair heb ik zo de indruk, ken werkelijk waar geen vrouw die daar op valt.
Edit: Oost Afrikaanse (de hoorn) mannen behoren ook niet echt tot de favorieten heb ik de indruk.
Ken wel een paar van die koppels, vrouw vaak hoog opgeleid.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Ciclon het volgende:
Ik ken maar weinig blanke mannen die vallen op zwarte vrouwen, zowel seksueel als relatiemateriaal.
Nou ja houdt eigenlijk wel steek. Maar @anoniemV, begin je weer stiekem je discussie over hoe oneerlijk het is dat veel mannen dikke meisjes vaak enkel als neukmateriaal zien?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:11 schreef anoniemV het volgende:
Heeft volgens mij niet zozeer met "zwarte mannen vallen op dikke vrouwen" of omgekeerd te maken. Je zegt het zelf ook. Je kent heel weinig gemengde koppels maar weet wel dat ze seks met elkaar hebben gehad, vermoedelijk zonder relatie. Het zijn twee ingesteldheden. Ten eerste zijn veel mensen wel seksueel tot een ander ras aangetrokken maar echt een relatie aangaan is blijkbaar wel moeilijker doordat er veel sociale druk bij komt kijken. Ten tweede worden iets dikkere vrouwen door veel mannen afgeschilderd als goed om een te neuken maar geen relatiemateriaal. Dus voeg die twee factoren samen en dan is het logisch dat daar veel casual seks uit voorkomt.
Die ken ik ook. En blij dat de familie thuis is met die man.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Ken wel een paar van die koppels, vrouw vaak hoog opgeleid.
Ken nog meer koppels waarbij de vrouw uit Azië komt.
Dit ja. Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:06 schreef LXIV het volgende:
Ik ben blank maar vind de iets dikkere vrouw wel sexy. Zo rond en zacht en glad. Beter dan een magere vrouw.
Het moet niet te gek worden natuurlijk en het zandloper-model moet er nog wel inzitten .
Zit wel wat in. Ik neem inderdaad niet graag een dikkere chick mee naar het familiefeest om als toekomstige vrouw voor te stellen. Maar op zo een zatte avond neuk ik ze verdomme wel eens stevig dat de buren het horen klotsen en dr dikke reet er rood van ziet. Als er niet teveel mensen rond je zijn om je wat van aan te trekken gebeurt dat misschien wat vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:17 schreef jaha het volgende:
Van nature vallen mannen op iets gezettere vrouwen dan de sociale norm voorschrijft. In het westen worden we geïndoctrineerd met het 'ideale lichaam' van een vrouw dat de vorm van een soort barbypop heeft. Mensen met een Surinaamse of Antilliaanse achtergrond worden minder doodgegooid met dit soort ideaalbeelden en hebben daar dus geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |