Nah, dat komt over het algemeen wel goed, kleine hoeveelheden kan ik altijd wel aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh , dat is wel fijn, want ik heb een vriendin die niet alles mag eten.
Die kan niet tegen bepaalde ingrediënten in marinades enz.
Big brain move dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel telefoon over laten gaan en ophangen. Tegen je baas zeggen dat ze niet opgenomen hebben
Beetje roze kleurstof erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha, mal voor ijsblokjes in de vorm van flamingo'smijn dag is goed
Niet gekocht trouwens.
ben je nu wel klaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu halfdood en overprikkeld door die cursus. Gewoon 2 uur overwerk..
Dat moet een volgende keer echt anders...
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nu halfdood en overprikkeld door die cursus. Gewoon 2 uur overwerk..
Dat moet een volgende keer echt anders...
Ja ben thuis. Ga even proberen een uur te slapenquote:
okequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ben thuis. Ga even proberen een uur te slapen
quote:
quote:
Babi pangang ---> chinees.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babi pangang ---> chinees.
De cirkel is weer rond.
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagenquote:
ik kies op vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagen
Salem is de hoofdstad van Oregon, niet Utahquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, koekjes, dansmariekes, ukkies, hoopjes gele mosterd, kwietwaffels, kunstknietjes, appelbollen, kikkersterfte, geheime garnalen, op vakantie in Utah, het alfabet der Salem heksen en te warme zaterdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |