Hou je anekdotisch bewijs maar gewoon ff voor je.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:52 schreef einzeinz het volgende:
Corona is zo erg niet hoor. Gewoon paar daagjes thuis zitten en het huis eens schoonmaken en daarna weer aan het werk
Ik zou zeggen, geniet er van!
Voor mij kwam het in elk geval zeer goed uit.
Dit inderdaad, het kan zo enorm verschillen per persoon hoeveel last je er van hebt. De ene voelt niets, maar ik had ook een collega die maanden de trap niet meer fatsoenlijk op kon.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou je anekdotisch bewijs maar gewoon ff voor je.
2 jaar na mijn besmetting denk ik daar toch anders over.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:52 schreef einzeinz het volgende:
Corona is zo erg niet hoor. Gewoon paar daagjes thuis zitten en het huis eens schoonmaken en daarna weer aan het werk
Mijn vader met een eigen bedrijf zit nu maanden thuis. Een klant liet hem komen voor een klus en zei niet dat hij corona had. Toen mn vader hem hoorde kuchen en snotteren zei hij tegen hem: 'toch geen corona he? haha' . Zijn antwoord was: 'nou hoop het niet hahahaha'.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:52 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen zal ie wel weer aan de slag zijn? Of kan hij deze week waarschijnlijk wel weer opstarten?quote:Op zondag 26 juni 2022 19:06 schreef EenAndereWeg het volgende:
[..]
Mijn vader met een eigen bedrijf zit nu maanden thuis. Een klant liet hem komen voor een klus en zei niet dat hij corona had. Toen mn vader hem hoorde kuchen en snotteren zei hij tegen hem: 'toch geen corona he? haha' . Zijn antwoord was: 'nou hoop het niet hahahaha'.![]()
3 dagen later mijn vader hoestend thuis en een week later kwam de benauwdheid en vermoeidheid. Nu zit hij thuis met hevige benauwdheid en extreme moeheid en zitten we in financiele problemen omdat de inkomsten zijn weg gevallen (eigen bedrijf zonder personeel).
Was het maar waar. Een weekje uitzieken en huis schoonmaken. Soms heb je dikke pech.
Nee hij heeft hevige kortademigheid en extreme moeheid. Als hij de trap oploopt is hij al gebroken en schiet zijn hartslag omhoog. Tevens stijgt zijn lichaamstemperatuur na iets teveel belasting.quote:Op zondag 26 juni 2022 23:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ondertussen zal ie wel weer aan de slag zijn? Of kan hij deze week waarschijnlijk wel weer opstarten?
5 dagen, duurde het hier. Dat brakke gevoel. Daarna nog een week moe.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:22 schreef The6thgate het volgende:
Kreeg dinsdag keelpijn, woensdagochtend een positieve test dus nu ook voor het eerst aan de beurt. En eerlijk? Ik vind het vies tegenvallen.
Gisteren in de loop van de dag werd het steeds meer een zware griep. 39.5 graden koorts, pijnlijke gewrichten, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, hoesten/slijm. Bij de vaccinatie vroeg ik me af of dat de veroorzaker was van oorsuizen, maar dat is nu ook beantwoord en best duidelijk aanwezig. Vooral na opstaan en een stukje lopen slap en draaierig en vandaag nog steeds zo beroerd.
Hier is het dus zoals een zware griep met wat extra symptomen. Hoop dat dit snel weer voorbij is.
Ik had de eerste dagen ook vooral koorts, misselijk gevoel en hoofdpijn.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:12 schreef roos94 het volgende:
Ik heb covid met hoge koorts buikpijn en misselijk spugen. Geen enkel hoesten of loopneus of keelproblemen. Atypisch? Het voelt als een echte buikgriep, maar toch positief getest.
Niet gevaccineerd, toch?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:12 schreef roos94 het volgende:
Ik heb covid met hoge koorts buikpijn en misselijk spugen. Geen enkel hoesten of loopneus of keelproblemen. Atypisch? Het voelt als een echte buikgriep, maar toch positief getest.
Ah, okay.quote:
quote:Op zondag 27 september 2020 12:55 schreef roos94 het volgende:
Je kunt mensen niet (passief) forceren tot een vaccinatie die ze in een paar maanden in elkaar hebben geflanst. Ik sla over
Dus enkel geen booster.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:05 schreef roos94 het volgende:
Nope. Ik hoef geen vaccin wat zo snel in elkaar is geflanst.
Heb 3 prikken gehad zie ik in mijn app. Rare reactie trouwens. Jarenoude reacties opgraven, zal bij jouw pohi ook vast wat tussenzitten waar je nu anders over denkt.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, okay.
[..]
[..]
Dus enkel geen booster.![]()
Beterschap in elk geval.![]()
Kon me (als mod van COR) zoiets herinneren, dat je dat gepost had. Dus keek ik het even na. Dat is alles.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb 3 prikken gehad zie ik in mijn app. Rare reactie trouwens. Jarenoude reacties opgraven, zal bij jouw pohi ook vast wat tussenzitten waar je nu anders over denkt.
Was een andere user volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2022 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Kon me (als mod van COR) zoiets herinneren, dat je dat gepost had. Dus keek ik het even na. Dat is alles.
Heel fijn dat je zo weinig klachten gehad hebt. Dat wil iedereen wel.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:
Bleek paar weken geleden covid te hebben na een test omdat een directe collega positief testte want anders had ik niet geweten dat ik covid had gehad want heb amper klachten gehad.
Wel in quarantaine geweest samen met mijn man die ook zonder klachten positief testte, lekker films gekeken en veel grog met rum en veel ijs preventief voor de keel gehad. Had verwacht wel iets meer ziek te zullen worden.
Beide niet gevaccineerd trouwens.
Dat weet ik helemaal niet meer precies. Het was toen wel prachtig weer dat weet ik nog wél.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Heel fijn dat je zo weinig klachten gehad hebt. Dat wil iedereen wel.
Maart toch? Testte je positief. Of vergis ik me?
Niet echt. Wel een paar keer een beetje m'n maag gevoeld, maar niet noemenswaardig. Had ook eigenlijk wel de hele tijd eetlust. Merkte wel dat het darmstelsel een verhoogde gas uitstoot hadquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef roos94 het volgende:
Meer mensen die ook zo'n buikkrampen en misselijkheid hadden? Ik lees er online zo weinig over, dan gaat het steeds over klachten na vaccineren
Ik denk dat ik gewoon buikgriep heb en toevallig ook corona zonder klachten oid. Zit de hele dag aan de dunne en spugen, maar geen keel of hoestproblemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:13 schreef roos94 het volgende:
Meer mensen die ook zo'n buikkrampen en misselijkheid hadden? Ik lees er online zo weinig over, dan gaat het steeds over klachten na vaccineren
Sinds zondag?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon buikgriep heb en toevallig ook corona zonder klachten oid. Zit de hele dag aan de dunne en spugen, maar geen keel of hoestproblemen.
Ja ik ben er ook echt helemaal klaar meequote:Op woensdag 6 juli 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Sinds zondag?
Dat vind ik best heftig, zoveel dagen buikgriep, dat je echt niets binnenhoudt.
Ja. Snap ik. Heb je al je huisarts gebeld? Ik heb ook nergens gehoord dat buikgriep nu perse heerst.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook echt helemaal klaar mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |