Nou de 100 rug heren dus.quote:
Godverdomme nu wel dusquote:Op maandag 20 juni 2022 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou de 100 rug heren dus.
Wel fijn dat de stream niet overschakelt op de TV-beelden, zoals de afgelopen dagen wel gebeurde.
Wel jammer ja, maar goed, kan gebeuren als je nooit echt in Nederland hebt gewoond.quote:
Tuurlijk, maar ik kan nooit echt snappen dat mensen niet minstens de taal van hun ouders lerenquote:Op maandag 20 juni 2022 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer ja, maar goed, kan gebeuren als je nooit echt in Nederland hebt gewoond.
Herhalen ze nu terwijl er live wat bezig is? Dat komt allemaal door inefficiente inzet. Maak dan gewoon een deel van je programma op de stream..quote:Op maandag 20 juni 2022 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Als je op TV niet live bent, doe dan in elk geval de online stream netjes live
Hou de stream lekker bij de studio weg, zodat je daar gewoon de non-stop stream vanuit het stadion hebt.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herhalen ze nu terwijl er live wat bezig is? Dat komt allemaal door inefficiente inzet. Maak dan gewoon een deel van je programma op de stream..
Dus ze (inclusief ik) hebben nu een 100 rug en 2 semi's gemist?quote:
100 rug waren wel allebei te zienquote:Op maandag 20 juni 2022 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ze (inclusief ik) hebben nu een 100 rug en 2 semi's gemist?
(Of dit is vertraagd?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |