Stuu-bleh-tie Koek.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Thomas Ceccon uitspreken als 'Kekkon' kan ook echt niet.
Hij was zeker de enige die deze week geen vakantie had genomenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook heel sterk het gevoel dat Krijn zelf gewoon niet zo veel met zwemmen heeft?
Niet alleen hij. Zo ongeveer de hele NOS. Je zendt een WK zwemmen uit, maar de helft laat je niet live zien omdat praten belangrijker is. Ik snap niet dat Kenkhuis dat accepteert. Die moet gewoon zeggen dat hij nergens over praat als er live zwemmen te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook heel sterk het gevoel dat Krijn zelf gewoon niet zo veel met zwemmen heeft?
Lag Steenbergen toevallig 6e na 50m?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:55 schreef Max23 het volgende:
Die commentator kijkt steeds verkeerd naar de posities of zo.
Net bij Kamminga viel het me al op en nu bij de estafette ook.
Na 100m lag NL duidelijk 3e, stond ook boven in beeld. Commentator zei 6e
Dat noemde hij al voor het aantikken toch? Denk dat hij naar de tussenstand na 50 meter zat te kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:55 schreef Max23 het volgende:
Die commentator kijkt steeds verkeerd naar de posities of zo.
Net bij Kamminga viel het me al op en nu bij de estafette ook.
Na 100m lag NL duidelijk 3e, stond ook boven in beeld. Commentator zei 6e
Dat had na de finish van de podiumklanten wel even gekund ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:58 schreef DeLuna het volgende:
Noemt ook totaal geen NL'se splittijden, vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |