Oh, in dat geval niets gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:47 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Laat even weten dan.
Want als je het over de stream van eurovisionsports hebt, die schakelt door naar de NOS.
58.28!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Fijn dat we ook even doorkrijgen hoe Kamminga het gedaan heeft
Ja, dat wil je dus gelijk na zijn aantik weten om zo nog enig idee te krijgen over hoe het gaat. Bij een normale niet-gemengde estafette is dat wat minder boeiend allemaal, maar hier...quote:
Het is toch ook gewoon heel lastig te volgen als je niet weet of een man of vrouw zwemt en je niet weet wat er nog volgt daarna? Ik had in ieder geval geen idee of Steenbergen tegen een msn of vrouw zwom bij de landen die dichtbij lagen, dan is het lastig inschatten of ze serieus meedoet voor een medaille.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het toch altijd genot dat zelfs jullie hier niks van snappen
Ja ik ben echt de enige hier die het wel kan volgen dus ik moet vast mijn mond houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon heel lastig te volgen als je niet weet of een man of vrouw zwemt en je niet weet wat er nog volgt daarna? Ik had in ieder geval geen idee tegen of Steenbergen tegen een msn of vrouw zwom bij de landen die dichtbij lagen, dan is het lastig inschatten of ze serieus meedoet voor een medaille.
Op de brommer?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Tomoru Honda pakte olympisch zilver vorig jaar? nooitvangehoord.jpg
Ik kan het ook wel vrij goed volgen. Startlijst erbij en landen kennen idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ben echt de enige hier die het wel kan volgen dus ik moet vast mijn mond houden.![]()
Je ziet toch waar er mannen beginnen? Je kent de landen een beetje (je weet dus welk land welke zwemmers heeft), je kan de startlijst opzoeken, etc etc. Er zijn ingewikkeldere sporten in de wereld dan dit.
Ja, ik heb dan weer geen zin om een sportwedstrijd te kijken die alleen te volgen is als ik continu de startlijst moet bekijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ben echt de enige hier die het wel kan volgen dus ik moet vast mijn mond houden.![]()
Je ziet toch waar er mannen beginnen? Je kent de landen een beetje (je weet dus welk land welke zwemmers heeft), je kan de startlijst opzoeken, etc etc. Er zijn ingewikkeldere sporten in de wereld dan dit.
Dan moet je wel mannen hebben die snel genoeg zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Is het tactisch niet het slimst om mannen in te zetten op de 2 traagste onderdelen? Daar kan je de meeste seconden verschil maken.
Ja voor een land als Nederland is dat geen optie natuurlijk, maar als je op elke afstand minstens 1 mannelijke en 1 vrouwelijke topper hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet je wel mannen hebben die snel genoeg zijn
Uiteindelijk lijkt het me een kwestie van acht mogelijke tijden nemen, je beste man en beste vrouw op elke slag, en dan voor de combinatie gaan die de snelste tijd oplevert. Als dat bijvoorbeeld door kwaliteitsgebrek deze opstelling oplevert...tja.
Zou 'ie bang zijn geweest voor een afstraffing op de 100? En ook zijn krachten willen sparen voor de 100 vlinder, waar Milak in deze vorm grote kans maakt?quote:
Zet een lijstje met 8 landen en dan een lijstje met FF/MM in beeld ofzo, want voor de kijker zonder startlijst is het zo inderdaad slecht te volgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon heel lastig te volgen als je niet weet of een man of vrouw zwemt en je niet weet wat er nog volgt daarna? Ik had in ieder geval geen idee of Steenbergen tegen een msn of vrouw zwom bij de landen die dichtbij lagen, dan is het lastig inschatten of ze serieus meedoet voor een medaille.
Marrit lijkt me prima in vorm voor de 100mquote:
Zelfs met startlijst is het lastig om echt goed te volgen, want je zit naar 32 namen te kijken..quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zet een lijstje met 8 landen en dan een lijstje met FF/MM in beeld ofzo, want voor de kijker zonder startlijst is het zo inderdaad slecht te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |