Technische sport.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Zoals je zwemmers na de finish ziet lijkt er altijd nog zó veel meer in die sport te zitten he. Beetje hijgen enzo.
Wat Milak doet is niet een beetje hijgen, die zwemt er niet nog zo een meer vandaagquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Zoals je zwemmers na de finish ziet lijkt er altijd nog zó veel meer in die sport te zitten he. Beetje hijgen enzo.
Nee ok, dit was een goede uitzonderingquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat Milak doet is niet een beetje hijgen, die zwemt er niet nog zo een meer vandaag
Wil, mag...geen idee wat voor regels de Chinese ploeg nu weer mee heeft gekregenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:11 schreef DeLuna het volgende:
Tang wil haar mondkapje niet afdoen voor de foto
Andere Chinese had hem wel afquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wil, mag...geen idee wat voor regels de Chinese ploeg nu weer mee heeft gekregen
Duurt uren, en daardoor verliest de sport zijn authentieke randje!quote:
Kut, ik wist dat ik niks moest zeggen als ik de podiumceremonie niet gekeken had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |