Wat vervelend voor je dat je zo snel alweer in de paniekstuip schiet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep, de kansloosheid slaat weer toe.
Iedereen in de paniekstuip. En snel!
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je zo snel alweer in de paniekstuip schiet.
Als je overal paniekzaaien in ziet zal dat wel ergens vandaan komen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.
Zijn zorgen zijn terecht, we hebben al eerder gezien dat de media de publieke opinie naar maatregelen heeft verschoven door telkens van een mug een olifant te maken. Paniekartikeltje hier, artikel met voorspelling en spannend grafiekje, zielig artikeltje daar. Ze scheppen een precedent en spelen een erg kwalijke rol.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.
Media veroorzaakt ziekenhuisopnamesquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zijn zorgen zijn terecht, we hebben al eerder gezien dat de media de publieke opinie naar maatregelen heeft verschoven door telkens van een mug een olifant te maken. Paniekartikeltje hier, artikel met voorspelling en spannend grafiekje, zielig artikeltje daar. Ze scheppen een precedent en spelen een erg kwalijke rol.
Het media offensief begint eerst, daarna komen usual suspects weer bovendrijven in talkshows en is het hek weer van de dam.
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Media veroorzaakt ziekenhuisopnames.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je overal paniekzaaien in ziet zal dat wel ergens vandaan komen ja.
Gossie, jut en jul weer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.
Media niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Media veroorzaakt ziekenhuisopnames.
Het enige achterlijke is dat er zoiets als een mediaoffensief zou zijn. Alsof media lockdowns willenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)
Maar het beïnvloedt wel het beleid en de publieke opinie.
Er zijn genoeg fouten gemaakt. Er mag wat mij betreft zeker een onderzoek komen naar hoe zaken zijn gegaan en hoe dat anders had gemoeten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)
Maar het beïnvloedt wel het beleid en de publieke opinie.
quote:
quote:Voor de rest is het weer een stel dominostenen voor iets wat @:DeVerzamelaar omschrijft.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Eightyone het volgende:
Hoe streng wordt er in Duitsland momenteel nog met de mondkapjes-plicht omgegaan?
*vakantie geboekt*
(Voor de zekerheid heb ik wel een doosje met de correcte chirurgische maskers besteld.)
Of in de trein of in de bus, of bij iemand thuis of in de supermarkt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu toch eindelijk ook een keer corona opgelopen. Waarschijnljk op Best Kept Secret vorig weekend.
Categorie snotneus, keelpijn etc? Of toch echt koorts?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu toch eindelijk ook een keer corona opgelopen. Waarschijnljk op Best Kept Secret vorig weekend.
Qua incubatietijd zou dit op vrijdag of zaterdag gebeurd moeten zijn en ik was het hele weekend op het festival. Het maakt niet uit, maar toch geef ik liever een Vlaamse bezoeker de schuldquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of in de trein of in de bus, of bij iemand thuis of in de supermarkt.
Het zou allemaal niet uit moeten maken.
Hopelijk blijven je klachten gewoon beperkt. Beterschap.
snotneus, that's it. Ik heb een zelftest gedaan omdat ik mijn moeder morgen op zou moeten halen uit een revalidatiecentrum. Dat doe ik nu maar nietquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:08 schreef aartstyle het volgende:
B
[..]
Categorie snotneus, keelpijn etc? Of toch echt koorts?
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
doen ze niet, ze blijven thuis om een sneetje in hun vingerquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:17 schreef josja het volgende:
[..]
Dat is waar, de vraag is dan hoeveel dat er zijn of gaan worden. Kijk dat je met koorts thuisblijft oke, maar verder, nee hoor. Het is mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |