Burgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:16 schreef josja het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een schijthumeur en ik zie de bui ook alweer hangen. En het aanzwengelende gejengel zint me al helemaal niet. Nog even een fikse stijging en ik zie die verrekte kappen alweer tevoorschijn komen. Ik wil niet meerDe FFP2 brigade staat ook weer op op twitter bleergh.
Ach nee joh, gewoon een paar weekjes (2-3) gepiep waarna de "zomergolf" weer voorbij is.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:16 schreef josja het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een schijthumeur en ik zie de bui ook alweer hangen. En het aanzwengelende gejengel zint me al helemaal niet. Nog even een fikse stijging en ik zie die verrekte kappen alweer tevoorschijn komen. Ik wil niet meerDe FFP2 brigade staat ook weer op op twitter bleergh.
Ben dit jaar al naar drie concerten geweest, straks nog op vakantie en veel uit eten / terras. Ga ik met corona wel weer in winterslaapquote:Op maandag 13 juni 2022 14:43 schreef josja het volgende:
Maatregelenladder... christus, ik heb nu al geen zin meer in de herfst en winter. Gaan we weer met het hele circus. ram er nog wat boosters in bij de liefhebbers en hou verder op met zeuren alsjeblieft.
Tja, mijn hepatitis B vaccinatie duurde een dik half jaar met 3 inentingenquote:Op maandag 13 juni 2022 15:53 schreef ludovico het volgende:
Prik 1... 3 weken wachten.. optie voor prik 2, maar ziek worden, 8 weken wachten voor prik 2..... Dan mag je prik 2, dan na prik 2, 2 weken wachten voordat de status op groen gaat.
13 weken om "gevaccineerd" te worden.
Mijn concerten agenda staat voor dit jaar op 3 festivals en 2 concerten en nog 3 upcommingquote:Op maandag 13 juni 2022 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ben dit jaar al naar drie concerten geweest, straks nog op vakantie en veel uit eten / terras. Ga ik met corona wel weer in winterslaap![]()
Bron?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Heerlijk om de social media trends te volgen.. nog geen jaar geleden riepen alle sectoren om het hardst dat ze zelf wel plannen hadden en die graag wilden uitvoeren. Nu hebben we een minister die zegt ik wil het graag bij de sectoren neerleggen want die hebben plannen.
En nu zeggen de sectoren, ja maar we hebben geen plannen hoor je moet ons sturen want wij kunnen niet zomaar met plannen komen.![]()
Een minister die over corona gaat kan het nooit goed doen
En dan wordt je gesloten omdat er allemaal fotos van jouw business verschijnen op social media dat die regel niet gehandhaafd wordt, en als je die wel handhaaft ga je faillait want te weinig omzet.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:59 schreef Noek het volgende:
Als ik een sector was zou ik een plan indienen waar je open kan blijven en men houdt maar afstand ofzo.
Zoals Zweden maar oh ja, daar zijn ze inmiddels allemaal dood. Opdat we niet vergeten.
quote:
quote:
Is bijna een verslaving geworden voor sommigen. Een soort itch. Een tijdje geen corona nieuws; kleine stijging ergens en het begint weer te jeuken.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
'
Dat er überhaupt bijna alleen maar aan algehele "maatregelen" gedacht wordt, is al treurig.
Sector: ‘Ja, we willen met loop paden ed open proberen te blijven’.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Bron?
En alsof een sector maar iets in te brengen heeft.
Mocht het zover komen dan zou het CTB wel een enorm zwaktebod zijn. Zadel je weer <35 op met het 60+ probleem.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Is bijna een verslaving geworden voor sommigen. Een soort itch. Een tijdje geen corona nieuws; kleine stijging ergens en het begint weer te jeuken.
Het CTB, de mondkappen e.d. zie ik in het najaar wel weer tevoorschijn komen. Ook als het niet nodig is. ''Gewoon voor de zekerheid'' is als argument vaker gebruikt. Omdat ze het toch wel eng vinden allemaal.
Ze zouden maar met een paar zaken bezig moeten zijn: meer zorg capaciteit, boosters voor mensen die het willen + risico groepen, maar vooral ook acceptatie. Niet iedereen is te redden in het leven, we kunnen niet alles onder controle hebben. Is een keer mooi geweest zou je denken, maar verrassend veel mensen die toch telkens maar weer uit zijn op nieuwe beperkingen. Bewust, of onbewust.
Maar wel eerst ff lekker de vloeren stickeren met z'n allen. Jammer dat corona nog steeds niet geaccepteerd kan worden als iets wat je af en toe kan overkomen. Het mag even duren. Maar goed, tegen de tijd dat men het inziet starten we gewoon weer een mooie rapportage over 'Long Covid' Jannie en IC Piet die nog steeds niet kan lopen na 3 maanden ziekenhuis.. dan een ernstig kijkende arts & twitter infectioloog er over laten discusseren op OpEen. Herhalen en herhalen net zo lang tot NL smeekt om een lockdown, want als het niet helpt, dan is er niets verloren. Kleine moeite.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sector: ‘Ja, we willen met loop paden ed open proberen te blijven’.
Overheid: ‘deal, over een week mogen jullie alsnog dicht, we hebben het iig geprobeerd’!
Zie voorgaande jaren
Wat zou ie komen doen, vast een voorschot nemen op zijn gereedschapskist als de sectoren niet zelf de besmettingen omlaag krijgen?quote:
In Duitsland zijn die kappen in het OV nog steeds niet afgeschaft. Lekker zweten met 30 graden + FFP2quote:Op maandag 13 juni 2022 15:16 schreef josja het volgende:
[..]
Controleren ze daar nog echt op dan? Volgens mij kun je gewoon zonder de metro in Berlin in.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In Duitsland zijn die kappen in het OV nog steeds niet afgeschaft. Lekker zweten met 30 graden + FFP2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |