Nee dat heb ik nooit gedaan. Maar in het begin van de pandemie waren er wel mensen op fok die dat deden volgens mij of er iedere geval over postte. Handen wassen heb ik ook nooit overdreven gedaan omdat het al vrij snel duidelijk was dat het via de lucht verspreid. Maar handhygiëne is voor andere infectieziekte wel goed om te voorkomen. Maar op twitter kom je nog steeds de gekste dingen tegen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Of mensen die tijdens de hoogtijdagen van de pandemie hun boodschappen gingen ontsmetten etc.![]()
Iemand hier die eerlijk genoeg is om toe te geven dat ie dat gedaan heeft?![]()
Ik heb dat oprecht nooit gedaan, heb wel in de beginfase vd pandemie letterlijk voor elke scheet braaf mijn handen gewassen tig keer op een dag omdat dat zo geadviseerd werd
Nou ja, gekkies gonna gekkie natuurlijk. Dit zijn geen voorbeelden van gezond nadenkende mensen die nog in de angst modus zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:45 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedaan. Maar in het begin van de pandemie waren er wel mensen op fok die dat deden volgens mij of er iedere geval over postte. Handen wassen heb ik ook nooit overdreven gedaan omdat het al vrij snel duidelijk was dat het via de lucht verspreid. Maar handhygiëne is voor andere infectieziekte wel goed om te voorkomen. Maar op twitter kom je nog steeds de gekste dingen tegen hoor.
[ afbeelding ]
Een gezellige kinderwagen.
[ afbeelding ]
Gezellige met de kat op pad.
Dus ja nog zat mensen die in de angst modus zitten.
Daar vergis je behoorlijk in die bovenste is een kinderarts blijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, gekkies gonna gekkie natuurlijk. Dit zijn geen voorbeelden van gezond nadenkende mensen die nog in de angst modus zitten.
Dus? Die kunnen niet gekkie zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daar vergis je behoorlijk in die bovenste is een kinderarts blijkt.
Het is een Amerikaan dus ja daar zijn zo over het algemeen een stuk gekker. Maar als je dit soort onzin gaat adviseren dan heb je in mijn ogen gewoon het verkeerde beroep gekozen. Maar volgens mij mag je in Amerika je al snel dokter noemen daar komen ook de meeste gekste dingen voorbij over de ZeroCovid gebeuren. Is een beetje hetzelfde als Eric Ding wat ik ook een gevaarlijke gek vind.quote:
Er staat in het rood aangegeven als je post "speel de bal, niet op de persoon".quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals mensen die alleen broodjes kroket eten? Sluit jezelf alvast maar op dan.
Een broodje kroket is geen persoonquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:53 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Er staat in het rood aangegeven als je post "speel de bal, niet op de persoon".
Waarom zeg je dan dat ik mezelf moet opsluiten?quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een broodje kroket is geen persoon
Boodschappen nooit ontsmet, maar wel een aardige tijd geweest dat we er toch wel op letten dat we elke keer na het opruimen van de boodschappen we wel onze handen wasten zeg maar. Want ja, andere mensen die aan de boodschappen gezeten hebben en zo. Was onze redenatie althansquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Of mensen die tijdens de hoogtijdagen van de pandemie hun boodschappen gingen ontsmetten etc.![]()
Iemand hier die eerlijk genoeg is om toe te geven dat ie dat gedaan heeft?![]()
Ik heb dat oprecht nooit gedaan, heb wel in de beginfase vd pandemie letterlijk voor elke scheet braaf mijn handen gewassen tig keer op een dag omdat dat zo geadviseerd werd
Ja de risico groepen, waar wat mij betreft ook de mensen zonder prikje in mogen als dat effect gaat hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:34 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Beter een lockdown voor mensen die te dik zijn en op leeftijd, dat heeft meer effect.
Of een lockdown voor mensen die bang zijn voor een virus zo gevaarlijk als een griepje, dan krijg je meer mensen mee.
Broodjes kroket horen opgesloten te zitten. Bij de FEBO bijvoorbeeld. Veilig achter een luikje.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:57 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik mezelf moet opsluiten?
Broodje kroket kunnen niet gevaccineerd worden, en nu weer on topic zonder persoonlijk te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Broodjes kroket horen opgesloten te zitten. Bij de FEBO bijvoorbeeld. Veilig achter een luikje.
Dan krijg je weer een hele grote onvrede in de maatschappij met nog meer werklozen, dat is vragen voor grote problemenquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja de risico groepen, waar wat mij betreft ook de mensen zonder prikje in mogen als dat effect gaat hebben.
Je kunt overal een spuit inzetten hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:01 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Broodje kroket kunnen niet gevaccineerd worden, en nu weer on topic zonder persoonlijk te worden
Beetje zonde van de spuiten want het heeft helemaal geen effectquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je kunt overal een spuit inzetten hoor
Ik ben echt een smeerlap denk ik, nooit iets ontsmet, geen extra handen gewassen, nooit van die ranzige desinfectiemeuk op mijn handjes gesmeerd en ik breef trouw betalen met cash (ik hou er van). Dat laatste werd me niet altijd in dank afgenomen trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Boodschappen nooit ontsmet, maar wel een aardige tijd geweest dat we er toch wel op letten dat we elke keer na het opruimen van de boodschappen we wel onze handen wasten zeg maar. Want ja, andere mensen die aan de boodschappen gezeten hebben en zo. Was onze redenatie althans
Het enige wat ik gedaan heb is in de eerste weken extra mijn handen gewassen. En genoten van de stilte op sommige plekken. Was toch wel bijzonder, zo wandelen door uitgestorven steden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:10 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ben echt een smeerlap denk ik, nooit iets ontsmet, geen extra handen gewassen, nooit van die ranzige desinfectiemeuk op mijn handjes gesmeerd en ik breef trouw betalen met cash (ik hou er van). Dat laatste werd me niet altijd in dank afgenomen trouwens.
Daar zitten ook wel grenzen aan nog.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar volgens mij mag je in Amerika je al snel dokter noemen
Ik heb wel handen gewassen nadat ik ergens was geweest inderdaad. Misschien ook niet verkeerd eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Boodschappen nooit ontsmet, maar wel een aardige tijd geweest dat we er toch wel op letten dat we elke keer na het opruimen van de boodschappen we wel onze handen wasten zeg maar. Want ja, andere mensen die aan de boodschappen gezeten hebben en zo. Was onze redenatie althans
Ik woon tegen de rand van de Veluwe. RIP rustige natuurgebieden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb is in de eerste weken extra mijn handen gewassen. En genoten van de stilte op sommige plekken. Was toch wel bijzonder, zo wandelen door uitgestorven steden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
20 gemeentes met 0 besmettingen
30 gemeentes met 1 besmettingen
99 gemeentes met 2-4 besmettingen
27 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |