denk dat die met nieuw contract zelfs omlaag moet. Ze hebben iets aangepast in de puntentelling geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huur in Den Haag omhoog gooien.
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:21 schreef Karzai het volgende:
In de zon is het wel uit te houden.
Lift is gemaakt, kinderwagens en bejaarden kunnen weer naar de 1e verdieping
was het nou nog gelukt met je retour?quote:Op maandag 13 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ie zegt dat je je bovenbenen moet trainen, zegt ie dan niet hoe precies? Daar heb je die fysio voor.
nou als je slecht ter been bent begrijp ik wel dat een niet werkende lift erg vervelend isquote:Op maandag 13 juni 2022 11:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij deed het een week niet allemaal teleurgestelde bejaarden en jankende kinderen
ja geen vetpot dusquote:Op maandag 13 juni 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
70% van je laatstverdiende loon? Dan kom je op bijstandsniveau terecht.
Heb het formulier erbij gedaan in de doos en de boel afgegeven dus het zal wel.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het nou nog gelukt met je retour?
Man3, wat een gaaf land is Nederland toch.quote:Viroloog Koopmans mag niet naar festival Oerol: 'Veiligheid niet gegarandeerd’
Jawel op thuisarts ofzo staan dezelfde oefeningen die je bij de fysio krijgt zei ze.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ie zegt dat je je bovenbenen moet trainen, zegt ie dan niet hoe precies? Daar heb je die fysio voor.
zal wel goed komenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb het formulier erbij gedaan in de doos en de boel afgegeven dus het zal wel.
dat bedreigen is zo fucking kansloos allemaalquote:Op maandag 13 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat een gaaf land is Nederland toch.
Zou ook best raar zijn als niets doen de meeste centjes opbrengt.quote:
Dat is net zo dom als boos worden op de weerman als het regent.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je nou iets tegen een viroloog hebben
Misschien ligt het er beetje aan hoe erg? Ik heb niet extreem veel vocht achter mijn knie hoor, hij is ook niet dik ofzo. Heb meer last van het feit dat die ik hem heb verrekt.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik heb wel oefeningen gekregen voor mijn knie.
En vocht konden ze ook wel wat mee met masseren en een of ander ultrasoon apparaat.
Wetenschappers bedreigen omdat de Lossen en Dimmy's van deze wereld veel slimmer zijn dan hullie.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat een gaaf land is Nederland toch.
Dit klinkt als Fles.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als boos worden op de weerman als het regent.
ja mijn knie was zo dik als mn bovenbeenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ligt het er beetje aan hoe erg? Ik heb niet extreem veel vocht achter mijn knie hoor, hij is ook niet dik ofzo. Heb meer last van het feit dat die ik hem heb verrekt.
Bij de volgende pandemie maken we die maar verantwoordelijk dan.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wetenschappers bedreigen omdat de Lossen en Dimmy's van deze wereld veel slimmer zijn dan hullie.
Dokter dacht eerst dat ik last heb van mijn andere knie want die ziet er vreemder uit schijnbaar haha.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mijn knie was zo dik als mn bovenbeen
Over een paar jaar schamen we ons dat we ze behandeld hebben zoals heksen in de Middeleeuwen.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wetenschappers bedreigen omdat de Lossen en Dimmy's van deze wereld veel slimmer zijn dan hullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |