Ik las het eerst als veiligheid qua coronaquote:Op maandag 13 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat een gaaf land is Nederland toch.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
We krijgen straks een NL-Alert. De Russen komen!
daar gaat iequote:Op maandag 13 juni 2022 12:00 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht, geen NL Alert, die had vorige week moeten zijn?
Om ze zich thuis te laten voelen?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is dacht ik voor mensen uit oekraine en rusland?
Wordt het zo bezorgd?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ik heb straks als lunch een kip krokant schnitzel met cheddar en burger saus. Ben benieuwd
Ze sturen een NL-Alert om mensen niet te laten schrikken?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ze niet zouden schrikken ofzo
ja dacht dat ik dat ergens had gelezenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze sturen een NL-Alert om mensen niet te laten schrikken?
ja heb afgelopen dagen dus bar gestaan, werk toch ook niet helemaalquote:Op maandag 13 juni 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je wel in de keuken werken. Hoef je minder te lopen.
Ober; vandaag staat er alleen sushi op de kaart.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je wel in de keuken werken. Hoef je minder te lopen.
"doe dan maar 1 gevulde bitterbal"quote:Op maandag 13 juni 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ober; vandaag staat er alleen sushi op de kaart.
Klant; ok dan doe maar sushi, ook lekker.
Keuken; sushi is op zegt de kok.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ober; vandaag staat er alleen sushi op de kaart.
Klant; ok dan doe maar sushi, ook lekker.
Keuken; sushi is op zegt de kok.
quote:
krijg je ook nog wat te eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik best lekker en waait er een lekker windje. En heb ik twee coupégenoten die rustig zijn.
Zouden pelikanen vaak last hebben van veerkanker?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
ik in de keuken
https://9gag.com/gag/apgn0Y8
Misschien stapt er dadelijk wel een bronstig vrouwelijk Hongaars basketbalteam de trein in bij een tussenstop.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik best lekker en waait er een lekker windje. En heb ik twee coupégenoten die rustig zijn.
een wat?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden pelikanen vaak last hebben van veerkanker?
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is de Orient Express niet
Die coupégenoot met okselhaar is best leuk. Maar ik denk dat ze op meisjes valtquote:Op maandag 13 juni 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien stapt er dadelijk wel een bronstig vrouwelijk Hongaars basketbalteam de trein in bij een tussenstop.
Even een hoog stemmetje opzetten, kijken of ze terug begint te kakelen.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die coupégenoot met okselhaar is best leuk. Maar ik denk dat ze op meisjes valt
oohhhhhquote:Op maandag 13 juni 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze veel vis eten?
Ook geen kanariequote:Op maandag 13 juni 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oohhhhh![]()
![]()
snap em nu pas![]()
![]()
maar denk niet dat dit een pelikaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |