Ik zei het toch.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
van zaterdagde 5 minuten douche
[ afbeelding ]
5 minuten douchen is ook echt wel genoeg. Behalve als je moet scheren.quote:
Ja eens maar dat zei ik toen ook tegen haar maar idd vijf minuten moet voldoende zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
5 minuten douchen is ook echt wel genoeg. Behalve als je moet scheren.
Kijk, nu komen we ergensquote:Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Een week niet werken. Ben doorgestuurd naar kliniek met plastische chirurgie en dermatologie
Wat is het dan? Een ontsteking?quote:Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Een week niet werken. Ben doorgestuurd naar kliniek met plastische chirurgie en dermatologie
Timer ben je op den duur niet meer nodig denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al 3 dagen :p. Moet wel timer zetten maar het is het wel waard
Je kunt ook deels koud douchen. Is ook nog eens gezond!quote:Op maandag 13 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al 3 dagen :p. Moet wel timer zetten maar het is het wel waard
Wat een marteling.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook deels koud douchen. Is ook nog eens gezond!
Hoop het :pquote:Op maandag 13 juni 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Timer ben je op den duur niet meer nodig denk ik.
Korter dan 5 minuten en er gaan schimmels en paddenstoelen groeien op je huid.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook deels koud douchen. Is ook nog eens gezond!
Hopelijk weten ze bij die kliniek wel wat het is dan.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft werkelijk geen idee. Ze dacht iets met de vaten
Ja ze zei dat het ook niet klopte dat die antibiotica niet heeft gewerkt. Nou zo maar werk bellenquote:Op maandag 13 juni 2022 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk weten ze bij die kliniek wel wat het is dan.
Vergeet de korstmossen niet!quote:Op maandag 13 juni 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Korter dan 5 minuten en er gaan schimmels en paddenstoelen groeien op je huid.
Als je de kookwekker gebruikt ook pas er onder als het water kooktquote:Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de kookwekker op 8 staan.
Maar dat haal ik nooit.
Mag je er wel mee in de zon liggen deze week?quote:Op maandag 13 juni 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Dadelijk zijn het toch Thaise onderhuidse paddenstoelen of zo.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zei dat het ook niet klopte dat die antibiotica niet heeft gewerkt. Nou zo maar werk bellen
Hmmm dat heb k niet gevraagdquote:Op maandag 13 juni 2022 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je er wel mee in de zon liggen deze week?
Wel een beetje vaag dat je naar de dermatoloog moet als ze aan vaten denkt?quote:Op maandag 13 juni 2022 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zei dat het ook niet klopte dat die antibiotica niet heeft gewerkt. Nou zo maar werk bellen
Elke keer als ik jouw naam zie krijg ik zin in van die pindakaas cups met chocoladequote:Op maandag 13 juni 2022 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat je naar de dermatoloog moet als ze aan vaten denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |