Hier een keertje gehad toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren dat er 's avonds mensen langskwamen om in de puincontainer te duiken, vooral voor 'waardevolle' dingen als radiatoren (oud-ijzer)quote:Op zondag 12 juni 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd en de badkuip aan de weg gelegd, nog net op de oprit, want die werd vast wel meegenomen en dat scheelt weer aan afvoer.
Nee hoor.
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was niet erg overtuigend meer nadat ik een ijselijk gilletje slaakte
Dus je pakt de eigenaresse ook gelijk even meequote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
We hebben een beleefd gesprekje gevoerd waarbij we net deden of ik ordentelijk aangekleed wasquote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben een beleefd gesprekje gevoerd waarbij we net deden of ik ordentelijk aangekleed was
het is sowieso absurd dat je niet alles wat ingenomen wordt mag aanbieden te ophalen...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.
Maar flikker je die zooi gewoon op straat (of in je brandgang), dan komen ze het ineens wél ophalen als iemand er melding van maakt.
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook wel een goedequote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?
Dit overkwam jou?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder shirt valt nog mee..
stel je voor dat je naar buiten loopt, in je adams kostuum denkende dat er niemand buiten staat en je buurvrouw staat buiten de plantjes water te geven
Ja kon het volgens mij ook niet eens naar de milieustraat brengen inderdaad. Gok dat er hier iemand een melding heeft gemaakt omdat die dingen er al een jaar of 2 lagen (ze lagen niet in de weg)quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.
Maar flikker je die zooi gewoon op straat (of in je brandgang), dan komen ze het ineens wél ophalen als iemand er melding van maakt.
Is het een tip of een waarschuwing?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.
Frikandel. Gang. Woosh.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sodeju. Daar kan zelfs de budaconda waarschijnlijk niet meer tegenop
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sodeju. Daar kan zelfs de budaconda waarschijnlijk niet meer tegenop
gelukkig geen inkijk van de buren bij mij nu, tenzij ze bewust om het hoekje gaan kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.
Behoorlijk ja. Ik heb bij een woningbouwvereniging gewerkt en wij kregen dus nogal eens te maken met dumpingen van allerhande shit. En als je dan ging praten met de mensen dan kwam dat vaak als reden naar boven: we kunnen/mogen het zelf niet wegbrengen of laten ophalen. Dus flikkeren ze het maar ergens neer.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het is sowieso absurd dat je niet alles wat ingenomen wordt mag aanbieden te ophalen...
is voor mensen zonder auto/rijbewijs een serieus probleem
Waarschuwing, ze is nogal jong.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een tip of een waarschuwing?
ik heb het geluk dat ik de ruimte heb om gewoon het opzij te flikkeren tot ik eens iemand kan regelen die het kan brengen naar de dump, maar ik stoor mij er mateloos aanquote:Op zondag 12 juni 2022 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Ik heb bij een woningbouwvereniging gewerkt en wij kregen dus nogal eens te maken met dumpingen van allerhande shit. En als je dan ging praten met de mensen dan kwam dat vaak als reden naar boven: we kunnen/mogen het zelf niet wegbrengen of laten ophalen. Dus flikkeren ze het maar ergens neer.
Ik heb eens om het hoekje gekeken bij een knappe buuf die stewardess was. Zag nog net de boeing 777 in de hangar verdwijnenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig geen inkijk van de buren bij mij nu, tenzij ze bewust om het hoekje gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |