quote:Op zondag 12 juni 2022 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een tuin had, had ik de vuurkorf aangezet ja
Ga je die ook in de vuurkorf gooien?quote:
Karton kan hier gewoon in de container, als je veel hebt vanwege verhuizing oid kan je het gewoon opsplitsen, en je kan het ook gewoon naar de stort brengen als je wil.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...
dus als je een keer wat meer karton hebt (zoals ik nu ivm veel nieuwe meubels) moet je dus maar ergens de boel dumpen of iemand fixen..
ik kan het er asociaal bij gooien maar gezien mn naam erop staat ga ik dat niet doen... geen zin in gezeik
Zou soms best willenquote:
Ik heb geen kinderen en die gaan er ook nooit komen, dat is pas klimaatvriendelijk!quote:
Ach, ideologisch, het is gewoon een vaststaand feit dat we de wereld, eh, niet zo positief aan het beïnvloeden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou soms best willen![]()
Maar ja zij wordt ook maar voor een ideologisch karretje gespannen door haar ouders
Doet die eigenlijk nog wat, al lang niks meer van gehoord?quote:Op zondag 12 juni 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou soms best willen![]()
Maar ja zij wordt ook maar voor een ideologisch karretje gespannen door haar ouders
ik kan het inderdaad naar de container brengen:quote:Op zondag 12 juni 2022 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Karton kan hier gewoon in de container, als je veel hebt vanwege verhuizing oid kan je het gewoon opsplitsen, en je kan het ook gewoon naar de stort brengen als je wil.
En "grofvuil" kan je tegen betaling op laten halen, maar daar zitten zoveel uitsluitingen bij dat het eigenlijk nergens over gaat. Als jij je laminaatvloer hebt uitgebroken, dan zit je met een probleem, dat komen ze namelijk niet ophalen tegen betaling. Dus heb je geen grote auto of iemand die even met je mee kan naar de stort met een grote bak, dan heb je pech.
Het nettere deel der natie gaat dan nog proberen wat te regelen of het in zeer kleine delen bij het restafval flikkeren maar ik kan me goed voorstellen dat de meeste mensen daar geen zin in hebben. Dus gaat het dan 'hoppa' de gemeenschappelijke containerruimte/brandgang/stoep op. Dan verdwijnt het ook 'vanzelf'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eeuwigheid bezig de boel te verscheuren tot het past.. (afgezien van 10 minuten sjouwen met grote pakken karton)
mag niet bij grofvuil.. (waarom?!?!?!?!?) maar je mag het wel bij milieudepot brengen![]()
not true daar is genoeg dispuut over.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ideologisch, het is gewoon een vaststaand feit dat we de wereld, eh, niet zo positief aan het beïnvloeden zijn.
Nee, daar is echt geen dispuut over in serieuze kringen. Ik zou graag willen dat het zo was maar het is echt niet zo. Ja, je kan altijd wel een paar (voormalige) wetenschappers vinden die roepen dat het allemaal niet zo is maar niemand, echt niemand die serieuze klimaatwetenschap bedrijft aan gerenommeerde instituten en universiteiten zal zeggen dat onze uitstoot van broeikasgassen (in de breedste zin van het woord) (relatief) onschuldig is.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
not true daar is genoeg dispuut over.
En zelf als het allemaal waar zou zijn lossen we dat niet op door de oceanen vol te gooien met windmolenparken, weilanden vol te planten met zonnepanelen en oerbossen te kappen voor biomassa.
Liever iets doen aan plastic in de oceaan.
Lekker de ijzers onder je voetjes binden en helemaal los dan!quote:Op zondag 12 juni 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Zeeppompje laten donderen op de wc. Vloer is een schaatsbaan.
in bad/douche uitspoelenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Deel opgedweild met een handdoek. Niet slim, want als ik die nu in de wasmachine doe dan krijg je een schuimfeestje.
Slimme oplossing: eerst je handdoek uitspoelen in de gootsteen.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Deel opgedweild met een handdoek. Niet slim, want als ik die nu in de wasmachine doe dan krijg je een schuimfeestje.
Ik vul die krengen ook altijd maar hoogstens tot een derde of zo. Pure luiheid, maar het scheelt ook bij ongelukjesquote:
Nou is UB40 per definitie niet echt een energiek gebeuren gezien hun muziek, maar tegenwoordig zijn ze ook nog eens ongeveer 100 jaar oud. Dus ik weet niet wat je precies verwacht hadquote:Op zondag 12 juni 2022 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
UB40 was in mijn herinnering iets energieker. Maar ondanks dat was Red red wine wel tof.
Ja ik ook niet zo goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is UB40 per definitie niet echt een energiek gebeuren gezien hun muziek, maar tegenwoordig zijn ze ook nog eens ongeveer 100 jaar oud. Dus ik weet niet wat precies verwacht had
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet zo goed.Beetje meer ska vibe ofzo. Vroegah vond ik UB40 namelijk echt tof en kon er ook wel lekker op dansen. Nu was het het net niet zeg maar. Volgens mij ook een andere zanger.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ging eigenlijk vooral voor de Kraaien en die waren LEKKAH!
Ik vond beiden heel leuk maar Madness wel meer inderdaad. Wat heb ik daar veel op gedanst. Ook nog ooit eens live gezien bij een reunie concert in Ahoy.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Spelen ze zelf nog iets? Of staat er een band achter die eigenlijk speelt?
Eerste concert voor mij sinds covid denk ikquote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bandjes kijken is wel echt fijn om weer te kunnen doen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelen
Madness is nog steeds wel leuk om af en toe te luisteren.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
200 ekken per kaartjequote:Op zondag 12 juni 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, anders is het een beetje zonde van het geld.
Voor mij ook eerste fesitvalletje.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste concert voor mij sinds covid denk ik
Er kan maar 1 zeeheld zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in Zeehelden festival, kleinste en liefste festival van Den Haag. Meestal ga ik elke avond wel even.
Dan is dit festival perfect voor je.quote:
Jezelf schouderklopjes geven mag soms ookquote:Op maandag 13 juni 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan mezelf
Maar Michiel'll do
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is dit festival perfect voor je.
Nee denk niet dat het echt je ding is eigenlijk. Niet qua muziek en niet qua bezoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |