Wat voor energiecontract heb je? Al variabele prijzen?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar blijf wel 120 euro betalen elke maand
jaquote:Op maandag 13 juni 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor energiecontract heb je? Al variabele prijzen?
kunne die allemaal op 1 boot?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Kolere drukker dan normaal bij de pont
[ afbeelding ]
en hoe lang moet je dan weer wachten?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:50 schreef Karzai het volgende:
Er varen er maar 2 meestal 3, ik kwam er niet meer op
Ik heb verder helemaal geen verstand van die prijzen ookquote:Op maandag 13 juni 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken wat het variabele aanbod van mij geworden is.
Gaat snel door je heen dan.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren Afghaans gegeten, gerrie is raar.
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ontglipt me
Ik was eerst met m'n ouders in een Duitse winkel en daar verkochten ze ook cavia's
Daarna moest ik op m'n rollerblades naar huis heel snel en onderweg was een soort processie waar ik langs moest. Het was heel uitgebreid. Ik was thuis maar het was een ander huis en er waren veel vreemden. En iedereen stond op het balkon omlaag naar die processie te kijken.
En toen het ergste: blijkbaar was Paul de Leeuw overleden en was die processie a la New Orleans voor zijn begrafenis en ik vond het echt onwijs erg.
Ook goedemorgen.
Komt er volledig ongeletterd en barbaars uit?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren Afghaans gegeten, gerrie is raar.
zit je comfi?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, extra drinken gehaald. Ik ben er klaar voor
las bebaardquote:Op maandag 13 juni 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er volledig ongeletterd en barbaars uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |